quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
Ik heb een nieuw icoontje!!![]()
![]()
![]()
zelf gemaakt
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:29 schreef Mike1964 het volgende:
Die gozer in de tuin was de Kijkshop monteur.....
Thnx!!quote:
ow ben je dr zo eentjequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:26 schreef demins het volgende:
[..]
Never change a winning avatar! Dit vind ik geen vooruitgang![]()
euh ja... bedankt dan maar...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Meid....zucht....ik ben trots op je...![]()
yeah thats me babequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben jij datZiet er leuk uit.
[afbeelding]
Duh....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:31 schreef muizemeis het volgende:
ow ben je dr zo eentjeje kijkt liever naar mn tieten dan naar mn gezicht...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
@muizemeis: Ben jij dat op je avatar?
quote:
Wauw wat een lekker dingquote:
Haha, ik zag je re: net later iddquote:
Nee hoor, ik lig liever met mijn gezicht tussen je tietenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:31 schreef muizemeis het volgende:
ow ben je dr zo eentjeje kijkt liever naar mn tieten dan naar mn gezicht... nee lekker weer
![]()
vind je hem ook niet beetje leuk?? maar ik lach zo lief en dat doe ik niet zso vaak dus ben dr best trots op..![]()
hahahahahahahahahaha dat valt wel mee hoor...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wauw wat een lekker ding![]()
en dan heb ik ook nog is je adres![]()
ik zie liever een totaalplaatje...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:31 schreef muizemeis het volgende:
ow ben je dr zo eentjeje kijkt liever naar mn tieten dan naar mn gezicht... nee lekker weer
![]()
jajajajajajajajaja en nu weer ontopic... ik zou liegen als ikz eg dat ik het niet leuk vind, maar word er ondertussen wel beetje verlegen van...quote:
dat vind ik dan toch weer grappigquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef avonne het volgende:
Lieske (over haar onvindbare uitslag)
"Dat is het, ik heb gewoon appel tekort!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |