O, ik dacht dat TV Oost wel redelijk ver kwam .... niet dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Wij hebben geen Tv Oost hier, maar Tv Gelderland![]()
gij zeit unne goeie, Tongquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Tong kan vanavond niet op bed tv kijken. Maar het is voor een goed doel. Ma's tv vandaag naar de klote. Even mijn tv geïnstalleerd terwijl ze dat niet weet wegens niet thuis. en morgen even een nieuwe voor haar brengen namens mijn broer en ik.
Goed werk Tongquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Tong kan vanavond niet op bed tv kijken. Maar het is voor een goed doel. Ma's tv vandaag naar de klote. Even mijn tv geïnstalleerd terwijl ze dat niet weet wegens niet thuis. en morgen even een nieuwe voor haar brengen namens mijn broer en ik.
kom je ook weer een keer het huis uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kom je ook weer een keer het huis uit![]()
You pretty when i'm drunk etcquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die hebben alleen maar briljante teksten
Kiss Me Where It Smells Funny
You're Pretty When I'm Drunk
I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je liet die gasten van Beter in Bed langskomen
Uhmmmquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Bjoro het volgende:
ga vanaf morgen weer wat recenter Fokken...dus tot morgen !
Zat er dik in.quote:
tja, dat zat er in natuurlijk.....quote:
Alweerquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend wordt mod. Nu wel duidelijk. Hystorie repeats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |