Nee, da's de tuinmanquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef BBscanner het volgende:
Got You! Nieuwe bewonerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
ha eindelijk ook iemand die van het goede leven houdt!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is nou timingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*net een fles wijn opent
Wel vreemd om te zien zo...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef BBscanner het volgende:
Got You! Nieuwe bewonerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
nee, de nieuwe lover van chantal!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, da's de tuinmanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat de broer van Menno?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef BBscanner het volgende:
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
kan ook nogquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee, de nieuwe lover van chantal!!
*grin* en een officiele waarschuwing voor gehadquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft eens een melding van een bankoverval gedaan bij zijn vorige werkgever (rabobank)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind hem mooiquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
Ik heb een nieuw icoontje!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zelf gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Never change a winning avatar! Dit vind ik geen vooruitgangquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee, de nieuwe lover van chantal!!
Meid....zucht....ik ben trots op je...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
Ik heb een nieuw icoontje!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zelf gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat geloof ik niet, dat kost iets te veel geld om daar grapjes over te maken.... of hij moet erbij vertellen dat hij op staande voet ontslagen werd??quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft eens een melding van een bankoverval gedaan bij zijn vorige werkgever (rabobank)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben jij datquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop