abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32673690
Ik verwacht ook niet dat hij het daadwerkelijk gaat redden voor 16 december.
pi_32675567
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Ziet er niet goed uit, vooral steeds meer mensen tegen.
Het is dat z'n vriendenkring nogal uitgedund is de laatste maanden, anders had hij wel wat mensjes op kunnen trommelen om kiezers onder druk te zetten.
pi_32677099
In z'n programma is z'n toontje best te pruimen, maar in de politieke discussie is het reuze irritant, hij mag van mij wel op een cursus jovialiteit.
pi_32756661
quote:
TNS NIPO: steun voor PRDV loopt licht terug

De steun voor de PRDV lijkt licht terug te lopen. Nu (30 november) zegt 23% van de volwassen Nederlanders het eens te zijn met de stelling ‘Peter R. de Vries is een aanwinst voor de politiek en moet dus naar Den Haag’. Ten opzichte van de vorige peildatum (24 november) is dit echter geen significant verschil.

Het onderzoek liep tot aan de persconferentie van Peter R. de Vries over terreurdreiging. Met de volgende peiling kunnen we laten zien wat het effect van deze persconferentie op de steun voor PRDV zal zijn.

De Vries verbindt zijn politieke toekomst aan de uitslag van een TNS NIPO onderzoek op 16 december. Als tegen die tijd 41% van de Nederlanders het een goed idee vindt dat De Vries de politiek ingaat, dan stelt hij zich met de lijst PRDV verkiesbaar voor de volgende Tweede Kamer verkiezingen.
pi_32756706
Peter kan zijn misdaadverslaggevingsvak weer opppakken.
pi_32942374
Steun voor Peter R. de Vries gestegen

Steun 5 procent toegenomen, niet slecht. Veel media-aandacht gehad natuurlijk. Het is wel uiterst duidelijk dat ie een politiek slaatje wil slaan uit die aivd-diskettes.

Alleen dat geen mening getal wil niet echt kloppen geloof ik.
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:56:23 #257
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_32942462
Het meest opvallen is dat het totaal van 8 dec 109% is, terwijl de rest allemaal netjes als totaal 100% had.
pi_32942467
http://www.nieuws.nl/64433
quote:
De Vries zegt donderdag in Met het oog op morgen dat hij de diskettes nu ongeveer vier weken in bezit heeft. Het is niet zo dat hij de informatie pas nu naar buiten brengt om publiciteit voor zijn politieke aspiraties te winnen, benadrukt hij. "Eerder stond er gewoon geen uitzending van mijn programma gepland."
Yeah, right .
pi_32944134
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:56 schreef pberends het volgende:
http://www.nieuws.nl/64433
[..]

Yeah, right .
Heel geloofwaardiger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: