Tenzij je het niet wilt moet je natuurlijk niet denken dat het er nooit van zal komen. Ga anders eens naar de kroeg met wat maten ofzo, je hoeft natuurlijk niet eerst wat te voelen om iets te beginnen. Liefde kan ook komen na het aangaan van de relatie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef mvdejong het volgende:
Het hoe en waarom is nou niet helemaal duidelijk, tijdens mijn lagere school was ik er teruggetrokken, dat is op de middelbare school wel een stuk beter geworden. Ondertussen werk ik in de automatisering, gedetacheerd op kortere of langere trajecten, dus het contact leggen met nieuwe mensen lukt me wel (anders hou je detachering niet lang vol).
Ik ben spontaan genoeg, kan goede maatjes worden met sommige vrouwen die ik tegenkom.
Ik ben vaak genoeg verliefd geworden, maar het is nooit wederkerig geweest.
De laatste jaren ben ik wel wat terughoudender geworden, want naast je lichamelijke herstelvermogen gaat ook je emotionele herstelvermogen achteruit als je ouder wordt (in ieder geval bij mij), na de laatste keer dat ik serieus geinteresseerd was in iemand heeft het me een jaar gekost om er echt helemaal overheen te komen, en met mijn slagings-percentage zit ik daar niet nog een keer op te wachten. Het is duidelijk dat ik ook nog wel lol in mijn leven kan hebben zonder dat een vrouw daarin een rol speelt (anders was het allang afgelopen geweest), dus ik ga er vanuit dat de status quo behouden zal blijven, en heb daar wel vrede mee.
Oef, dat klonk wat dramatisch.
Nou ben ik niet zo'n verschrikkelijk "uitgaanstype" (ook een verschrikkelijke term).quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef DarkDancer het volgende:
is het je nog nooit overkomen dat je aan het stappen was en je een meid tegenkomt waarmee het die avond klikt en er zodoende sex uit voortvloeit?
Soms wel, maar ja, het ene moment doe je teveel moeite en schrik je ze af, de volgende keer denk je dat het mislukte omdat je juist niet hard genoeg probeerde. Je komt er toch nooit echt achter of een andere opstelling nu eigenlijk wel het beoogde resultaat zou hebben gehad.quote:Deed je ook niet teveel moeite om die vrouwen voor je te winnen?
Ik heb echt heel weinig interesse in neuken met een dame als ik haar niet als persoon de moeite waard vind. Nou zou je denken dat ik, volgens alle artikelen over hoe mannen en vrouwen over de onderlinge verhoudingen denken, de man zou moeten zijn waar vrouwen waardering voor hebben, maar dat blijkt dan zo ook weer niet te werken.quote:even niet over liefde... heb je dan nooit de behoefte gehad om gewoon eens te neuken? datgene wat iedereen doet en waar zoveel over gepraat word? ach sex is gewoon ontzettend relaxed, zelfs als er verder geen gevoelens bij komen kijken.
Het blijkt wel dat vrouwen volkomen onbegrijpelijke wezens zijnquote:een vriend van me (die ook mee was op vakantie met ons), is 23 en maagd. die jongen deed zoveel moeite voor vrouwen dat het irritant werd. zo probeerde hij een meisje te versieren waar verder van onze groep niemand achteraan ging, die meid is ook niet vies van sex. ondanks al zijn praatjes is het niks geworden. een andere vriend, die zich ronduit lomp gedroeg en haar zelfs zat af te zeiken heeft nu een relatie met haar...
het is echt heel raar. die jongen doet zo zijn best en toch zien dames hem niet staan.
Uiterlijk zegt me in zoverre iets, dat ik "iets" moet zien wat me interesseert in de betreffende dame. Dat is dan voornamelijk gezicht en mogelijk manier van bewegen, voor de rest ben ik in verschillende mate verliefd geweest op dames van Europese, Aziatische en Afrikaanse achtergrond, van dun tot behoorlijk dik, en van niet echt mooi tot best heel fraai. Het blijft toch altijd meer het idee wat ik heb over wie ze is, dan over hoe ze er alleen van buiten uitziet. (En wat cup-maat betreft, liever niet al te groot, maar dan nog is dat ook niet het belangrijkste criterium).quote:(daarbij moet ik wel zeggen dat hij de lat heel hoog legt, meiden die bekend staan als een zeer mooie meid weet hij bijvoorbeeld af te zeiken omdat ze cub b heeft ipv c /d )
ik ben 43quote:Op woensdag 2 november 2005 08:09 schreef FoXyLiZ het volgende:
Ik ben 44,
1 man
nooit vreemdgegaan
voor hem vele vriendjes maar nooit sex, dat DEED je niet...met mijn man was het trouwens, van beide kanten, liefde op het eerste gezicht en binnen 3 weken sex...lol
zou kunnenquote:Op woensdag 2 november 2005 08:41 schreef FoXyLiZ het volgende:
misschien jij wel ja en misschien andere opvoeding...![]()
Woei, wat scherp.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:51 schreef milagro het volgende:
[..]
zou kunnen
maar met jouw opvoeding ging je toch ook binnen 3 weken voor schut toen je je man ontmoette, dus ach...![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:51 schreef milagro het volgende:
[..]
zou kunnen
maar met jouw opvoeding ging je toch ook binnen 3 weken voor schut toen je je man ontmoette, dus ach...![]()
Beperk me even tot m'n laatste vakantiequote:Op woensdag 2 november 2005 10:39 schreef jwjw het volgende:
Ehh ik beperk me even tot alleen dit jaar ;-)
Man 40+, aantal vrouwen 8
maar wel met EEN die BLEEFquote:Op woensdag 2 november 2005 08:51 schreef milagro het volgende:
[..]
zou kunnen
ben jij 43 jaar oud?quote:
Dit heeft gewoon niks met vrouwen te maken, maar met de persoon (man of vrouw) zelf. Het vermogen tot inzicht in bepaalde situaties mist gewoon en tevens is er eigenwijsheid in het spel. (niet willen zien dat...) Zulke personen komen er pas achter als het spreekwoordelijke bord letterlijk voor hun neus hangt.quote:Het blijkt wel dat vrouwen volkomen onbegrijpelijke wezens zijn . Ik heb, op enige afstand, al vaker gezien dat vrouwen die in een relatie slecht tot mis-handeld werden, in volgende relaties precies hetzelfde overkomt, terwijl iedereen in de omgeving weet dat het gaat gebeuren.
En NOG een die niet kan lezen....wat een lol...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:23 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
ben jij 43 jaar oud?
Je lijkt wel een 14 jarig kind waarvan ze de lolly hebben afgepakt.
anders ga je je 14 jarige dochter op ebay aanbieden om haar te ontmaagden, zag dat je al behoorlijk bezig was daarmee op fok![]()
btw vind je het raar dat jij pas op je 43 ste jaar iemand tegenkomt die nog niet hard weg loopt![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:15 schreef milagro het volgende:
Zo, ik kom net van de ouderavond van mijn jongste zoon terug, en die mentor ... oh my God
ik moet binnenkort mijn lijstje maar eens aanpassen : veel + 1
Hey, wel uitgesmeerd over 27 jaar, hč, die 'veel' ( +1)quote:Op woensdag 2 november 2005 22:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hou wel van afgelikte boterhammen/sandwiches.
wat prachtig gezegd! uitsmeren als het over een boterham gaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Hey, wel uitgesmeerd over 27 jaar, hč, die 'veel' ( +1)![]()
goed, hčquote:Op woensdag 2 november 2005 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat prachtig gezegd! uitsmeren als het over een boterham gaat.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:23 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
anders ga je je 14 jarige dochter op ebay aanbieden om haar te ontmaagden, zag dat je al behoorlijk bezig was daarmee op fok![]()
Hahaha vond jij dat ook alquote:Brunette - dinsdag 1 november 2005 @ 23:49
Leuke ma ben je dan als je je kinderen een beetje zit te veilen op fok
dat is toch een heel redelijk aantal, niks om je over te schamen of afgelikt te voelen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
[..]
goed, hč![]()
sandwichspread![]()
maar, milagro, vertel eens, wat is veel?
nou, weet je, ik zou het niet meer zo precies weten, ik denk ergens tussen de 20 en 40 en het gros daarvan geconsumeerd voor mijn 25e toch wel![]()
Het ging me dan ook meer om de vraag "wat is veel"quote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is toch een heel redelijk aantal, niks om je over te schamen of afgelikt te voelen.
Hoe kan je dat nou weten na 3 weken.quote:
je weet dat kleingeschapen mannen eerder anale sex hebben?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:43 schreef DarkDancer het volgende:
als allen neukn mag worden gerekend dan heb ik er nog maar... euh?
6 of zo (waarvan wel 3 ook in het kontje)
je hebt het NIET goed gelezen, wat me niet verbaast overigens...wat er staat is dat ik echt NIET ga vertellen of ze cup DD heeft of niet omdat dat toch het enige is wat men altijd wil weten, de maten die gegeven zijn is iets wat IEDEREEN aan de buitenkant kan zien, ze is 175 cm lang en weegt om en nabij de 55 kg....Sinds wanneer zijn dat maten waar een taboe op rust?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef Brunette het volgende:
[..]
[..]
Hahaha vond jij dat ook al![]()
Bovendien vinnik Foxylisz met haar 44 jaren, behoorlijk naīef overkomen.
Welke moeder zet een foto van d'r dochter op Fok!, vertelt d'r maten bijna tot aan d'r cupmaat toeen vertelt in welke klas van atheneum ze zit om daarmee reacties uit te lokken, waarvan een paar erg onrespectvol zijn?
![]()
Ik wist inderdaad niet of het voor altijd was...maar dat weet ik nu ook nog niet...ik bedoel voor hetzelfde geld kom ik volgende week iemand tegen voor wie ik stad en land verlaat...alles is mogelijk...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weten na 3 weken.. Voor wat jij wist was het een loverboy.
. Wat nou als het niet de ware was geweest, was je er toch mee naar bed gegaan [b]al[/b[ (
) na 3 weken.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef L0t.. het volgende:
Nu wil ik best beginnen met hoeveel dames ik mee geweest ben en hoe oud ik ben, maar ga dan niet typen "verkapt ik-laat-zien-hoe-stoer-ik-ben" oid.![]()
Leeftijd: 19 jaar (m)
Sex: 15 vrouwelijke personen variërend van 17 tot 24
stoer.
playerhoer
Geen probleemquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef mvdejong het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat is dus wel een instelling die ik pas sinds een paar jaar heb, en dus ook echt bewust.
Overigens, ik denk dat het minder een probleem is om nooit met een ander sex te hebben gehad, dan dat wel eens een (paar) keer, en dan daarna nooit meer. Dat laatste lijkt me ongelooflijk veel frustrerender.
Ik hoop trouwens dat de TS het niet al te erg vindt dat we nu aardig aan het doorzagen zijn over degene die juist 0 scoorde, terwijl het juist als een topic over het tegendeel bedoeld was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |