Hoiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef Mittnick het volgende:
Zoals jij je topic opent; lijkt het net alsof ALLE VMBO-ers kansloos zijn. Ikzelf heb afgelopen zomer m'n VMBO-Diploma gehaald; maar heb altijd een eigen mening gehad; en ook vaak confrontatie's met het meerendeel van de klas.
Dit komt denk ik doordat ik m'n eigen plan trok; en gewoon mijn werk; in tegen stelling tot vele anderen wel optijd af had; en ook goed maakte.
Usher en 50 Cent vind ik helemaal poep; als je weet dat ik naar Trance/Hardstyle/Hardcore luister; en bont daar moet ik ook niets van hebben; geef mij maar gewoon een spijkerbroekkie en een shirtje van de WE ofzo.. dat interreseerd me vrij weinig.
Ik begrijp wel dat je veel mensen kansloos vind (heb ik ook..) maar niet alle VMBO-ers zijn bij voorbaat kansloos
Steeds in de media hoor je slechte bericht-geving over de VMBO-ers, en ook hier op FOK! lees ik wel redelijk wat discussie's gelezen, en ik weet nu wel een beetje hoe het voelt om over 1 kant te worden geschoren, het lijkt net alsof we een 'debiele-mongool' zijn; en geen hersenen om zelf na te denken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
HoiKen ik jou? Is dit een spiegel?
Juist!
Zoals jij het zegt zijn er super veel VMBO'ers.
Maar dat willen mensen niet weten.
Ik was dus net als hier boven omschreven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:53 schreef Mittnick het volgende:
[..]
Steeds in de media hoor je slechte bericht-geving over de VMBO-ers, en ook hier op FOK! lees ik wel redelijk wat discussie's gelezen, en ik weet nu wel een beetje hoe het voelt om over 1 kant te worden geschoren, het lijkt net alsof we een 'debiele-mongool' zijn; en geen hersenen om zelf na te denken.
Uiteraard zijn er een heel stel VMBO'ers die hun verantwoordelijkheden niet hebben, en tot hun 18e in de pubertijd zitten; maar gewoon niet iedereen..
O ja, zoals zo vaak op tv is hoe vreselijk die leraartjes het hebben, dat valt enorm mee. Dat is zooo overtrokken.quote:Je hebt meerdere VMBO'ers.
Wij hadden op school de slimme kant: Net niet havo.
Je had de mensen die heel school niet interesseert en maar VMBO doen omdat een vriend van ze het ook doet, je hebt de VMBO'er die het gewoon niet beter kan en gewoon het beste er van maakt.
de 1e kant waardeert gewoon iedereen zijn ding. (TL )
de 2e doet wat mee met de groep (overheerst de laatste tijd wat meer)
de 3e doet ook gewoon wat hij wil en reageert hoe hij het hoort te doen. (overgrote deel)
De 2e groep overheerst de laatste tijd nogal vorig jaar was ik VMBO TLer jaar 4
Al met al moet je gewoon voor jezelf uit komen en de eerste tijd lak hebben aan bepaalde mensen, gewoon les geven en hier en daar wat laten praten, op den duur houden ze wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |