Omfg als het waar is..quote:
Het zal wel niet goed gaan met het blad dat je tegenwoordig echt alleen maar koopt voor de goede interviews en niet meer voor de mooie foto’s, de Playboy. Er gaat op dit moment een hardnekkig gerucht dat Rachel Hazes, je weet wel de vrouw van de ongekroonde bierkoning Andre Hazes, in het januari nummer van Playboy zal verschijnen. Kan iemand zo snel mogelijk dit gerucht ontkennen, zodat we weer rustig kunnen slapen?
Bron: VK
lijkt me wel hequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:18 schreef DeTolk het volgende:
weinig animo voor Raggel?
Dingetje????? Volgens mij kan het flesje erinquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
Met een bierflesje voor d'r dingetje? Of dat 'Namens André'-boek?
Dingetjequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
Met een bierflesje voor d'r dingetje? Of dat 'Namens André'-boek?
hazes op z'n rug en dan zij wijdbeens op die dikke pens van 'mquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:02 schreef Foo_niks het volgende:
VK wist ook te melden dat het fotoos zijn die haar ouders hebben gemaakt toen ze als twaalfjarige met Dre bezig was.
kan dus nog meevallen.
Het zou me niks verbazen als het een pruik isquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef N.icka het volgende:
Ik blijf me altijd verwonderen over haar haardos , hoe stylt ze zoiets?
Geen kwaad woord over Dre hequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:08 schreef Arnold_fan het volgende:
We moeten haar Andre's dood laten verwerkenWant alles uit respect voor Andre, dat ze zelf flink verdient aan haar verwerking is natuurlijk puur toeval
Koekje erbijquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:59 schreef pberends het volgende:
Ik zie al een paar poses voor me.
Rochel op een vat bier. Rochel met een Hazes-hoed voor 1 tiet. Rochel met een knakworstje in der kut.
Sorrie, maar moet wel lachen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:59 schreef pberends het volgende:
Rochel op een vat bier. Rochel met een Hazes-hoed voor 1 tiet. Rochel met een knakworstje in der kut.
Ja verschrikkelijk he? Lijkt wel een uit de kluit gewassen champignon.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef N.icka het volgende:
Was dat niet zelfs het succesvolste nummer?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:24 schreef Adagio het volgende:
Viola Holt heeft toch ook al eens succesvol in de Playboy gestaan?
Dan koop ik hem zeker nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:19 schreef Duiveltja het volgende:
Omfg als het waar is..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:20 schreef MissBliss het volgende:
Ow ieuw
Beetje hetzelfde idee als Vanessa in de Playboy
Met drie bussen haarlak?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef N.icka het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:59 schreef pberends het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk he? Lijkt wel een uit de kluit gewassen champignon.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef linebear het volgende:
Blij dat ik de playboy niet mag kopen van mijn geloof
Misschien poseert zij vrolijk mee in de playboyquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:04 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is gewoon een stom wijf..En die moeder van haar!!
![]()
Nou wat willen jullie als man zijnde nog meer..quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:02 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Misschien poseert zij vrolijk mee in de playboy
ja, vreselijk mens is die Friedelquote:Op zondag 6 november 2005 08:46 schreef Aagje75 het volgende:
bleegh, die vreselijke bril, daar kan de fotocamera toch niet tegen?
Friedel, de naam alleen al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |