quote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Edit: reactie op verwijderde post.
Als je iets aan de kaak wilt stellen, moet je dat even doen. Dat gegaap heb ik niet zoveel aan.quote:
dat ze haar nog geen sexban gegeven hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:48 schreef innovative het volgende:
Extreme sex wat vinden jullie opwindend?
Ze is er weer hoor... en na al tig keer gesloten te zijn...
Ook gesloten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:00 schreef Sylvana het volgende:
Homo`s
is ook niet echt wat vind ik, als je homo bent dan ben je dat toch en dan wil je het toch niet met een vrouw doen lijkt me
Imageshack geeft alleen maar een plaatje van een kikker hier op Fok. Misschien zie jij je plaatje zelf wel, anderen zien het niet. Photobucket is een goed alternatief dan, als Theimagehosting niet werkt. Photobucket werkt altijd, alleen moet je uploaden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:55 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
omdat imageshack wel werkt en theimagehosting niet
Hier ook dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:58 schreef Sylvana het volgende:
Theimagehosting werkt hier wel prima
Je bent echt een laffe spelbreekster, weet je dat!?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:13 schreef Aventura het volgende:
Nee ik vind het ook te ver gaan, ik verwijder het plaatje.
Ik wilde gewoon even vragen of zulke eigenschappen een pré warenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:06 schreef Nickthedick het volgende:
-edit: doe niet zo ongelooflijk kinderachtig en kap eens met dat gebash-
Dat valt niet te voorkomen denk ik en ik neem aan dat je je daar zelf ook van bewust bent.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef in-limboy het volgende:
Wauw, pedotopic weer in één avond vol, en ik ga het niet heropenen (ben niet TS) dus nu moet ik maar leven met een paar van die kutreacties. Balen...![]()
Nu zie ik dat marthijn het topic zelf wel heropend en voortgezet had. Had ik dat ook gemogen?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat valt niet te voorkomen denk ik en ik neem aan dat je je daar zelf ook van bewust bent.
Ik wil het even overleggen met Aventura. Ik vind eigenlijk dat het meeste wel zo'n beetje gezegd is. Ook stond de OP van het tweede deel vol onzinnige (typische Martijn-) beweringen en verwacht ik daarom nog heftiger reacties dan in het andere topic.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:05 schreef in-limboy het volgende:
Nu zie ik dat marthijn het topic zelf wel heropend en voortgezet had. Had ik dat ook gemogen?
Anyhow, kan hij (vervolgtopic) weer open als je weer tijd hebt? Wellicht hernoemen naar deel 2... Ik zou graag nog reageren op een enkele reactie uit het vorige topic, en op marthijn zelf.
In tegenstelling tot voorgaande topics (waar het met name 'ik tegen de rest' was, redelijk chaotisch) verwacht / hoop ik dat ik in dit topic inhoudelijk zal kunnen discussiëren over 'marthijns' stellingen. Met name is hij me nog een bron verschuldigd, namelijk dat het voor problemen zou zorgen als je op jonge leeftijd geen seks gehad hebt. Maar ook aan de andere kant heb ik dus nog wat te zeggen... Het is zogenaamd onmogelijk voor een kind om het vrijwillig te doen of er plezier aan te hebben en in het eerste topic werd zelfs gezegd dat het slechts in mijn fantasie zou zijn dat kinderen dol op 'ons' kunnen zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil het even overleggen met Aventura. Ik vind eigenlijk dat het meeste wel zo'n beetje gezegd is. Ook stond de OP van het tweede deel vol onzinnige (typische Martijn-) beweringen en verwacht ik daarom nog heftiger reacties dan in het andere topic.
Ja, je had ook de search kunnen gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kon hem écht niet vinden, stom zeg
tx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |