Liever drie, maar één punt zou al prachtig zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Shevchenko had het al over een schaakwedstrijd, dit zal het ook wel weer worden. Hopelijk houdt PSV nog een punt aan het duel over.
Ik denk dat PSV het achterin potdicht gooit met een vijfmansblok en Cocu als verbindingsspeler. Afellay/Aissati, Farfán en Robert/Beasley zullen het spel gaan maken en VOH in stelling brengen. Daarnaast zullen er nog standaardsituaties ontstaan, dus ik zie zeker kansen voor PSV.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Deze wordt denk ik moeilijker dan de wedstrijd in Milaan, omdat de fans PSV meer naar voren zullen schreeuwen. Of gaan jullie dat niet doen en accepteren jullie een eventuele herhaling van de match in Italië?
Sheva speelt waarschijnlijk niet, hooguit als invaller om weer wat ritme op de doen voor Udinese thuis zondag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Shevchenko had het al over een schaakwedstrijd, dit zal het ook wel weer worden. Hopelijk houdt PSV nog een punt aan het duel over.
Klinkt op zich goed, alleen ben ik echt geen fan van Lamey. vorige CL wedstrijd maakte hij te veel onnodige fouten, maar er is nu eenmaal geen betere vervanging...quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV het achterin potdicht gooit met een vijfmansblok en Cocu als verbindingsspeler. Afellay/Aissati, Farfán en Robert/Beasley zullen het spel gaan maken en VOH in stelling brengen. Daarnaast zullen er nog standaardsituaties ontstaan, dus ik zie zeker kansen voor PSV.
Zelf zou ik beginnen met:
Gomes
Reiziger Ooijer Alex Lamey
Aissati Simons Cocu
Farfán VOH Robert
De licht geblesseerde Afellay kan zo mooi invallen en het spel gaan maken wanneer Milan al wat vermoeid is geraakt. Robert kan met z'n harde werk de verdediging van Milan vermoeien, zodat Beasley in de 60e minuut fris in kan vallen en zo meer kans maakt op het creëren van kansen (jaja).
Mocht Afellay helemaal niet kunnen spelen, dan kan Beerens invallen voor Robert en Beasley voor Aissati. Ik heb er vertrouwen in.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:03 schreef DeTolk het volgende:
Mooi Affiche, Gaan voor een punt en hopen op 3.
Ik zeg het niet gauw, maar:HUP PSV
Is er wel hoor (Ferreyra) , maar die wordt toch niet opgesteld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:54 schreef Fool het volgende:
[..]
Klinkt op zich goed, alleen ben ik echt geen fan van Lamey. vorige CL wedstrijd maakte hij te veel onnodige fouten, maar er is nu eenmaal geen betere vervanging...![]()
geen TV, derdewereld landquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:02 schreef appelsientje het volgende:
Hmm jammer dat we hier geen TV hebben.. anders had ik het morgen ochtend (voor jullie vanavond) kunnen kijken.. ik denk dat PSV gewoon de punten gaat pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |