quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:07 schreef addie84 het volgende:
een bitchbeetje masochistisch? zoek een meisje d'r bij
'Relatie', als het al die tijd ongeveer zo is gegaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:25 schreef thefunny het volgende:
TS, ik weet dat t moeilijk is om iemand na 3 jaar relatie de bons te geven, maar je komt er beter uit! Dumpen!
Ze heeft waarschijnlijk drie kwaliteitenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:31 schreef danos het volgende:
ehm vraagje: Wat trekt je aan in deze vrouw? Of wat heeft je 3 jaar geleden aangetrokken in deze vrouw? En wat is daar nu nog van over
![]()
We hadden veel tijd, zelfde school, veel samen gegamed en zo, gewoon veel rond gehangen met z'n tweeen. Maar nu ze werkt is het echt helemaal over.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef Lucille het volgende:
Ik vraag me af wat nu de leuke kanten waren van jullie waarop beide besloten om een relatie te beginnen. Wat zoek je eigenlijk in een relatie? Ik zie op dit moment niet een zin staan wat jullie bij elkaar heeft gebracht en wat jullie nog bij elkaar zouden moeten houden. Het enige wat ik zie is dat er te weinig tijd is voor een relatie omdat jullie te ver van elkaar wonen, veel tijd besteden aan niet-gemeenschappelijke dingen en als jullie bij elkaar zijn dan vervelen jullie elkaar.
Dat moet toch nog juist gebeuren? Anders was er geen probleemquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:32 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me een uitgemaakte zaak...
Raar? En deze relatie aanhouden is dat niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Giem het volgende:
[..]
We hadden veel tijd, zelfde school, veel samen gegamed en zo, gewoon veel rond gehangen met z'n tweeen. Maar nu ze werkt is het echt helemaal over.
Misschien moet ik het maar uitmaken.. maar vind het gewoon zo raar...
Ja, of misschien is ze eigenlijk wel lesbi, of pedofiel, of ergerquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef DaDemoMan het volgende:
Misschien gaat ze wel vreemd en begint ze zo op jouw te katten zodat jij het uitmaakt.
Ja, maar het is gewoon geworden, als je snapt wat ik bedoel. Probleem is als we er over hebben gehad, is het zo van alles komt goed, ik zal er op letten en ik wil je niet kwijt, en dan 2 min later ben ik weer een lul..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Raar? En deze relatie aanhouden is dat niet?
Jij hebt/had een vriendin om te gamenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Giem het volgende:
[..]
We hadden veel tijd, zelfde school, veel samen gegamed en zo, gewoon veel rond gehangen met z'n tweeen. Maar nu ze werkt is het echt helemaal over.
Misschien moet ik het maar uitmaken.. maar vind het gewoon zo raar...
Gewoonte is volgens mij een van de slechtste redenen om door te gaan met een relatie die niet werkt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef Giem het volgende:
Ja, maar het is gewoon geworden, als je snapt wat ik bedoel. Probleem is als we er over hebben gehad, is het zo van alles komt goed, ik zal er op letten en ik wil je niet kwijt, en dan 2 min later ben ik weer een lul..
Ja, iemand kan zoveel zeggen, als je je er niet naar gedraagt heb je er natuurlijk niks aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef Giem het volgende:
als we er over hebben gehad, is het zo van alles komt goed, ik zal er op letten en ik wil je niet kwijt, en dan 2 min later ben ik weer een lul..
sleur bla bla bla, dat verandert toch niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon geworden, als je snapt wat ik bedoel. Probleem is als we er over hebben gehad, is het zo van alles komt goed, ik zal er op letten en ik wil je niet kwijt, en dan 2 min later ben ik weer een lul..
Dat zijn wat mij betreft alleen maar zaken die belangrijk zijn voor een vriendschappelijke band. Een intiemere relatie zou wat mij betreft toch op andere zaken gebaseerd zijn, op zaken die te maken hebben met de persoon zelf.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Ik ken wel meer van die mensen die een relatie hebben behouden omdat dat nu eenmaal de gewoonte was, het veilig was, ze niet alleen waren. Dergelijke relaties houden eigenlijk nooit stand. Terwijl het ondertussen maar voortsleept, niemand er gelukkiger van wordt, en vaak nog dramatisch afloopt ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef Giem het volgende:
[..]
Pff wat een wantrouwigheid. Je moet ook eens uitgaan van het goede in de mens, als iemand zegt iets te gaan doen, dan mag je daar best vertrouwen in hebben hoor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:46 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, iemand kan zoveel zeggen, als je je er niet naar gedraagt heb je er natuurlijk niks aan.
Als dat nou nog zo is als je 30 jaar samen bent en 3 kinderen hebt, dan zeg ik nog 'nouja, dat kan ik begrijpen', maar op je 22ste, en na drie jaar relatie..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:45 schreef Copycat het volgende:
Gewoonte is volgens mij een van de slechtste redenen om door te gaan met een relatie die niet werkt.
daden zeggen meer dan woorden,..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pff wat een wantrouwigheid. Je moet ook eens uitgaan van het goede in de mens, als iemand zegt iets te gaan doen, dan mag je daar best vertrouwen in hebben hoor!
In het geval van TS blijkbaar twee minuten lang, dan begint het chagrijnige circus weer van voren af aan...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pff wat een wantrouwigheid. Je moet ook eens uitgaan van het goede in de mens, als iemand zegt iets te gaan doen, dan mag je daar best vertrouwen in hebben hoor!
Als iemand al drie jaar zegt dat het verandert, en steeds na 2 minuten bewijst dat het niet zo is? Sorry hoor..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen hoor. En de heere Jezus keerde ook zijn andere wang toe.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:50 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Als iemand al drie jaar zegt dat het verandert, en steeds na 2 minuten bewijst dat het niet zo is? Sorry hoor..
21quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Als dat nou nog zo is als je 30 jaar samen bent en 3 kinderen hebt, dan zeg ik nog 'nouja, dat kan ik begrijpen', maar op je 22ste, en na drie jaar relatie..
Je laat het klinken of er zo nooit van het goede in een mens wordt uitgegaan. En het is juist wantrouwigheid als een persoon chronisch zijn of haar woorden niet met daden kan aanvullen. Dan gooit zo'n persoon zijn of haar eigen geloofwaardigheid ten grabbel. In zo'n geval kan ik het dan erg moeilijk opbrengen om het goede in zo'n persoon te zien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou ja, toch twee minuten respijt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het geval van TS blijkbaar twee minuten lang, dan begint het chagrijnige circus weer van voren af aan...
Tuurlijk kunnen mensen veranderen, maar in het geval van ts zijn vriendin, is dat in ieder geval op dit moment niet aan de orde.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen hoor.
Dat zal best, daar heb ik geen verstand van.quote:En de heere Jezus keerde ook zijn andere wang toe.
Ik snap ook wel dat het eng is om alleen verder te gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Giem het volgende:
maar het geeft gewoon een veilig gevoel.. en misschein dat dat ook wel het enige is dat me de laatste jaar bij haar houd.
als ik aan mijn vriend denk, kan ik een waslijst met leuke dingen aan hem opnoemen, na ruim 4 en een half jaar. En het voelt ook nog eens ontzettend vertrouwd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Giem het volgende:
Eigelijk is het ook wel zo, als ik aan haar denk kan ik niet zo 1 2 3 leuke dingen opnoemen..
Maar je vraagt je ondertussen wel af of je zo verder wilt gaan. Anders had je dit topic niet geopend. Iets wat veilig voor jezelf is, hoeft nog niet te betekenen dat het ook fijn is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Giem het volgende:
Eigelijk is het ook wel zo, als ik aan haar denk kan ik niet zo 1 2 3 leuke dingen opnoemen..
maar het geeft gewoon een veilig gevoel.. en misschein dat dat ook wel het enige is dat me de laatste jaar bij haar houd.
Je bent bij haar omdat je het andere niet meer kent, niet omdat je haar nog leuk vindtquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Giem het volgende:
en je kijkt niet verder nu, probeer het gewoon een tijdje zonder gaat ( krijgen jullie beiden spijt kunnen jullie het alsnog nog een keer proberen toch? )quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat het eng is om alleen verder te gaan.
Maar op deze manier doe je jezelf zo godsgruwelijk te kort.
Ik vond het prachtig toen ik op mijn 22ste uit een relatie van 4 jaar kwam.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Giem het volgende:
Stop er dan maar helemaal mee, als er niet eens meer wat te halen valt op dat gebied.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:32 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee dat is nog erger, mevrouw heeft altijd hoofdpijn als je begrijpt wat ik bedoel...
Nee dat moet een andere zijn, of er is iets gebeurd waar ik niks van weet..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:03 schreef avotar het volgende:
Zij was toch al eens vreemd gegaan en zo...?
* avotar herinnert zich topic van een tijdje terug..
Mocht ook niet op kamers, vond ze ook al niet goed...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vond het prachtig toen ik op mijn 22ste uit een relatie van 4 jaar kwam.
Voelde me helemaal niet onveilig, ik werd in een klap een stuk zelfstandiger en volwassener en ook gelukkiger.
Voor deze zaken heb je echt geen partner nodig. Integendeel, een partner kan je juist remmen in je ontwikkeling.
Is helemaal niet eng, er gaat volgens mij een wereld voor je open. Nou ja, dat is dus mijn ervaringquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef Giem het volgende:
Je mocht niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:37 schreef Giem het volgende:
[..]
Mocht ook niet op kamers, vond ze ook al niet goed...![]()
Jullie hebben wel gelijk.. Giem gaat zo maar eens praten als ze uit haar werk komt.
Ervaring?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Is helemaal niet eng, er gaat volgens mij een wereld voor je open. Nou ja, dat is dus mijn ervaring
Nee, spullen kwijtraken, blablabla. Zij zag het niet zitten, en zou het uitmaken als ik op kamers ging... Wel erg vreemd ja..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mocht niet?![]()
Ik heb het je al eerder verteld (meeting tussen door)
Dumpen die hap, dit is geen relatie maar een verplicht samen zijn
mmmm zo ben ik niet.. en dan gaat ze wel weer zeuren..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:44 schreef MaRySe het volgende:
Laat het contact anders alleen nog maar van haar kant komen.. Als je niks meer hoort zeggen dat 't over is.
jaquote:
Waar slaat dat nou weer op,..???quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:37 schreef Giem het volgende:
[..]
Mocht ook niet op kamers, vond ze ook al niet goed...![]()
Zodra ze gaat zeuren over het feit dat je even niks van je laat horen? Laat eht van haar kant komen dat wat laten horen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:47 schreef Giem het volgende:
[..]
mmmm zo ben ik niet.. en dan gaat ze wel weer zeuren..
Toen had je gewoon op kamers moeten gaan, dan maar zonder haar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef Giem het volgende:
Zij zag het niet zitten, en zou het uitmaken als ik op kamers ging...
Ja maar daar kom je pas na die tijd achter..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:56 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Toen had je gewoon op kamers moeten gaan, dan maar zonder haar.
Je bent verdomme haar hondje niet.
Ik vat dit topic even samen:quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:32 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee dat is nog erger, mevrouw heeft altijd hoofdpijn als je begrijpt wat ik bedoel...
Euh, ja, daar komt het wel op neer. Heb mijn beslissing ook al genomen, over een paar uur kan ik meer vertellenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:07 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik vat dit topic even samen:
- mevrouw wil eigenlijk een slaafje, geen vriend
- je mocht niet op kamers
- je mag niet je eigen mening hebben in deze relatie
- als dat al mag, is die mening niet belangrijk, want je vriendin moet haar zin krijgen
- als je vriendin haar zin niet krijgt gaat ze mokken als een klein kind
- je vriendin vindt het teveel moeite om bij jou te zijn/naar jou toe te komen
- de seks is ruk
- jij krijgt overal de schuld van
- eigenlijk weet je zelf ook niet waarom je nog bij haar bent
Succes met je beslissing
Daadkrachtquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:10 schreef Giem het volgende:
[..]
Euh, ja, daar komt het wel op neer. Heb mijn beslissing ook al genomen, over een paar uur kan ik meer vertellen
Flikker toch een eind op man..quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:04 schreef Kiteless het volgende:
Sjezus, en nu laat ie zich weer daadkracht aanpraten
Een klassieke kuthoer dude.. Maar het is wel goed doorgekomen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:57 schreef Giem het volgende:
Ja, goed is natuurlijk niet het goede woord. Maar het lag natuurlijk allemaal weer aan mij, en toen ze blijkbaar door had dat ik het echt meende, was eerste opmerking.. "en de spullen dan"![]()
Lekker belangrijk die spullen..![]()
ken je hem?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:57 schreef -pinguin- het volgende:
hem kennende heeft ie haar nog niks laten weten
Nee we woonden niet samen, maar hadden wel al een beetje plannen/ideeën er over. Dus we hebben samen een keer een foto camera gekocht enzo. Blijkbaar is dat dus het belangrijkste, nou ze mag hem houden hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef Wolkje het volgende:
Hoe ging het gesprek dan?
Wat zei je, wat zei zij?
Idd, nogal stom over de spullen
wat voor spullen dan btw, jullie woonden toch niet samen?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:11 schreef Salsagirl het volgende:
Ehm..kan niet zegge dat jullie nog een relatie hebben.
En wat ga je missen als je dit beeindigd?
De ruzie's..het niet gewaardeerd worden?
Maar ehm hadden jullie het wel gezellig...bedoel gamen is nu niet je van het..![]()
Kan wel leukere dingen verzinnen.
maar zorg voor een goed gesprek en dat je het zo niet meer ziet zitten
Gewoonte is te doorbreken ..succes![]()
Is al gedaan, alhoewel ze nog niet begrijp "Het is echt over nu" betekend.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:10 schreef Camplo het volgende:
Ik lees zo'n beetje het verhaal. Je omschrijft me ex akelig precies. Weet het nog zekerderWeg met haar
Jij bent ook echt een vrouw hequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef Wolkje het volgende:
Wat zei je, wat zei zij?
Dat neem ik aan. Ben er ook niet rouwig om... had blijbaar toch aan geen echte verkering meerquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Irritant man.
Leef met je meeEr zijn veel leukere sexy vrouwen op deze aardbol.
Zal wel lukken denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef Salsagirl het volgende:
heey goed van je...daar ben je vanaf..
beter nu dan er nog langer aan vast hebben gezeten...toch?
have fun met je vrijgezelle status![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |