ja dat kloptquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:48 schreef Muck het volgende:
ik ben blijkbaar de enige die die dingen echt niet te eten vind...![]()
quote:
het is dat ze zo naar paprika smaken, anders had ik ze wel gelust.quote:
Maar stiekum vind je ze gewoon lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het is dat ze zo naar paprika smaken, anders had ik ze wel gelust.
ik heb een tegen-natuurlijke afkeer jegens paprika
dan waren ze echt niet meer goed ofzo (konmar trouwensquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef Daantje77 het volgende:
Heb ze afgelopen week voor het eerst geproefd.......... ieuw wat vies . Ben gek van allerlei soorten hapjes en olijven etc maar deze dingen waren echt ranzig. Gekocht bij de konmar . kleffe zoet/pittige smaak en erg zacht van structuur.
neen, helaas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Maar stiekum vind je ze gewoon lekker![]()
dadels met spek en chorizo, even in de oven, hmm!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:41 schreef Daantje77 het volgende:
Met dadels en spek zijn ook niet lekker ik vind de combi ook raar . Bij appie liggen er ook met ontbijtspek en ham gevuld met roomkaas oid
Hoe doe je dat met die chorizo MM? Want die kun je niet wikkelen lijkt me...?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dadels met spek en chorizo, even in de oven, hmm!
Ha Xila!quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:54 schreef Xilantof het volgende:
ik werk in een kaaswinkel met veel verschillende delicatesses.. En wij hebben heeeel veel producten met Peppadew er in.
Ik ben er zelf niet echt weg van (gevuld met roomkaas dingen iig). In vleeswaren vond ik het een lekkere aanvulling (bijv. gehakt met peppadew).
Hey Dude!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ha Xila!
Hoe bedoel je dat, gehakt met peppadew? Er doorheen gemengd?
Ik zou er echt nooit bij stilstaan ze door gehakt te gooien. Maar klinkt wel als een goed idee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hey Dude!![]()
Dat is gewoon gebraden gehakt. Met daarin stukje peppadew. Netzoals je peper- of uiengehakt hebt.
Verder hebben we nog tig producten waar peppadew in verwerkt wordt.
late reactiequote:Op donderdag 19 januari 2006 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met die chorizo MM? Want die kun je niet wikkelen lijkt me...?
Ja dat zat ik ook te denken toen ik zag dat het geschopt wasquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa door het gehakt, wat een idee
En ik wist dat je na het kicken antwoord zou gaan geven MM![]()
kijk eens bij AH of Xenos bij de ah kosten ze 3 euries en bij xenos hier 2,50quote:Op donderdag 3 november 2005 18:21 schreef okkith het volgende:
[..]
hoe duur is het dan?
en WELKE supermarkt?
En bij de Jumbo zijn ze geloof ik 2,29quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:29 schreef robnettie het volgende:
[..]
kijk eens bij AH of Xenos bij de ah kosten ze 3 euries en bij xenos hier 2,50
Deze hebben ze bij Xenos. Ook van dat merk is er Peppadew-dressing. Die is superlekker: zoetig, pittig en romig tegelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Zo'n pot.
www.peppadew.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |