Zij zichzelf in ieder geval wel. Daarom vermeldde ik het even. Dan voelt die bevolkingsgroep zich ook geroepen hier te reageren...quote:
En omdat mavo niet meer bestaat kut bejaardequote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Bot13 het volgende:
Omdat VMBO allemaal kutallochtonen zijn.
enzo.
daar ga je alquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
Als ik naar de supermarkt fiets, kom ik voorbij 2 scholen. Een daarvan is een school met mavo,
Die mag ik niet mee naar binnen nemen is me ooit eens verteldquote:Op donderdag 22 september 2005 14:48 schreef Maikuuul het volgende:
Laat je je fiets ook nog zomaar afpakken? Mietje!
Ja al die kut VMBO'ers!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Koenholio het volgende:
Afschieten dat tuig. (lees: verwijderen uit Nederland)
Ik heb er een ontzettende hekel aan.
idd helft van de bevolking. Dan heb je dus als Havo-er over 10 jaar veel hogere lonen omdat niemand maar dan ook niemand havo heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ja al die kut VMBO'ers!
Ow w8, dan heb je de halve bevolking.Denk eens na.
WINNER!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef T3rr0r het volgende:
Waarschijnlijk pakken ze je omdat je eruit ziet als een sukkel!
Kunnen ze dat nu niet doen, i.p.v. mij vervelen. Maken ze zich ook nog eens nuttig...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]
idd helft van de bevolking. Dan heb je dus als Havo-er over 10 jaar veel hogere lonen omdat niemand maar dan ook niemand havo heeft gedaan.
Allemaal zijn ze naar het "omnin lauwe kanker"-VMBO gegaan, waardoor ze nu over een paar jaar mogen dweilen in ziekenhuizen enzo.
En ook hogere lonen voor als je havo of hoger hebt genoten. De regering moet gewoon de scholen hard aanpakken, zodat mensen zich twee keer moeten bedenken of ze nou werkelijk school willen verlaten.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]
idd helft van de bevolking. Dan heb je dus als Havo-er over 10 jaar veel hogere lonen omdat niemand maar dan ook niemand havo heeft gedaan.
Allemaal zijn ze naar het "omnin lauwe kanker"-VMBO gegaan, waardoor ze nu over een paar jaar mogen dweilen in ziekenhuizen enzo.
Havo/VWO-ers krijgen later hogere lonen?
Ja stel je voor dat ze blind zijn, dan kunnen ze die kutklussen niet eens voor ons opknappen...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:56 schreef Skorpija het volgende:
Wees blij dat er VMBO'ers zien, iemand moet later voor je werken om de kut klusjes voor je op te knappen
Tegenwoordig hebben ze iets nieuwsquote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Er bestaat geen Mavo meer, alles is VMBO geworden aap.
Onder dat 'tuig' versta je vmbo'ers?quote:
Wat naief om te denken dan de gemiddelde VMBO-er dat ook écht doet.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze iets nieuwsik geef de primeur!!!! : vervolgopleiding
![]()
![]()
Had ik het tegen jou dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Onder dat 'tuig' versta je vmbo'ers?![]()
Doe HBO lieve schat![]()
Geintje tochquote:
Omdat op die Mavo waarschijnlijk van die slappe bebrilde stuudjes zitten, die niks durven uit te vreten, van die gastjes die later bij de chef van de Sociale Werkplaats gaan slijmen om zo een betere plek te krijgen bij het envelloppen-vullen, intellectueeltjesquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
Kan iemand mij antwoord geven op de vraag waarom ik wel normaal voorbij de mavo/havo/vwo school kan fietsen
Waar zeg ik dan dat ik beter ben? Ik zoek een verklaring voor het in mijn OP gestelde verschil in gedrag...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Geintje toch![]()
Vind het alleen erg jammer dat je denkt dat je beter bent dan andere mensen.
Maar goed ik wens je veel succes.
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Billekoek het volgende:
Ik ben veel te slim voor die lui, mij doen ze geen vlieg kwaad.![]()
Jij loopt alleen maar Vmbo'ers te bashen hier op fok! (of alleen maar, zag toevallig gisteren ook een topic waar je lekker actief deel nam aan het bashen van Vmbo'ers)quote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat ik beter ben? Ik zoek een verklaring voor het in mijn OP gestelde verschil in gedrag...
Dat jij dan als een kwispelende hond gaat lopen verkondigen dat je HBO doet...
Wie moet ze dan wel dat onderscheid aanleren?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Het antwoord op de TS: op het VMBO kan iedereen komen die laag scoort op de Citotoets en daarnaast niets wilt opsteken van de actualiteiten. Doordat de ouders tekortschieten, denken die leerlingen dat alles geoorloofd is: ze kennen geen onderscheid tussen goed en kwaad.
That's the question. Aangezien zulke mensen doorgaans geen respect tonen, leert er toch wel iemand ze de normen en waarden.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:23 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wie moet ze dan wel dat onderscheid aanleren?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOH Die allochtonen, Marokkanen hebben zoveel r-e-s-p-e-c-t.......................quote:Op donderdag 22 september 2005 15:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
That's the question. Aangezien zulke mensen doorgaans geen respect tonen, leert er toch wel iemand ze de normen en waarden.
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:35 schreef Koalabier het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOH Die allochtonen, Marokkanen hebben zoveel r-e-s-p-e-c-t.......................
Vragen of je je fiets terug mag hebben ? Als ze dat bij zouden doen zou ik vragen of ze toevallig nog langer dan vandaag willen leven !quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
waarna ik na mijn supermarktbezoek in de helft van de gevallen aan dat laag opgeleid tuig moet vragen of ik mijn fiets mag hebben, omdat ze er met z'n 2-en opzitten?
Hij is nog is 10 jaar ouder ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Vragen of je je fiets terug mag hebben ? Als ze dat bij zouden doen zou ik vragen of ze toevallig nog langer dan vandaag willen leven !![]()
1-tegen-25....zinloos geweld...2 tassen met eten en 1 krat bier bij...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Vragen of je je fiets terug mag hebben ? Als ze dat bij zouden doen zou ik vragen of ze toevallig nog langer dan vandaag willen leven !![]()
Dat kan beter:quote:Op donderdag 22 september 2005 14:57 schreef .Tarzan. het volgende:
Wacht gewoon een paar jaar. Als je dan langsfietst dan zie je ze de straat vegen of het vuil ophalen.![]()
Ik heb oa op het VMBO gezeten, maar hoe de f--k moet ik nou weten waarom jij slachtoffer bent? Heeft 99% zeker met je uiterlijk en je uitstraling te maken, als je er uit ziet als een nerd/sukkel/idioot eten die "enge VMBO mensen" je rauw.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
Als ik naar de supermarkt fiets, kom ik voorbij 2 scholen. Een daarvan is een school met mavo, havo, vwo en de ander alleen beroepsgericht (leesch: vmbo) onderwijs.
Kan iemand mij antwoord geven op de vraag waarom ik wel normaal voorbij de mavo/havo/vwo school kan fietsen, terwijl er bij die LTS altijd tuig voor m'n fiets springt, rook in mn gezicht wordt geblazen, verwensingen worden toegeroepen en al dan niet mijn richting op gerocheld wordt, waarna ik na mijn supermarktbezoek in de helft van de gevallen aan dat laag opgeleid tuig moet vragen of ik mijn fiets mag hebben, omdat ze er met z'n 2-en opzitten?
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:54 schreef Campina het volgende:
[..]
Ik heb oa op het VMBO gezeten, maar hoe de f--k moet ik nou weten waarom jij slachtoffer bent? Heeft 99% zeker met je uiterlijk en je uitstraling te maken, als je er uit ziet als een nerd/sukkel/idioot eten die "enge VMBO mensen" je rauw.
Als je een uitstraling hebt dat heel die klote VMBO school je geen shit uitmaakt zullen ze je minder snel lastig vallen, als je elke dag met je krat bier op je bagagedrager en je bierbuik op je stuur door je dikke brilglazen bang gaat lopen kijken naar dat "VMBO tuig" begrijp ik wel waarom je lastig gevallen wordt.
Ik ben BLIJ dat ik op een VMBO heb gezeten, geeft je een stuk meer levenservaring dan tussen die wazige mensen op het gymnasium imho. (ja heb ik ook gezeten)
EDIT: en als je echt in 1979 bent geboren moet je je al helemaal schamen, VMBO'ers zijn meestal wel klaar met hun opleiding op hun 17/18ste, je word dus blijkbaar gepest door kinderen die bijna 10 jaar jonger zijn dan jezelf. Er is blijkbaar iets mis met je zelfrespect.
geweldige informatiequote:
Oh ja hoor laten we voortaan maar geen mensen meer laten dweilen in ziekenhuizenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]
meisjes mogen niks zeggen!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:05 schreef Jett het volgende:
omdat je lelijk bent.
Ik ben IN de supermarkt en als ik buitenkom zitten d'r 2 van die gekken op mn fiets. En dan ligt het aan MIJN uitstraling?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef Campina het volgende:
[..]
geweldige informatie
beschrijf jezelf, blond, blauwe ogen, redelijk lang, gezichtsuitdrukking van "watskeburt"?
enige wat ik wil zeggen is dat zodra je zelfvertrouwen uitstraalt je minder snel slachtoffer wordt
zeg dan; omdat appelquote:Op donderdag 22 september 2005 17:09 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Om daarom niet! (VMBO-antwoord)
Ook zoiets, de mannetjes denken altijd dat de ander het slachtoffer isquote:Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef Campina het volgende:
[..]
geweldige informatie
beschrijf jezelf, blond, blauwe ogen, redelijk lang, gezichtsuitdrukking van "watskeburt"?
enige wat ik wil zeggen is dat zodra je zelfvertrouwen uitstraalt je minder snel slachtoffer wordt
dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 22 september 2005 17:08 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ik ben IN de supermarkt en als ik buitenkom zitten d'r 2 van die gekken op mn fiets. En dan ligt het aan MIJN uitstraling?
Mijn vraag was niet hoe ik het op kan lossen. Mijn vraag is waarom dat tuig zich ten aller tijde recalcitrant wil gedragen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:12 schreef Campina het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal
zet je fiets dan ergens anders, die jeugd krijg je toch niet weg
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:09 schreef kingmob het volgende:
Een combinatie van compensatie voor een totaal uitzichtloos toekomstperspectief en een angst van de domme massa voor de slimmere minderheid...
hele geweldige wetenschappelijk onderbouwde reacties, maar buiten je DSL verbinding niet echt useful.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ook zoiets, de mannetjes denken altijd dat de ander het slachtoffer is
waarom? groepsgedrag, iedereen doet aso, dus ze doen lekker mee.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:14 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Mijn vraag was niet hoe ik het op kan lossen. Mijn vraag is waarom dat tuig zich ten aller tijde recalcitrant wil gedragen.
Berovingen?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:15 schreef Campina het volgende:
[..]
[..]
hele geweldige wetenschappelijk onderbouwde reacties, maar buiten je DSL verbinding niet echt useful.
Als je buiten lastiggevallen wordt door een aantal niet-westerse allochtonen (of hell, autochtonen) zonder toekomstperspectief en een angst voor de slimmere minderheid die toch graag je telefoon zouden willen hebben heb je geen SHIT aan je onzin constateringen. Dan ben je toch echt zelf het slachtoffer. Ook al is het in je hoofd misschien omgekeerd (oh, ze moeten hun geld verdienen met berovingen, dus ZIJ zijn het slachtoffer!). Welkom in realiteit.
Precies..!!quote:
Even samenvatten:quote:Op donderdag 22 september 2005 17:19 schreef Campina het volgende:
[..]
waarom? groepsgedrag, iedereen doet aso, dus ze doen lekker mee.
Waarom de groep het doen? Komt vooral door bepaalde mensen die zich altijd "boven" de VMBO groep willen stellen, die een hekel hebben aan allochtonen en zich arrogant opstellen tegenover mensen met een lagere opleiding (zie FoK!).
Ik heb zelf ook een hekel aan dat soort mensen (die arrogante mensen dus) maar ik zal niet zo snel iemand op zo'n lompe wijze lastigvallen. Maarja, je hebt het waarschijnlijk ook over VMBO-ers die redelijk jong zijn... dan voelen ze zich helemaal thugged-out. Overige factoren zijn familie en entertainment (rap/film/games noem maar op).
Ik heb het niet over jou, idiot. Ik weet dat je heel erg stoer en groot bent (waarschijnlijk nog thaibox champion van europa), ik had het over een grote groep mensen in het algemeen (zoals Robbie1979 die zich niet helemaal safe voelen met die klote kinderen in de buurt).quote:Op donderdag 22 september 2005 17:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Berovingen?
Oh wacht, jij denkt dat ik denk dat ze mij komen beroven
Geweldig, dit is waarom mensen zoals jezelf het nooit zullen snappen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:21 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Even samenvatten:
Je voelt je dom omdat 'de rest' slim is en opgevoed, en daarom ga je lopen etteren. Vervolgens ga je roepen dat het aan de achtergrond en TMF ligt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |