quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef DarkDancer het volgende:is het je nog nooit overkomen dat je aan het stappen was en je een meid tegenkomt waarmee het die avond klikt en er zodoende sex uit voortvloeit?
Nou ben ik niet zo'n verschrikkelijk "uitgaanstype" (ook een verschrikkelijke term).
Aan de andere kant brengt mijn steeds wisselende werkkring me wel met aardig wat verschillende vrouwen, van allerhande types, in aanraking, al is mijn directe werk (technisch systeem-beheer, programma-onderhoud) niet rijkelijk bedeeld met het andere geslacht.
quote:
Deed je ook niet teveel moeite om die vrouwen voor je te winnen?
Soms wel, maar ja, het ene moment doe je teveel moeite en schrik je ze af, de volgende keer denk je dat het mislukte omdat je juist niet hard genoeg probeerde. Je komt er toch nooit echt achter of een andere opstelling nu eigenlijk wel het beoogde resultaat zou hebben gehad.
quote:
even niet over liefde... heb je dan nooit de behoefte gehad om gewoon eens te neuken? datgene wat iedereen doet en waar zoveel over gepraat word? ach sex is gewoon ontzettend relaxed, zelfs als er verder geen gevoelens bij komen kijken.
Ik heb echt heel weinig interesse in neuken met een dame als ik haar niet als persoon de moeite waard vind. Nou zou je denken dat ik, volgens alle artikelen over hoe mannen en vrouwen over de onderlinge verhoudingen denken,
de man zou moeten zijn waar vrouwen waardering voor hebben, maar dat blijkt dan zo ook weer niet te werken.
quote:
een vriend van me (die ook mee was op vakantie met ons), is 23 en maagd. die jongen deed zoveel moeite voor vrouwen dat het irritant werd. zo probeerde hij een meisje te versieren waar verder van onze groep niemand achteraan ging, die meid is ook niet vies van sex. ondanks al zijn praatjes is het niks geworden. een andere vriend, die zich ronduit lomp gedroeg en haar zelfs zat af te zeiken heeft nu een relatie met haar...
het is echt heel raar. die jongen doet zo zijn best en toch zien dames hem niet staan.
Het blijkt wel dat vrouwen volkomen onbegrijpelijke wezens zijn
![]()
. Ik heb, op enige afstand, al vaker gezien dat vrouwen die in een relatie slecht tot mis-handeld werden, in volgende relaties precies hetzelfde overkomt, terwijl iedereen in de omgeving weet dat het gaat gebeuren.
quote:
(daarbij moet ik wel zeggen dat hij de lat heel hoog legt, meiden die bekend staan als een zeer mooie meid weet hij bijvoorbeeld af te zeiken omdat ze cub b heeft ipv c /d )
Uiterlijk zegt me in zoverre iets, dat ik "iets" moet zien wat me interesseert in de betreffende dame. Dat is dan voornamelijk gezicht en mogelijk manier van bewegen, voor de rest ben ik in verschillende mate verliefd geweest op dames van Europese, Aziatische en Afrikaanse achtergrond, van dun tot behoorlijk dik, en van niet echt mooi tot best heel fraai. Het blijft toch altijd meer het idee wat ik heb over wie ze is, dan over hoe ze er alleen van buiten uitziet. (En wat cup-maat betreft, liever niet al te groot, maar dan nog is dat ook niet het belangrijkste criterium).
[ Bericht 7% gewijzigd door mvdejong op 02-11-2005 01:11:50 ]
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.