quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:08 schreef Ronneman18 het volgende:
[..]
Jij hebt echt groot gelijk zeg, eindelijk een genie. En dat nog wel van het VMBO. Natuurlijk zijn VMBO`ers belangrijk omdat ze uitgaan. Hoe zouden anders de cafe`s, coffeshops en drugspanden blijven bestaan? De Nederlandse samenleving kan echt niet zonder ze, putjes scheppen, wc`s schrobben of achter de balie zitten zijn topjobs. Natuurlijk zijn deze mensen uitermate geschikt als gesprekspartners. Hun sociale ontwikkeling is groots omdat zij in het uitgaansleven duiken. Vooral die schakende kakkers zijn kansloos, wat voegen ze toe aan de samenleving? Behalve geld, vooruitgang en orde. Wat moet je daar mee? Wormen en naarden zoals JP zegt, die zijn belangrijk. De VMBO`er weet niet anders hoe deze toe te passen. VMBO`ers verenigt U!!
Overigens bedoelde ik die quote om de rel/discussie wer op gang te krijgen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef descendent1 het volgende:
Mijn God, je moet toch wel erg kansloos zijn om zo te denken....
![]()
Zal ik hem maar inkoppen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zij hebben 'somebody gotta do it though'-baantjes![]()
.
Och jee, en nu moet ik zeker dat hele vorige topic door gaan lezen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Overigens bedoelde ik die quote om de rel/discussie wer op gang te krijgen hoor
Ja, maar nu zit jij weer net te doen alsof praktijk alles is. Zonder de theorie zouden we nooit de fabrieken voor de VMBO'ers hebben uitgevonden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Och jee, en nu moet ik zeker dat hele vorige topic door gaan lezen....![]()
Nee, VMBO-ers zijn NIET kansloos; waarom niet? Omdat er net zo veel beroepen zijn waarbij eenVMBO-opleiding gevraagd wordt dan HBO (hoewel vele werknemers voor een bepaalde functie (vaak onterecht) eerder een HBO-er dan een VMBO-er aannemen, ongeacht de aard van de functie.
VMBO-ers zijn wat meer praktisch ingesteld, werken meer met hun handen; HBO zit daar tussenin, al duidelijk meer theorie dan praktijk en op de VU vraag ik me bij sommige mensen wel af of ze hun eigen veters wel kunnen strikken zonder daar eerst 20 theorieen over hebben uitgedacht hoe zo iets het beste aan te pakken.. omdat ze geen enkele praktische kennis-ervaring hebben...
![]()
Dat is zo, maar de fabrieken moeten in de praktijk wel worden gebouwd, en be-arbeid...quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit jij weer net te doen alsof praktijk alles is. Zonder de theorie zouden we nooit de fabrieken voor de VMBO'ers hebben uitgevonden.
Mee eens. Kip/ei-theorie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar de fabrieken moeten in de praktijk wel worden gebouwd, en be-arbeid...
Theorie en praktijk kunnen niet zonder elkaar, zijn nutteloos zonder elkaar..
quote:
mee eens!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar de fabrieken moeten in de praktijk wel worden gebouwd, en be-arbeid...
Theorie en praktijk kunnen niet zonder elkaar, zijn nutteloos zonder elkaar..
jij bent 14, alsof je uberhaupt iets begrijpt hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit jij weer net te doen alsof praktijk alles is. Zonder de theorie zouden we nooit de fabrieken voor de VMBO'ers hebben uitgevonden.
Het ging om de discussiequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dus kunnen we tot de conclusie komen dat VMBO-ers niet kansloos zijn??
Of hadden we t over hun gedrag?![]()
![]()
![]()
OK hij was onder de gordel, maar om meteen zo te gaan schelden... Het was een voorbeeld, omdat hij de praktijk boven de theorie zetten, terwijl ze gelijk zijn. VWO afmaken gaat wel lukken, Gymnasium is de vraag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:16 schreef boskov het volgende:
[..]
jij bent 14, alsof je uberhaupt iets begrijpt hoe de wereld in elkaar steekt.
Wie zegt dat de de uitvinder van Spinning Jenny's gestudeerd had. Friedrich Engels heeft naar mijn weten niet gestudeerd en was toch een hele belangrijke factor in die 'fabrieken' van jou/ Dus lul niet zo slap man. Omdat jij in 2 of 3 vwo zit voel je zeker de man. Maak je vwo maar eerst af kutkoter.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef ILCILA het volgende:
heej relnicht als jij je mond nou eens even houd... pauperjochie die denkt dat iej alles is omdat hij een hogere opleiding heeft gevolgt
Praktijk en theorie zijn niet gelijk aan elkaar. Praktijk bestaat, en zal altijd bestaan, theorie bestaat alleen maar om duidelijkheid te brengen in de praktijk, en is dus daarmee onderhevig aan de praktijk. Er zal geen theorie ontstaan zonder de praktijk, wat laat zien dat de praktijk zonder de theorie kan bestaan, en andersom niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
OK hij was onder de gordel, maar om meteen zo te gaan schelden... Het was een voorbeeld, omdat hij de praktijk boven de theorie zetten, terwijl ze gelijk zijn. VWO afmaken gaat wel lukken, Gymnasium is de vraag.
Er staan nog zo'n 26.2 andere fouten inquote:
Dat klopt, maar praktijk zal zich niet verder ontwikkelen zonder theorie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:21 schreef boskov het volgende:
[..]
Praktijk en theorie zijn niet gelijk aan elkaar. Praktijk bestaat, en zal altijd bestaan, theorie bestaat alleen maar om duidelijkheid te brengen in de praktijk, en is dus daarmee onderhevig aan de praktijk. Er zal geen theorie ontstaan zonder de praktijk, wat laat zien dat de praktijk zonder de theorie kan bestaan, en andersom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |