Zij zichzelf in ieder geval wel. Daarom vermeldde ik het even. Dan voelt die bevolkingsgroep zich ook geroepen hier te reageren...quote:
En omdat mavo niet meer bestaat kut bejaardequote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Bot13 het volgende:
Omdat VMBO allemaal kutallochtonen zijn.
enzo.
daar ga je alquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
Als ik naar de supermarkt fiets, kom ik voorbij 2 scholen. Een daarvan is een school met mavo,
Die mag ik niet mee naar binnen nemen is me ooit eens verteldquote:Op donderdag 22 september 2005 14:48 schreef Maikuuul het volgende:
Laat je je fiets ook nog zomaar afpakken? Mietje!
Ja al die kut VMBO'ers!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Koenholio het volgende:
Afschieten dat tuig. (lees: verwijderen uit Nederland)
Ik heb er een ontzettende hekel aan.
idd helft van de bevolking. Dan heb je dus als Havo-er over 10 jaar veel hogere lonen omdat niemand maar dan ook niemand havo heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ja al die kut VMBO'ers!
Ow w8, dan heb je de halve bevolking.Denk eens na.
WINNER!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef T3rr0r het volgende:
Waarschijnlijk pakken ze je omdat je eruit ziet als een sukkel!
Kunnen ze dat nu niet doen, i.p.v. mij vervelen. Maken ze zich ook nog eens nuttig...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]
idd helft van de bevolking. Dan heb je dus als Havo-er over 10 jaar veel hogere lonen omdat niemand maar dan ook niemand havo heeft gedaan.
Allemaal zijn ze naar het "omnin lauwe kanker"-VMBO gegaan, waardoor ze nu over een paar jaar mogen dweilen in ziekenhuizen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |