nog nooit gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:10 schreef Chielus het volgende:
Peppadews, dat zijn van die kleine ronde peppertjes. Nu kende ik ze alleen van de Appie gevuld met roomkaas, (en ze zijn zoooo lekker)
[afbeelding]
maar ze zijn ook gewoon leeg te verkrijgen. Nu ben ik benieuwd of iemand daar nog iets leuks voor in weet? Iets anders dan roomkaas?
verwar je ze niet met geroosterde paprika's?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze verkopen ze hier in de supermarkt, in zo'n glazen pot.
De AH heeft kant-en-klare peppadews, maar die zijn reteduur.
Nou nee, want er staat "peppadews" op de potquote:Op donderdag 3 november 2005 17:57 schreef okkith het volgende:
[..]
verwar je ze niet met geroosterde paprika's?
hoe duur is het dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou nee, want er staat "peppadews" op de pot.
Op zich kan je toon best wat vriendelijker.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:21 schreef okkith het volgende:
[..]
hoe duur is het dan?
en WELKE supermarkt?
hoeveel zaten erin dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op zich kan je toon best wat vriendelijker.
Prijs: geen idee. Iets van 4 euro? Ik wilde ze hebben, dus heb niet op de prijs gelet.
En waar: de Nettomarkt aan de Pleinweg in Rotterdam en ik heb ze ook wel eens bij de Konmar op de 5 Werelddelen gehaald.
Ik heb ze niet geteld. Gewoon een pot vol.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:35 schreef okkith het volgende:
[..]
hoeveel zaten erin dan?
5 werelddelen![]()
HOEVEEL ONGEVEER zodat we weten of het daadwerkelijk de moeite waard is... snap jequote:Op donderdag 3 november 2005 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geteld. Gewoon een pot vol.
En zo heet die straat, kan er niet veel aan veranderen.
Je kan dat ook normaal vragenquote:Op donderdag 3 november 2005 18:37 schreef okkith het volgende:
[..]
HOEVEEL ONGEVEER zodat we weten of het daadwerkelijk de moeite waard is... snap je
je kan ook gewoon duidelijk zijn, ipv te zeggen 'hier' in de supermarkt hebben ze de peppadews in een pot. moeten wij soms ruiken waar 'hier' is?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan dat ook normaal vragen. Dat geschreeuw ben ik niet van gediend.
Als je niet zo gruwelijk lamlendig zou zijn, zou je op m'n profiel hebben geklikt en was je te weten gekomen dat ik in Rotterdam woon.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef okkith het volgende:
[..]
je kan ook gewoon duidelijk zijn, ipv te zeggen 'hier' in de supermarkt hebben ze de peppadews in een pot. moeten wij soms ruiken waar 'hier' is?
fijnzo.
![]()
Ik ben wel een toomkaas fanquote:
O aha!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Duderinnetje: Ik pak gewoon het goedkoopste bakje "roomkaas" van de AHOf 's-Moret ofzo, die is wat zoutig en die is er ook erg lekker bij
.
Gewoon naturel roomkaas, zonder poespas.
Doe ik nooit, maar misschien kan dat wel jaquote:Op donderdag 3 november 2005 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O aha!![]()
's-Moret heb ik wel eens zien liggen ja. Maar moet je er dan niet nog wat bieslook ofzo doorheen pleuren voor de perfecte peppadew?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:08 schreef Brentmeister het volgende:
Maar wat voor pepers zijn dit? Kan je dan niet gewoon die pepers zelf kopen, doormidden snijden, leeghalen, en weer vullen?
nou, ze zijn niet erg pittig hoor... gewoon een lekkere 'bite' hehequote:Op donderdag 3 november 2005 19:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit echt durven kopen omdat ik dacht dat ze erg pittg zouden zijn,
net zoals die japaleno dingetjes die je kunt frituren. Maar dat is dus niet zo?
Ik vind ze zoet-pittig, en lekker.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit echt durven kopen omdat ik dacht dat ze erg pittg zouden zijn,
net zoals die japaleno dingetjes die je kunt frituren. Maar dat is dus niet zo?
ik heb de hele haagse mart afgestruind... en ja die is behoorlijk groot, maar ze hadden het er niet...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik vind ze zoet-pittig, en lekker.
Hier in Amsterdam zijn ze bij kaasboeren, delicatessenwinkeltjes en op de markt te krijgen, maar er zit soms wel verschil in, sommigen hebben een te hard schilletje, die vind ik iig een stuk minder lekker.
Je bedoelt ongevulde? Of reeds volgemikte?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik vind ze zoet-pittig, en lekker.
Hier in Amsterdam zijn ze bij kaasboeren, delicatessenwinkeltjes en op de markt te krijgen, maar er zit soms wel verschil in, sommigen hebben een te hard schilletje, die vind ik iig een stuk minder lekker.
Reeds volgemikte.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bedoelt ongevulde? Of reeds volgemikte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |