abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17934265
Het is al weer een half jaar geleden dat het keldertje nieuw leven in geblazen is.
Tijd voor wat vernieuwde aandacht onder wellicht nieuwe FOK!users en geïnteresseerden.

Kelder wat is dat ?
De kelder is een besloten forum, gericht op sex en lifestyles die een stapje verder gaan dan in dit SEX-forum.
De grootste groep die daar nu komt zijn (BD)SM-ers, maar dat wil niet zeggen dat het forum er alleen voor hen is.
Een topic over andere fetisjismen kan daar ook besproken worden.
Kortom; de kelder is er dus voor hen die interesse hebben in en/of hun belevenissen kwijt willen over bovenstaande en andere kinky-lifestyles.

OK, hoe kom ik daar ?
Het was al benoemd, de kelder is een besloten forum, niet omdat we ons zozeer schamen voor onze lifestyle en gevoelens maar meer om te voorkomen dat discussies door kinderachtige/onvolwassen reacties wordt overspoeld (denk aan kotssmileys, flames en andere misplaatste reacties). Aanmelden gaat per mail (jolanda@fok.nl) vermeld even username en motiveer waarom je de kelder graag inwil. (zie ook de MED destijds Verborgen forum: Keldertje )

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 24-03-2004 15:08:49 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 18:55:18 #2
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_17988837
Hierbij wil ik het volgende toevoegen aan de mensen die interesse tonen voor het keldertje of er al toegang tot hebben:

De inhoud van het keldertje wordt niet besproken op het forum, ook niet op SEX. Het forum is niet voor niks geheim. Als je toch informatie over users en wat er gezegd wordt door anderen hier op het openbare forumgedeelte plaatst, wordt dit bestraft.

Zie je in KEL toch een onderwerp waarover je in het openbaar wilt discussieren, open dan in SEX een topic daarover zonder verwijzingen naar het keldertje, en houdt dit onderwerp discussieerbaar. En als je iets wilt vragen over bepaalde onderwerpen (bijvoorbeeld: zal ik het plaatsen want ik ben eigenlijk bang voor kutreacties) kan je altijd naar Erodome of Jerruh mailen. Wij kijken dan of alles goed verloopt en we letten wel op de bagger. Nogmaals: verwijzingen naar punten uit en van KEL wordt niet toegestaan!
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')