abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32005084
ik moet met de achterkant van mijn auto tot halverwege het achteraam van de andere auto, dan insturen en als de sticker het tuinhekje kruist moet ik terugsturen
pi_32005125
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:11 schreef Sylvana het volgende:
ik moet met de achterkant van mijn auto tot halverwege het achteraam van de andere auto, dan insturen en als de sticker het tuinhekje kruist moet ik terugsturen
Mijn instructeur was niet zo gek dat hij steeds overal tuinhekjes liet plaatsen, helaas .
pi_32005205
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Mijn instructeur was niet zo gek dat hij steeds overal tuinhekjes liet plaatsen, helaas .
lol, ik heb echt altijd filegeparkerd bij huizen met tuinhekjes, echt nog nooit ergens anders
pi_32005270
Ik denk dat ik, nu ik mn rijbewijs heb, ook maar een rijschool ga beginnen. Een auto, een pak HEMA-stickers, en een grote L, en ik kan beginnen denk ik.

.
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:23:58 #255
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_32005543
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 21:53 schreef Providentia het volgende:
Ik heb fileparkeren heel anders geleerd.

als de puntvan het achterraam van mijn auto, bij de achterlichten van de auto waren waarnaast ik stond,moest ik helemaal indraaien, en als mn rechterbuitenspiegel dan bij de achterlichten waren, helemaal terugdraaien.ik stond altijd recht.
zo moet ik het ook doen

Lukt altijd
pi_32006240
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

lol, ik heb echt altijd filegeparkerd bij huizen met tuinhekjes, echt nog nooit ergens anders
lol. Hoe moet dat dan als je eens ergens moet fileparkeren waar geen tuinhekjes staan? Eerst even langs de Praxis gaan?
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:02:54 #257
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32006748
Wat is het toch heerlijk auto rijden zonder instructeur!

Net even voor het eerst in het donker gereden en het is toch redelijk makkelijk.
Gewoon op je eigen weghelft blijven en dan gaat alles goed.

Weet iemand hoe je op een goede manier file kan parkeren met een station wagen?
Want die is toch een stukje langer, dan de lesauto waar ik fileparkeren had geoefend.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:14:18 #258
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32007190
ik heb ook sinds 2/3 weken mijn rijbewijs, moet eerlijk zeggen dat ik nog maar 2 keer in eentje gereden heb....het boeit me eigenlijk niet zo...maar goed ben er vanaf in ieder geval voor de rest van mijn leven

edit: even opgezocht, de dag des geluks was 14 oktober...

via de BNOR gelukkig bestaan ze nog

[ Bericht 34% gewijzigd door Grumpey op 05-11-2005 23:27:48 ]
pi_32007549
hoi

ik ben volledig nieuw hier , maar lees de berichten nu een paar dagen in de hoop te leren van een ander zijn ervaring met afrijden.
Zelf mag ik dinsdag om 8 uur op en hoop egt dat ik het red
pi_32007590
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:25 schreef reina35 het volgende:
hoi

ik ben volledig nieuw hier , maar lees de berichten nu een paar dagen in de hoop te leren van een ander zijn ervaring met afrijden.
Hoi
Ik moet ook dinsdag, kwart voor elf (of over, ben ik even kwijt).
Succes!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2005 23:29:08 ]
pi_32007637
thnx

jij ook veel sucses toegewenst
pi_32007693
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 21:53 schreef Providentia het volgende:
Ik heb fileparkeren heel anders geleerd.

als de puntvan het achterraam van mijn auto, bij de achterlichten van de auto waren waarnaast ik stond,moest ik helemaal indraaien, en als mn rechterbuitenspiegel dan bij de achterlichten waren, helemaal terugdraaien.ik stond altijd recht.
Ik ook, maar ik had het dan ook niet over fileparkeren maar over inparkeren in een parkeervak, achteruit.

Dus:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|           |           |
|           |    P      |

zaterdag 5 november 2005 @ 23:31:22 #263
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32007749
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:25 schreef reina35 het volgende:
hoi

Veel succes! En trouwens een mooie tijd om te gaan afrijden.

Trouwens ik had met fileparkeren geleerd wanneer de achterbank van de auto bij de achterkant van de geparkeerde auto is, dan snel indraaien en dan wanneer de spiegel bij het einde is dan snel weer terug draaien.
pi_32007834
Hoezo? Ik zou het nogal vroeg vinden.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:36:29 #265
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32007889
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef Wombcat het volgende:
Hoezo? Ik zou het nogal vroeg vinden.
quote:
Op = opstaan? (d8 ik) Dus als het later is rond 9u, dan zou dat zeker een mooie tijd zijn.
Spits is weg en de kleine kindertjes zitten op school.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:39:50 #266
88233 Steve
Still the best.
pi_32007976
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef nlboy het volgende:

[..]

[..]

Op = opstaan? (d8 ik) Dus als het later is rond 9u, dan zou dat zeker een mooie tijd zijn.
Spits is weg en de kleine kindertjes zitten op school.
Ik denk dat ze bedoelt dat ze dan op moet voor haar rijexamen, dus om 8 uur beginnen met rijden.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_32007996
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:39 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt dat ze dan op moet voor haar rijexamen, dus om 8 uur beginnen met rijden.
Lijkt mij ook.
pi_32008327
ljikt mij ook dat ze om 8 uur examen heeft en mij lijkt dat niks, midden in de spits en met al die schoolkinderen enzo maar veel succes hoor reina35 en wombcat
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:56:30 #269
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32008466
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik moet ook dinsdag, kwart voor elf (of over, ben ik even kwijt).
Ook veel succes!
pi_32009277
nee is egt om 8 uur rijden
maar schoolgaande kids en drukte is toch geen probleem
kijken en opletten doet een berg
pi_32018916
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 09:34 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

LOL julius... heb je mijn verhaal de laatste maanden gevolgd?

Hahhaa.. vreselijk he???

Oh leuk om op te merken: moest vorige week uitleggen hoe ik heb geleerd een bochtje achteruit te maken. Ok, via een stickertje op de achterruit. Die moest ik op de stoeprand proberen te houden.
NIeuwe instructeur vond dit lachwekkend!
Verschrikkelijk zeg!! Hoe heb je dat zolang weten vol te houden?!?!? Hji pakt dus elke keer een soort plattegrond van het kruispunt, zoiets als hier onder maar dan ook met pijlen op het wegdek ed.

Dan ging hij met kleine papieren autotjes voordoen hoe ik moest voorsorteren, hoe ik moest reageren als ik nergens op een verkeerde baan terecht zou komen. Wachten overgaan in 2 x, dus wachten bij zo'n plantenbak. en na 1 uitleg gingen we rijden, moest ik precies doen wat hij dus had voorgedaan en daarna weer terug voor de volgende uitleg.

Ik kijk de volgende les nog aan maar is dat van het zelfde niveau dan is het echt spijtig maar dan hoef ik hem niet meer, wacht ik desnoods wel 2 weken tot mijn instructrice weer terug is. Zij liet me gewoon rondrijden en al doende vertelde ze van alles en ik maakte zo veel meer kilometers.

Ik heb me Theorie verdomme al hoef ik dat niet nog eens in de auto te krijgen, mafkezen.....
Verder kan hij me ook neit het vertrouwen geven wat zij wel kon, niet goed te beschrijven maar ik zat niet op me gemak in de auto terwijl mijn voorlaatste les prima ging.
'The Less you know, The more you believe'
pi_32018956
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef Sylvana het volgende:
ljikt mij ook dat ze om 8 uur examen heeft en mij lijkt dat niks, midden in de spits en met al die schoolkinderen enzo maar veel succes hoor reina35 en wombcat
Ik had het ook om 8 uur.
Fijn juist !
Lekker druk, veel stoppen en gewoon goed kijken.

De snelweg is helemaal makkelijk omdat je weinig kans krijgt om in te halen (ik toevallig wel omdat iedereen de eerste afslag moest hebben en ik juist de tweede).

Etcetera . Er zijn dus ook voordelen van in de drukte rijden!
  zondag 6 november 2005 @ 11:45:39 #273
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_32019066
Ik ben inmiddels ook in het bezig van dat mooie papiertje!!
Vorige maand heb ik m gehaald, tijdens m'n tweede examen. M'n eerste had ik dus ook om 8 uur 's ochtends. En dat was niet bepaald fijn vond ik.
Maar goed, nu maar op zoek naar een autootje...
pi_32019580
LOL julius!
pi_32019633
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:38 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Verschrikkelijk zeg!! Hoe heb je dat zolang weten vol te houden?!?!? Hji pakt dus elke keer een soort plattegrond van het kruispunt, zoiets als hier onder maar dan ook met pijlen op het wegdek ed.

[afbeelding]

Dan ging hij met kleine papieren autotjes voordoen hoe ik moest voorsorteren, hoe ik moest reageren als ik nergens op een verkeerde baan terecht zou komen. Wachten overgaan in 2 x, dus wachten bij zo'n plantenbak. en na 1 uitleg gingen we rijden, moest ik precies doen wat hij dus had voorgedaan en daarna weer terug voor de volgende uitleg.

Ik kijk de volgende les nog aan maar is dat van het zelfde niveau dan is het echt spijtig maar dan hoef ik hem niet meer, wacht ik desnoods wel 2 weken tot mijn instructrice weer terug is. Zij liet me gewoon rondrijden en al doende vertelde ze van alles en ik maakte zo veel meer kilometers.

Ik heb me Theorie verdomme al hoef ik dat niet nog eens in de auto te krijgen, mafkezen.....
Verder kan hij me ook neit het vertrouwen geven wat zij wel kon, niet goed te beschrijven maar ik zat niet op me gemak in de auto terwijl mijn voorlaatste les prima ging.
pff wat een ramp. zeg anders gewoon dat dit voor jou niet werkt, of jullie het niet op een andere manier kunnen proberen.
mijn leraar ging 1x met zn telefoons uitleggen hoe ik moest parkeren in een parkeervak. andere dingen gewoon in woorden..
"Trust can kill you, or set you free"
pi_32020338
Ik heb morgen vroeg m'n TTT Ik las net alleen dat het morgenvroeg eerst nog wou regenen heb nog maar twee keer regen gehad tijdens lessen mjah ik zie wel hoe het gaat, laatste paar lessen gingen in ieder geval wel lekker, ik moest alleen nog wat meer vooruit kijken en sommige bijzondere verrichtingen gingen af en toe nog beetje verkeerd

Moet alleen al om 7.30 bij m'n rijschool zijn
pi_32021912
veel succes morgen MaPo
pi_32024513
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:38 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zou je dat niet gewoon even tegen dat mens zeggen?
Slaat echt nergens op dit .
  zondag 6 november 2005 @ 15:00:22 #279
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32024916
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:31 schreef MaPo het volgende:
Ik heb morgen vroeg m'n TTT Ik las net alleen dat het morgenvroeg eerst nog wou regenen heb nog maar twee keer regen gehad tijdens lessen mjah ik zie wel hoe het gaat, laatste paar lessen gingen in ieder geval wel lekker, ik moest alleen nog wat meer vooruit kijken en sommige bijzondere verrichtingen gingen af en toe nog beetje verkeerd

Moet alleen al om 7.30 bij m'n rijschool zijn
Veel succes!
pi_32027675
succes morgen MaPo
pi_32027919
Ik moet morgenvroeg op voor m'n praktijk
Wordt om 7.45 thuis opgehaald, nog even een uurtje lessen en dan om 8.55 is het zover!

Heb er eigenlijk best wel zin in, laatste paar lessen gingen namelijk best lekker Dus hopen dat het morgen ook zo gaat. Heb inclusief de les van morgen dan 33 uur gehad, net iets onder het gemiddelde, maar dat komt vooral omdat ik vooraf al heel wat had geoefend met m'n vader.
Ik kan dat echt iedereen aanraden, scheelt zo weer een paar lessen. Kijken e.d. moet je wel door je instructeur aan laten leren, maar koppelen, schakelen, sturen e.d. kan allemaal in de polder goed geleerd worden.
pi_32029473
succes morgen Impry
  zondag 6 november 2005 @ 17:33:00 #283
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32029821
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef Impry het volgende:
Wordt om 7.45 thuis opgehaald, nog even een uurtje lessen en dan om 8.55 is het zover!
Veel succes morgen!

Uurtje lessen voor het examen is gewoon super!
Ik had dat ook gedaan en het is zeker beter. Je kunt dan even checken of je spiegels, stoel, etc. goed staan en dan daarna kan je gerelaxt autorijden tijdens het examen. Volgens mij heeft die les ook veel geholpen, omdat je dan nog in die routine zit.
pi_32030678
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef Impry het volgende:

Heb er eigenlijk best wel zin in, laatste paar lessen gingen namelijk best lekker Dus hopen dat het morgen ook zo gaat. Heb inclusief de les van morgen dan 33 uur gehad, net iets onder het gemiddelde, maar dat komt vooral omdat ik vooraf al heel wat had geoefend met m'n vader.
Ik kan dat echt iedereen aanraden, scheelt zo weer een paar lessen. Kijken e.d. moet je wel door je instructeur aan laten leren, maar koppelen, schakelen, sturen e.d. kan allemaal in de polder goed geleerd worden.
Jij ook succes morgen Impry
  zondag 6 november 2005 @ 18:27:28 #285
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32031456
nog meer mensen die het via de BNOR gehaald hebben?
pi_32034229
Theorie weer geoefend, nu maar 1 foutje

Mensen met TTT en afrijden, succes
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32035204
Veel succes morgen Impry

Weet iemand een site waar uitgelegd wordt waar alle lampjes op het dashboard voor zijn en wat er onder de motorkap zit? Want ik heb woensdag me TTT, geen les meer ervoor, en ik heb het nog nooit gehad
pi_32035282
groene pijltjes zijn je knipperlichten, rooie uitroeptekentje is je handrem. Succes
pi_32035333
zitten veel meer lampjes hoor
pi_32035372
normaal gesproken niet

mjah blauw voor grootlicht... De andere lampjes branden alleen als er iets kapot is...
  zondag 6 november 2005 @ 21:59:56 #292
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32038481
quote:
Goede en duidelijke site.
Had die ook gebruikt voor het afrijden, naja ik wist bijna alles al van mijn rij-instructeur.
pi_32039867
oh hey wat een goeie site dat voertuigbeheersing-gedoetje

trusten
pi_32039961
Leuk als je niet in een van die auto's rijd

Ik mag morgen om 9 uur weer lekker lessen, heb er al weer zin in. Vind 's ochtends rijden heerlijk, dan ben ik er nog bij met mijn hoofd
And you know I might
  zondag 6 november 2005 @ 22:40:03 #295
88233 Steve
Still the best.
pi_32040041
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:37 schreef rena het volgende:
Leuk als je niet in een van die auto's rijd

Ik mag morgen om 9 uur weer lekker lessen, heb er al weer zin in. Vind 's ochtends rijden heerlijk, dan ben ik er nog bij met mijn hoofd
Ik ben dan juist nog veel te slaperig.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_32040070
Ik ben meer een ochtendmens Ik val 's middags bijna in slaap juist
And you know I might
  zondag 6 november 2005 @ 23:07:00 #297
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_32040979
Hee das wel een handige site! Ik rij precies in een Opel Astra 2004

Morgenmiddag lessen, van 4 tot half 6..ik rij ook het liefste 's ochtends, woensdag weer om 7 uur Heb vandaag in m'n broers auto voor het eerst achteruit gereden (en gelijk ingeparkeerd), ging heel soepel!
pi_32046039
quote:
jammer dat mijn auto er niet bij staat ( bmw), maar voor anderen idd een erg duidelijke site
pi_32047639
< geen idee in wat voor auto ik rijd....

uh typisch ik
pi_32048034
haha, toch wel handig als je dat weet...

En om 7 uur al rijden, dat is toch wel vroeg, waar les je?
Never trust a squirrel, it's just a rat in cuter outfit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')