Nee, da's de tuinmanquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef BBscanner het volgende:
Got You! Nieuwe bewonerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
ha eindelijk ook iemand die van het goede leven houdt!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is nou timingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*net een fles wijn opent
Wel vreemd om te zien zo...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef BBscanner het volgende:
Got You! Nieuwe bewonerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
nee, de nieuwe lover van chantal!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, da's de tuinmanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat de broer van Menno?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef BBscanner het volgende:
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
kan ook nogquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee, de nieuwe lover van chantal!!
*grin* en een officiele waarschuwing voor gehadquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft eens een melding van een bankoverval gedaan bij zijn vorige werkgever (rabobank)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind hem mooiquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
Ik heb een nieuw icoontje!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zelf gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Never change a winning avatar! Dit vind ik geen vooruitgangquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee, de nieuwe lover van chantal!!
Meid....zucht....ik ben trots op je...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
Ik heb een nieuw icoontje!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zelf gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat geloof ik niet, dat kost iets te veel geld om daar grapjes over te maken.... of hij moet erbij vertellen dat hij op staande voet ontslagen werd??quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft eens een melding van een bankoverval gedaan bij zijn vorige werkgever (rabobank)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben jij datquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Als bij een koolwitje, totaal rein en smetteloos?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
My soul is painted like the wings of butterflies
Hij is er impulsief genoeg voor om daar niet bij stil te staan volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:27 schreef muizemeis het volgende:
dat geloof ik niet, dat kost iets te veel geld om daar grapjes over te maken....
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:29 schreef Mike1964 het volgende:
Die gozer in de tuin was de Kijkshop monteur.....
Thnx!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind hem mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow ben je dr zo eentjequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:26 schreef demins het volgende:
[..]
Never change a winning avatar! Dit vind ik geen vooruitgangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
euh ja... bedankt dan maar...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Meid....zucht....ik ben trots op je...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
yeah thats me babequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben jij datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ziet er leuk uit.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Duh....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:31 schreef muizemeis het volgende:
ow ben je dr zo eentjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je kijkt liever naar mn tieten dan naar mn gezicht...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
@muizemeis: Ben jij dat op je avatar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
yeah thats me babeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wauw wat een lekker dingquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
yeah thats me babeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha, ik zag je re: net later iddquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
damn nicequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Nee hoor, ik lig liever met mijn gezicht tussen je tietenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:31 schreef muizemeis het volgende:
ow ben je dr zo eentjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je kijkt liever naar mn tieten dan naar mn gezicht... nee lekker weerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vind je hem ook niet beetje leuk?? maar ik lach zo lief en dat doe ik niet zso vaak dus ben dr best trots op..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahahahahahahahahaha dat valt wel mee hoor...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wauw wat een lekker dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dan heb ik ook nog is je adresom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zie liever een totaalplaatje...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:31 schreef muizemeis het volgende:
ow ben je dr zo eentjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je kijkt liever naar mn tieten dan naar mn gezicht... nee lekker weerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jajajajajajajajaja en nu weer ontopic... ik zou liegen als ikz eg dat ik het niet leuk vind, maar word er ondertussen wel beetje verlegen van...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
damn niceom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat vind ik dan toch weer grappigquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef avonne het volgende:
Lieske (over haar onvindbare uitslag)
"Dat is het, ik heb gewoon appel tekort!"
Hahaha, nee hoor straatverbod heeft geen zin maar een mailtje naar mijn vrouw welquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha dat valt wel mee hoor...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
enne... ik geloof dat ik niet zo slim ben geweest hiermee... moet ik al bang worden?? straatverbod aanvragen enzo?? ownee jij was getrouwd en ik heb het mail adres van je vrouwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben zo lang, dat past niet op het forumquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zie liever een totaalplaatje...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
he wat vervelend voor jequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor straatverbod heeft geen zin maar een mailtje naar mijn vrouw welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach....meisjes van dertig zijn toch te jong voor mij....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben zo lang, dat past niet op het forumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2m.10?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben zo lang, dat past niet op het forumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat 'r de boel maar kapotpoetsen: gele tanden kleuren mooi bij haar oogwit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:39 schreef milagro het volgende:
ragragragragragrag
tandglazuur vliegt je om de orenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is maar goed ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ach....meisjes van dertig zijn toch te jong voor mij....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet je wel heeeeeel erg lang zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ben blij dat je wat aan het PSP gebeuren hebtquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
he wat vervelend voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:19 schreef Art_Core het volgende:
De midddag in een notedop: Lieske begon de dag verdrietig omdat ze rode vlekjes op haar gezicht heeft en omdat ze niet kan meesporten met de rest, maar heeft zich na een peptalk van Rob en Nathalie herpakt. Joost heeft weer een gekkigheidje bedacht, werkt Dido daarmee (een kunstroute door het huis te markeren met plastic zakjes) danig op de zenuwen waardoor Dido alleen nog maar rookt en thee drinkt, Menno vindt het sporten wel tof en Roel niet dus die laat zich niet meer zien. Chantal drukt epileert eveneens haar snor.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:40 schreef avonne het volgende:
De nieuwe fiets staat trouwens niet op de site van de Kijkshop
Hummie heeft haar geld teruggevraagd, denk ik, en naar een andere winkel gegaan
- een kwartjequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
2m.10?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die heb ik even gemist?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:45 schreef milagro het volgende:
Joost gaat even naar de Alber Heijn, zie ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij is het roeiapparaat ook vervangenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ONT. is nu alleen de fiets vervangen? De andere dingen waren toch ook niet van top kwaliteitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja joh ben lekker bezig hoor!! deze is redelijk simpel natuurlijk maar voor hier precies mooiquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben blij dat je wat aan het PSP gebeuren hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal het vanavond aan Anja doorgeven en even je crea laten zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ONT. is nu alleen de fiets vervangen? De andere dingen waren toch ook niet van top kwaliteitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
€ 145,00quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.thuisshop.com/index.html?lang=nl&target=d1.html
ook door een ander merk??quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij is het roeiapparaat ook vervangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Dat geldt gelukkig voor heel veel meisjes dames van jouw leeftijd....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is maar goed ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alhoewel... mn man is niet gek veel jonger dan jij hoor, val wel beetje op oudere mannenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Bedoel je dat blauwe mandje?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grappig, ik ben ook 1.85quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
- een kwartjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow je hebt dus toch wel ervaring met meisjes dames van mijn leeftijd??quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat geldt gelukkig voor heel veel meisjes dames van jouw leeftijd....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb meer getrouwde dan ongetrouwde vriendinnen gehad, teamlead, dus er is nog hoop voor je...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ja, leuk is dat he?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Grappig, ik ben ook 1.85om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu koopt niemand meer bij de kijkshop en gaan ze fallietquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ook door een ander merk??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekkere reclame hoor kijkshop!! kocht er zowiezo al nooit iets, nu helemaal niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
fantastische lengtequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Grappig, ik ben ook 1.85om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ikke???quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
en toen ik deze post quotte en mn scherm wegsprong, zag ik nog net dat jij iets verandert hebt aan je ondertitel!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja superquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan er al mee dan ik en dat terwijl Anja me al veel heeft geholpenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja joh ben lekker bezig hoor!! deze is redelijk simpel natuurlijk maar voor hier precies mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja maar ik ben dan ook niet geheel een newbie in psp land hequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan er al mee dan ik en dat terwijl Anja me al veel heeft geholpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow je hebt dus toch wel ervaring met meisjes dames van mijn leeftijd??
hij zei 'dame' tegen me!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
verdomd.. die markt heb ik altijd genegeerdquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb meer getrouwde dan ongetrouwde vriendinnen gehad, teamlead, dus er is nog hoop voor je...
Waarom wil je er nog 3cm bij dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
fantastische lengteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zou dr eik nog wel drie cm bij willen hebben, maar goed ben nu echt definief uit de groeifaseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
foei!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb meer getrouwde dan ongetrouwde vriendinnen gehad, teamlead, dus er is nog hoop voor je...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
nee dat is nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
verdomd.. die markt heb ik altijd genegeerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef APK het volgende:
Jezus, het lijkt hier de fucking TMF-chat wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en jij denkt weer dat je het met dubbel 'L' schrijftquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:57 schreef BBscanner het volgende:
OMG Nathalie denkt dat je SOEMALLIERS zegt!
"Volgens mij zegt iedereen in Den Haag soemaliërs".quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:57 schreef BBscanner het volgende:
OMG Nathalie denkt dat je SOEMALLIERS zegt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop