47 jaar en nog steeds maagd, zelfs niet naar de hoeren geweest?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:37 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Yep.
En dat zie ik zo langzamerhand ook niet meer veranderen.
Nerd alert / not fit for human consumption
... blijkbaar.
Ergens doe je dan toch iets niet helemaal goed...quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:51 schreef Ulreazj het volgende:
21 jaar
4 vrouwen al the way
vingeren enzo, stuk of 15
Of diegene wilde niet verder...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ergens doe je dan toch iets niet helemaal goed...![]()
Dat zeg ik... Dan deed ie het dus niet goedquote:
Ik ben zo ouderwets om tenminste iets van vriendschap te willen voelen voor de dame, alvorens met haar in bed te belanden. Dat krijg je als je zo oud bent al ik. En het houdt dus ook in dat one-night-stands niet echt mijn belangstellng hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:35 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
47 jaar en nog steeds maagd, zelfs niet naar de hoeren geweest?
dat kan gewoon niet man.
En die vrouwen denken intussen: "hij is vast homo, anders had ie wel wat geoprobeerd. Ik ben er aan toe hard geneukt te worden, dus ik zoek wel verder"quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik ben zo ouderwets om tenminste iets van vriendschap te willen voelen voor de dame, alvorens met haar in bed te belanden.
Ik kan gewoon niet geloven dat iemand van 47 nog maagd is (ook al was je pastoor want die neukt de diensmeid of kindertjes uit het koor wel).quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik ben zo ouderwets om tenminste iets van vriendschap te willen voelen voor de dame, alvorens met haar in bed te belanden. Dat krijg je als je zo oud bent al ik. En het houdt dus ook in dat one-night-stands niet echt mijn belangstellng hebben.
En je kan geen vriendschap vinden bij een vrouw?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik ben zo ouderwets om tenminste iets van vriendschap te willen voelen voor de dame, alvorens met haar in bed te belanden. Dat krijg je als je zo oud bent al ik. En het houdt dus ook in dat one-night-stands niet echt mijn belangstellng hebben.
Jawel. Maar vrouwen willen ook gewoon hard en goed geneukt worden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En je kan geen vriendschap vinden bij een vrouw?.
Je kent de omstandigheden niet eens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ergens doe je dan toch iets niet helemaal goed...![]()
Maar zichzelf wel... En hem kennende zal zoiets 'm niet snel gebeuren. Sommige mensen hebben gewoon talent, anderen niet. Face it.quote:
Shitquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:42 schreef Bemiddelaar het volgende:
nu ben je nog niet stoer, orale sex telt niet en onder de 30 ook niet.
nerd![]()
Ey, dan had je betere omstandigheden moeten kiezenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:53 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Je kent de omstandigheden niet eens.![]()
![]()
Wijsvinger? Amateurquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:48 schreef Bemiddelaar het volgende:
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die 15 omstandigheden dr uitzien dat ze hem niet wilden neuken, maar alleen maar genoegen namen met zn wijsvinger![]()
Denk dat 't mijn exvriend is... nou vingerde die al beroerd, maar met die paar centimeter van 'm kon hij tijdens het neuken helemaal niks bewerkstelligen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:48 schreef Bemiddelaar het volgende:
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die 15 omstandigheden dr uitzien dat ze hem niet wilden neuken, maar alleen maar genoegen namen met zn wijsvinger![]()
ik had t over hem, wijsvinger en middelvinger natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wijsvinger? Amateur
Middelvinger
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Denk dat 't mijn exvriend is... nou vingerde die al beroerd, maar met die paar centimeter van 'm kon hij tijdens het neuken helemaal niks bewerkstelligen...![]()
Geen idee... wie zich herkent in de beschrijving "vreemdgaande gozer met een te klein pikkie, narcistische trekjes, naaistreken achter de rug van vrienden om en de wil om cabaretier te worden maar met absoluut te weinig talent" mag zich melden...quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]! Zit die hier niet toevallig op Fok!?
.
Nu omschrijf je met dat "narcistische trekjes, naaistreken achter de rug van vrienden om en de wil om cabaretier te worden maar met absoluut te weinig talent" half ovjl.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:36 schreef innovative het volgende:
[..]
Geen idee... wie zich herkent in de beschrijving "vreemdgaande gozer met een te klein pikkie, narcistische trekjes, naaistreken achter de rug van vrienden om en de wil om cabaretier te worden maar met absoluut te weinig talent" mag zich melden...
edit: geloof dat ik 't al bedacht had... afkorting voor ONZ???quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu omschrijf je met dat "narcistische trekjes, naaistreken achter de rug van vrienden om en de wil om cabaretier te worden maar met absoluut te weinig talent" half ovjl..
Ben je een keer eerlijk....quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:35 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
47 jaar en nog steeds maagd, zelfs niet naar de hoeren geweest?
dat kan gewoon niet man. iemand die ik ken die is 23 en maagd, dat vond ik al bizar...
trouwens regel van drie he... bij mannen delen door drie en bij vrouwen maal 3.
erodome is dus met meer dan 300 personen naar bed geweest![]()
Ovjl = onzin voor je leven, ja dus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:39 schreef innovative het volgende:
[..]
edit: geloof dat ik 't al bedacht had... afkorting voor ONZ???
tja... sorry peeps... maar 't is de beste omschrijving van het heersschap dat ik kan geven...
ach als je de 300 echt perse wilt halen dan kun je altijd een fok-gangbang houden. kijken hoeveel fokkers je binnen 8 uur of zo kunt afwerkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben je een keer eerlijk....![]()
Nee, 300 haal ik nooit, ik ben er best veel mee bezig geweest, maar dat zou echt teveel tijd gekost hebben
Tellen verkrachtingen ook mee?quote:
was je bij die dertienjarige ook 23 jaar oud zelf?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:13 schreef Darkwolf het volgende:
Leeftijd: 23 jaar (m)
Sex: 3 vrouwelijke personen variërend van 13 tot 21
0 mannelijke
3 dieren
Intimiteit ja, alleen maar sex ... laat dan maar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:02 schreef DarkDancer het volgende:
wil je dan niet een keer weten hoe het is om sex te hebben met een vrouw (of man). het is toch wel een van de betere momenten in je leven...intimiteit met een ander![]()
Gek genoeg kan ik best goede eerste contacten leggen, maar het is nooit verder dan dat gekomen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En je kan geen vriendschap vinden bij een vrouw?.
quote:15?? wauw.
Ik ben 22 21
Sex: 1 persoon ontelbare keren (vaste relatie)
Krijg je dan niet een soort self-fulfilling prophecy...?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef mvdejong het volgende:
dus ik ga er vanuit dat de status quo behouden zal blijven, en heb daar wel vrede mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |