tenenkrommend, plaatsvervangende schaamte, treurnis, droevigheidquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Gooische Vrouwen, dat is slecht...
goede kijkcijfers dat welquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Gooische Vrouwen, dat is slecht...
alle vrouwen worden daar toch zowat bedrogen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar zo lullig dat ze net doen of Dries Roelvink ineens in 't Gooi gaat wonen. En uiteraard is de kunstenares een seksbeest en wordt de dikke vrouw bedrogen.
goed ideequote:
Geen idee. Vriendin keek en na 30 minuten kon ik er niet meer naar kijken. Zij heeft het wel uitgezeten, maar ze kijkt volgende week niet meer geloof ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle vrouwen worden daar toch zowat bedrogen?
Ga je weer vreemdquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Eend kom es op msnsexen .
Daar hebben ze tegenwoordig een eigen serie op TV Oost, met Herman Finkers. Minstens 10 keer leukerquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Okee, in de Achterhoek is zoiets nog leuk?
Dan kijkt ze te serieus en mist ze de clou/grappenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Vriendin keek en na 30 minuten kon ik er niet meer naar kijken.
Dat kan, wellicht spreekt 't Gooi haar minder aan. En ze let altijd op dialogen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan kijkt ze te serieus en mist ze de clou/grappen
Ik wil best platoniSCH neukelen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jou, al mijn heeeeeeeele leven![]()
![]()
jamaar jamaar ER begint zoquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Eend kom es op msnsexen .
TV Oost is toch Overijsel en de Achterhoek is Gelderlandquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig een eigen serie op TV Oost, met Herman Finkers. Minstens 10 keer leuker
nix vreemds aanquote:
je moet er ook niet zo serieus na kijken, zoals jij altijd doetquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Okee, in de Achterhoek is zoiets nog leuk?
Slaap dan ook eens uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
Mag ik al naar bed? Ik ben zo moe...
Wij hebben geen Tv Oost hier, maar Tv Gelderlandquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig een eigen serie op TV Oost, met Herman Finkers. Minstens 10 keer leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |