Mijn instructeur was niet zo gek dat hij steeds overal tuinhekjes liet plaatsen, helaasquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:11 schreef Sylvana het volgende:
ik moet met de achterkant van mijn auto tot halverwege het achteraam van de andere auto, dan insturen en als de sticker het tuinhekje kruist moet ik terugsturen
lol, ik heb echt altijd filegeparkerd bij huizen met tuinhekjes, echt nog nooit ergens andersquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mijn instructeur was niet zo gek dat hij steeds overal tuinhekjes liet plaatsen, helaas.
zo moet ik het ook doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:53 schreef Providentia het volgende:
Ik heb fileparkeren heel anders geleerd.
als de puntvan het achterraam van mijn auto, bij de achterlichten van de auto waren waarnaast ik stond,moest ik helemaal indraaien, en als mn rechterbuitenspiegel dan bij de achterlichten waren, helemaal terugdraaien.ik stond altijd recht.
lol. Hoe moet dat dan als je eens ergens moet fileparkeren waar geen tuinhekjes staan? Eerst even langs de Praxis gaan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, ik heb echt altijd filegeparkerd bij huizen met tuinhekjes, echt nog nooit ergens anders
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:25 schreef reina35 het volgende:
hoi
ik ben volledig nieuw hier , maar lees de berichten nu een paar dagen in de hoop te leren van een ander zijn ervaring met afrijden.
Zelf mag ik dinsdag om 8 uur op en hoop egt dat ik het red
Ik ook, maar ik had het dan ook niet over fileparkeren maar over inparkeren in een parkeervak, achteruit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:53 schreef Providentia het volgende:
Ik heb fileparkeren heel anders geleerd.
als de puntvan het achterraam van mijn auto, bij de achterlichten van de auto waren waarnaast ik stond,moest ik helemaal indraaien, en als mn rechterbuitenspiegel dan bij de achterlichten waren, helemaal terugdraaien.ik stond altijd recht.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | | | P | | | | | | | __________ | | | auto | |__________| |
Veel succes!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:25 schreef reina35 het volgende:
hoi
ik ben volledig nieuw hier , maar lees de berichten nu een paar dagen in de hoop te leren van een ander zijn ervaring met afrijden.
Zelf mag ik dinsdag om 8 uur op en hoop egt dat ik het red
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef Wombcat het volgende:
Hoezo? Ik zou het nogal vroeg vinden.
Op = opstaan? (d8 ik)quote:Zelf mag ik dinsdag om 8 uur op en hoop egt dat ik het red
Ik denk dat ze bedoelt dat ze dan op moet voor haar rijexamen, dus om 8 uur beginnen met rijden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef nlboy het volgende:
[..]
[..]
Op = opstaan? (d8 ik)Dus als het later is rond 9u, dan zou dat zeker een mooie tijd zijn.
Spits is weg en de kleine kindertjes zitten op school.
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze dan op moet voor haar rijexamen, dus om 8 uur beginnen met rijden.
Ook veel succes!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik moet ook dinsdag, kwart voor elf (of over, ben ik even kwijt).
Verschrikkelijk zeg!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:34 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
LOL julius... heb je mijn verhaal de laatste maanden gevolgd?
Hahhaa.. vreselijk he???
Oh leuk om op te merken: moest vorige week uitleggen hoe ik heb geleerd een bochtje achteruit te maken. Ok, via een stickertje op de achterruit. Die moest ik op de stoeprand proberen te houden.
NIeuwe instructeur vond dit lachwekkend!
Ik had het ook om 8 uur.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef Sylvana het volgende:
ljikt mij ook dat ze om 8 uur examen heeft en mij lijkt dat niks, midden in de spits en met al die schoolkinderen enzomaar veel succes hoor reina35 en wombcat
pff wat een ramp. zeg anders gewoon dat dit voor jou niet werkt, of jullie het niet op een andere manier kunnen proberen.quote:Op zondag 6 november 2005 11:38 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg!!Hoe heb je dat zolang weten vol te houden?!?!? Hji pakt dus elke keer een soort plattegrond van het kruispunt, zoiets als hier onder maar dan ook met pijlen op het wegdek ed.
[afbeelding]
Dan ging hij met kleine papieren autotjes voordoen hoe ik moest voorsorteren, hoe ik moest reageren als ik nergens op een verkeerde baan terecht zou komen. Wachten overgaan in 2 x, dus wachten bij zo'n plantenbak. en na 1 uitleg gingen we rijden, moest ik precies doen wat hij dus had voorgedaan en daarna weer terug voor de volgende uitleg.
Ik kijk de volgende les nog aan maar is dat van het zelfde niveau dan is het echt spijtig maar dan hoef ik hem niet meer, wacht ik desnoods wel 2 weken tot mijn instructrice weer terug is. Zij liet me gewoon rondrijden en al doende vertelde ze van alles en ik maakte zo veel meer kilometers.
Ik heb me Theorie verdomme al hoef ik dat niet nog eens in de auto te krijgen, mafkezen.....
Verder kan hij me ook neit het vertrouwen geven wat zij wel kon, niet goed te beschrijven maar ik zat niet op me gemak in de auto terwijl mijn voorlaatste les prima ging.![]()
Zou je dat niet gewoon even tegen dat mens zeggen?quote:Op zondag 6 november 2005 11:38 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg!!Hoe heb je dat zolang weten vol te houden?!?!? Hji pakt dus elke keer een soort plattegrond van het kruispunt, zoiets als hier onder maar dan ook met pijlen op het wegdek ed.
[afbeelding]
Dan ging hij met kleine papieren autotjes voordoen hoe ik moest voorsorteren, hoe ik moest reageren als ik nergens op een verkeerde baan terecht zou komen. Wachten overgaan in 2 x, dus wachten bij zo'n plantenbak. en na 1 uitleg gingen we rijden, moest ik precies doen wat hij dus had voorgedaan en daarna weer terug voor de volgende uitleg.
Ik kijk de volgende les nog aan maar is dat van het zelfde niveau dan is het echt spijtig maar dan hoef ik hem niet meer, wacht ik desnoods wel 2 weken tot mijn instructrice weer terug is. Zij liet me gewoon rondrijden en al doende vertelde ze van alles en ik maakte zo veel meer kilometers.
Ik heb me Theorie verdomme al hoef ik dat niet nog eens in de auto te krijgen, mafkezen.....
Verder kan hij me ook neit het vertrouwen geven wat zij wel kon, niet goed te beschrijven maar ik zat niet op me gemak in de auto terwijl mijn voorlaatste les prima ging.![]()
Veel succes!quote:Op zondag 6 november 2005 12:31 schreef MaPo het volgende:
Ik heb morgen vroeg m'n TTTIk las net alleen dat het morgenvroeg eerst nog wou regenen
heb nog maar twee keer regen gehad tijdens lessen
mjah ik zie wel hoe het gaat, laatste paar lessen gingen in ieder geval wel lekker, ik moest alleen nog wat meer vooruit kijken en sommige bijzondere verrichtingen gingen af en toe nog beetje verkeerd
![]()
Moet alleen al om 7.30 bij m'n rijschool zijn![]()
Veel succes morgen!quote:Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef Impry het volgende:
Ik moet morgenvroeg op voor m'n praktijk![]()
Wordt om 7.45 thuis opgehaald, nog even een uurtje lessen en dan om 8.55 is het zover!
Jij ook succes morgen Impryquote:Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef Impry het volgende:
Ik moet morgenvroeg op voor m'n praktijk![]()
Wordt om 7.45 thuis opgehaald, nog even een uurtje lessen en dan om 8.55 is het zover!
Heb er eigenlijk best wel zin in, laatste paar lessen gingen namelijk best lekkerDus hopen dat het morgen ook zo gaat. Heb inclusief de les van morgen dan 33 uur gehad, net iets onder het gemiddelde, maar dat komt vooral omdat ik vooraf al heel wat had geoefend met m'n vader.
Ik kan dat echt iedereen aanraden, scheelt zo weer een paar lessen. Kijken e.d. moet je wel door je instructeur aan laten leren, maar koppelen, schakelen, sturen e.d. kan allemaal in de polder goed geleerd worden.
quote:
Ik ben dan juist nog veel te slaperig.quote:Op zondag 6 november 2005 22:37 schreef rena het volgende:
Leuk als je niet in een van die auto's rijd![]()
Ik mag morgen om 9 uur weer lekker lessen, heb er al weer zin in. Vind 's ochtends rijden heerlijk, dan ben ik er nog bij met mijn hoofd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |