Goldstrikequote:Op maandag 31 oktober 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mijn nickname is afgekort van Golddigger, wat ik weer had verzonnen omdat ik net een liter Goldstrike achter de kiezen had![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:27 schreef Againzender het volgende:
rubber: vanavond weer nieuwe aflevering van Never mind the Buzzcocks!
moest je het eerst op het dak doen ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:15 schreef VoreG het volgende:
Lieve buurman in deze nieuwe woning, kan nu internetten op mijn kamer aan mijn bureau
Oe! Dat is zeker interessant, in ieder geval het overwegen waard.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
voor de mensen die van MM hoorden dat hij CD's van Fok! kreeg en daar warm van werden: FOK! zoekt nieuwe reviewers!
Op de gang bij een kier in het raam waar het ijskoud wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
moest je het eerst op het dak doen ofzo![]()
qua omvang welquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:35 schreef SCH het volgende:
Ik ben geen meervoud hoor
Hier niet....quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
Goedmiddag!
Zonnetje is hier alweer vertrokken.
gewoon zeggen dat je allergisch bentquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef FrankyMcG het volgende:
De twee vissen die we hadden zijn overigens beide de pijp uit, geen idee waardoor.....
De woestijnratjes zijn terug naar de eigenaar, en nu begint de hele kattendiscussie weer.....
Die truc werkt niet meer....quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:07 schreef Lionheaad het volgende:
gewoon zeggen dat je allergisch bent![]()
Dan zeggen "voordeur erin....gelijk bij de achterdeur er weer uit..."quote:
Jullie links volk spelen altijd onder één hoedje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |