Sowwy, ik zat in de oude FAQ te kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef ThE_ED het volgende:
Ja zeg, die faq is maar 3 posts lang; Alles over SEX!
Aangepast!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef ThE_ED het volgende:
in de fAQ staat nog een linkje naar inso...
Ik heb zelf dus echt geen idee.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef heiden6 het volgende:
In Het keldertje staat dat gemaild moet worden naar jolanda@fok.nl, maar hier staat keldertje@fok.nl.
Welke is het? En het zou natuurlijk handig zijn om het andere adres te verwijderen.
en anders knorretje@fok.nlquote:Op donderdag 15 december 2005 09:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Keldertje@fok.nl bestaat niet, want daar krijg ik een Delivery Failure. Kelder@fok.nl en jolanda@fok.nl bestaan wel. Ik zou ze alletwee even proberen.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef heiden6 het volgende:
Nu weet ik niet of Jolanda knorretje is
Is dat een klacht of een compliment?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:30 schreef Maanvis het volgende:
Lupa Solitaria! Waarom heb ik de laatste tijd bij jouw posts steeds vaker het idee : TOO MUCH DETAILS!!!
Tis je eigen waardigheid die je ingooitquote:Op donderdag 15 december 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is dat een klacht of een compliment?En wat had je liever niet willen weten?
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:33 schreef Maanvis het volgende:
Tis je eigen waardigheid die je ingooit.
Ik ook, na zo'n opmerking.quote:Ik ben vaak blij dat je m'n zusje niet bent!
Omdat ik schoon genoeg heb van jouw onzintopics. Dat soort topics open je maar in ONZ.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:05 schreef Ciurlizza het volgende:
Als sekstoerist naar Holland
Waarom is dit topic dicht?
Ik denk dat het tegenvalt. Maar we gaan die discussie hier niet voortzetten. Het is een flauw topic waar ik met name baggerreacties op verwacht en daarom heb ik er een slot aangehangen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:08 schreef Ciurlizza het volgende:
Het is geen onzintopic. Het is namelijk redelijk aannemelijk dat Nederland zich weleens kan gaan ontpoppen tot land voor sekstoeristen. Dronken 14-jarige meisjes die met de hele hood het bed in duiken... genoeg mensen die daar wel een vliegreisje voor over hebben.
Ik denk dat het niet tegenvalt. Het enige nadeel voor die lui is dat Nederland relatief duur is vergeleken met andere landen... Flauw dat je het topic dichtdoet en het geen kans geeft. In plaats van het te sluiten, zou je beter de baggerreacties verwijderen. Daar ben je mod voor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegenvalt. Maar we gaan die discussie hier niet voortzetten. Het is een flauw topic waar ik met name baggerreacties op verwacht en daarom heb ik er een slot aangehangen.
Naja je reageert in zowat elk topic met allerhande persoonlijke dingetjes die jij ook zo meegemaakt hebt en blabla. Je gaat zo gedetailleerd in op alles dat we zo onderhand meer weten over je kut dan over de persoon achter lupa solitaria! Wil je dat echt?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Geen last van hoor.
[..]
Ik ook, na zo'n opmerking.
Het hele topic staat me niet aan, lieverd. Daar komt bij dat jij er de laatste tijd een handje van hebt om baggerige topics in SEX te openen. Mijn emmertje is een beetje vol.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:12 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik denk dat het niet tegenvalt. Het enige nadeel voor die lui is dat Nederland relatief duur is vergeleken met andere landen... Flauw dat je het topic dichtdoet en het geen kans geeft. In plaats van het te sluiten, zou je beter de baggerreacties verwijderen. Daar ben je mod voor.
Dat jij niks leest over mij als persoon is jouw probleem, want dan lees je blijkbaar nogal selectief. Ik voel me hier prettig bij, anders zou ik het niet doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:12 schreef Maanvis het volgende:
Naja je reageert in zowat elk topic met allerhande persoonlijke dingetjes die jij ook zo meegemaakt hebt en blabla. Je gaat zo gedetailleerd in op alles dat we zo onderhand meer weten over je kut dan over de persoon achter lupa solitaria! Wil je dat echt?
Het is hier niet alleen jouw feestje, onlangs is er zelfs nog onderzoek geweest naar drankgebruik en sex onder 14-jarige meisjes.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het hele topic staat me niet aan, lieverd. Daar komt bij dat jij er de laatste tijd een handje van hebt om baggerige topics in SEX te openen. Mijn emmertje is een beetje vol.
Als jij je druk maakt om het drankgebruik onder 14-jarige meisjes, dan open je DAAR een topic over (en dat hoort dus niet in seks, tenzij het erom gaat dat ze daardoor erg losbandig worden op seksueel gebied). De invalshoek slaat nergens op en is geen goed uitgangspunt voor een serieus gesprek over drankmisbruik onder pubers.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:16 schreef Ciurlizza het volgende:
Het is hier niet alleen jouw feestje, onlangs is er zelfs nog onderzoek geweest naar drankgebruik en sex onder 14-jarige meisjes.Het snijdt dus wel degelijk hout, jouw argumenten om het topic dicht te gooien echter totaal niet.
Daar is al een topic over. Een direct gevolg van overmatig drankgebruik is het hebben van seks en losbandigheid, sowieso loopt de doorsnee VMBO-meid er bij als een hoer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als jij je druk maakt om het drankgebruik onder 14-jarige meisjes, dan open je DAAR een topic over (en dat hoort dus niet in seks, tenzij het erom gaat dat ze daardoor erg losbandig worden op seksueel gebied). De invalshoek slaat nergens op en is geen goed uitgangspunt voor een serieus gesprek over drankmisbruik onder pubers.
Je begrijpt denk ik niet helemaal wat ik bedoel. Echt in keiveel topics vertel je echt de meest pietluttige details over je sexleven, die helemaal niet ontopic zijn voor het topic waarin je post. En dan komen daar weer reacties op van anderen, waardoor het uiteindelijk helemaal niet meer over het topic gaat maar over jouw sexleven. Dat is waar ik me aan irriteer. Dus kun je gewoon ingaan op het topic en er niet allemaal dingen bij halen zoals met wie, waar, wanneer en ter welke gelegenheid als dat helemaal niet voor het topic toe doet. Ik wil niet bij elk topic dat ik lees in SEX een tiental offtopic posts lezen over jouw sexleven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat jij niks leest over mij als persoon is jouw probleem, want dan lees je blijkbaar nogal selectief. Ik voel me hier prettig bij, anders zou ik het niet doen.Dat jij je laat leiden door zeer beperkte indrukken is niet mijn probleem.
Dan open je toch een topic over het feit dat je je zorgen maakt dat de NL pubers hun seksuele grenzen ver voorbijgaan? De sekstoerisme-invalshoek is grote onzin. Punt. Einde discussie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:20 schreef Ciurlizza het volgende:
Daar is al een topic over. Een direct gevolg van overmatig drankgebruik is het hebben van seks en losbandigheid, sowieso loopt de doorsnee VMBO-meid er bij als een hoer tegenwoordig.
Het gaat niet direct om het drankmisbruik, het gaat om de losbandigheid en de mensen die dat eventueel kan aantrekken. Mensen gaan ook niet naar La Havana omdat de Cubaanse meisjes zo preuts zijn.
Dan mag je me hier de volgende keer even op wijzen in het betreffende topic.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:21 schreef Maanvis het volgende:
Je begrijpt denk ik niet helemaal wat ik bedoel. Echt in keiveel topics vertel je echt de meest pietluttige details over je sexleven, die helemaal niet ontopic zijn voor het topic waarin je post. En dan komen daar weer reacties op van anderen, waardoor het uiteindelijk helemaal niet meer over het topic gaat maar over jouw sexleven. Dat is waar ik me aan irriteer. Dus kun je gewoon ingaan op het topic en er niet allemaal dingen bij halen zoals met wie, waar, wanneer en ter welke gelegenheid als dat helemaal niet voor het topic toe doet. Ik wil niet bij elk topic dat ik lees in SEX een tiental offtopic posts lezen over jouw sexleven.
Dat is geen onzin. IN alle delen van de wereld trekt het toeristen aan. Gambia, Salou, Fortaleza, Cuba, Dominicaanse Republiek, Isla Margarita, etc... Geen onzin dus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan open je toch een topic over het feit dat je je zorgen maakt dat de NL pubers hun seksuele grenzen ver voorbijgaan? De sekstoerisme-invalshoek is grote onzin. Punt. Einde discussie.
Einde discussie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:24 schreef Ciurlizza het volgende:
Dat is geen onzin. IN alle delen van de wereld trekt het toeristen aan. Gambia, Salou, Fortaleza, Cuba, Dominicaanse Republiek, Isla Margarita, etc... Geen onzin dus.
Misschien kun je gewoon serieus gaan modereren en bagger verwijderen in plaats van zelf volop mee te baggeren?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan mag je me hier de volgende keer even op wijzen in het betreffende topic.
Misschien kun jij gewoon serieuze topics gaan openen, zodat je niet langer de grootste baggeraar van SEX bent?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:24 schreef Ciurlizza het volgende:
Misschien kun je gewoon serieus gaan modereren en bagger verwijderen in plaats van zelf volop mee te baggeren?
Jammer dat je zo doet op het moment dat je bent uitgeluld. Dat trekje heb je in andere topics ook al laten zien.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:25 schreef Ciurlizza het volgende:
Jammer dat je zo doet op het moment dat je bent uitgeluld. Dat trekje heb je in andere topics ook al laten zien.
Jij bent de baggeraar in SEX. Elk topic wordt, zoals anderen al aangeven, door jou aangevuld met offtopic geblaat over je eigen ervaringen. Posts waar niemand op zit te wachten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien kun jij gewoon serieuze topics gaan openen, zodat je niet langer de grootste baggeraar van SEX bent?
Wanneer is de next crewmeet?quote:
Fijn hey, als iemand anders komt aandragen met iets waar jij dan lekker over door kunt gaan stampen? Als je een probleem met mij persoonlijk hebt, dan stel ik voor dat je een hatemail stuurt. Als je vindt dat ik niet goed modereer, dan verwacht ik dat je met concrete voorbeelden komt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:27 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij bent de baggeraar in SEX. Elk topic wordt, zoals anderen al aangeven, door jou aangevuld met offtopic geblaat over je eigen ervaringen. Posts waar niemand op zit te wachten.
Misschien kun je gewoon serieus ingaan op mijn argumenten in plaats van telkens met een dooddoener te komen als je uitgeluld bent?
hoe kunnen nederlanders naar nederland gaan als sextoerist? zo voldoende info om jou op te laten houden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:27 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jij bent de baggeraar in SEX. Elk topic wordt, zoals anderen al aangeven, door jou aangevuld met offtopic geblaat over je eigen ervaringen. Posts waar niemand op zit te wachten.
Misschien kun je gewoon serieus ingaan op mijn argumenten in plaats van telkens met een dooddoener te komen als je uitgeluld bent?
Dat argument was te simpel voor mij om te bedenken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:28 schreef zoalshetis het volgende:
hoe kunnen nederlanders naar nederland gaan als sextoerist? zo voldoende info om jou op te laten houden?
daar heb je mij toch voor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat argument was te simpel voor mij om te bedenken.
Ik heb geen probleem met jou persoonlijk. Als jij een probleem hebt met mij persoonlijk dan stel ik voor dat je me een hatemail stuurt in plaats van hier heel erg kinderachtig te doen. Concrete voorbeelden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Fijn hey, als iemand anders komt aandragen met iets waar jij dan lekker over door kunt gaan stampen? Als je een probleem met mij persoonlijk hebt, dan stel ik voor dat je een hatemail stuurt. Als je vindt dat ik niet goed modereer, dan verwacht ik dat je met concrete voorbeelden komt.
Ik heb de indruk dat je mijn argumenten om het topic open te laten die ik heb gegeven eerder in dit topic, niet hebt gelezen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ciurlizza, er is niks kinderachtigs aan. Jij opent steeds topics die bepaalde users en bepaalde reacties aantrekken. Zelf heb ik ook de indruk dat je het er om doet...
Zal ik doen. En by the way, deze kritiek is natuurlijk gewoon lief bedoeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan mag je me hier de volgende keer even op wijzen in het betreffende topic.
of juist wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:39 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je mijn argumenten om het topic open te laten die ik heb gegeven eerder in dit topic, niet hebt gelezen.
Jouw aanwezigheid in dit topic, is als de aanwezigheid van Lindenberh bij Ajax. Totaal overbodig dus.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:43 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid in dit topic, is als de aanwezigheid van Lindenberh bij Ajax. Totaal overbodig dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |