Zij zichzelf in ieder geval wel. Daarom vermeldde ik het even. Dan voelt die bevolkingsgroep zich ook geroepen hier te reageren...quote:
En omdat mavo niet meer bestaat kut bejaardequote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Bot13 het volgende:
Omdat VMBO allemaal kutallochtonen zijn.
enzo.
daar ga je alquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
Als ik naar de supermarkt fiets, kom ik voorbij 2 scholen. Een daarvan is een school met mavo,
Die mag ik niet mee naar binnen nemen is me ooit eens verteldquote:Op donderdag 22 september 2005 14:48 schreef Maikuuul het volgende:
Laat je je fiets ook nog zomaar afpakken? Mietje!
Ja al die kut VMBO'ers!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Koenholio het volgende:
Afschieten dat tuig. (lees: verwijderen uit Nederland)
Ik heb er een ontzettende hekel aan.
idd helft van de bevolking. Dan heb je dus als Havo-er over 10 jaar veel hogere lonen omdat niemand maar dan ook niemand havo heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ja al die kut VMBO'ers!
Ow w8, dan heb je de halve bevolking.Denk eens na.
WINNER!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef T3rr0r het volgende:
Waarschijnlijk pakken ze je omdat je eruit ziet als een sukkel!
Kunnen ze dat nu niet doen, i.p.v. mij vervelen. Maken ze zich ook nog eens nuttig...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]
idd helft van de bevolking. Dan heb je dus als Havo-er over 10 jaar veel hogere lonen omdat niemand maar dan ook niemand havo heeft gedaan.
Allemaal zijn ze naar het "omnin lauwe kanker"-VMBO gegaan, waardoor ze nu over een paar jaar mogen dweilen in ziekenhuizen enzo.
En ook hogere lonen voor als je havo of hoger hebt genoten. De regering moet gewoon de scholen hard aanpakken, zodat mensen zich twee keer moeten bedenken of ze nou werkelijk school willen verlaten.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]
idd helft van de bevolking. Dan heb je dus als Havo-er over 10 jaar veel hogere lonen omdat niemand maar dan ook niemand havo heeft gedaan.
Allemaal zijn ze naar het "omnin lauwe kanker"-VMBO gegaan, waardoor ze nu over een paar jaar mogen dweilen in ziekenhuizen enzo.
Havo/VWO-ers krijgen later hogere lonen?
Ja stel je voor dat ze blind zijn, dan kunnen ze die kutklussen niet eens voor ons opknappen...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:56 schreef Skorpija het volgende:
Wees blij dat er VMBO'ers zien, iemand moet later voor je werken om de kut klusjes voor je op te knappen
Tegenwoordig hebben ze iets nieuwsquote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Havo/VWO-ers krijgen later hogere lonen?
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Er bestaat geen Mavo meer, alles is VMBO geworden aap.
Onder dat 'tuig' versta je vmbo'ers?quote:
Wat naief om te denken dan de gemiddelde VMBO-er dat ook écht doet.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze iets nieuwsik geef de primeur!!!! : vervolgopleiding
![]()
![]()
Had ik het tegen jou dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Onder dat 'tuig' versta je vmbo'ers?![]()
Doe HBO lieve schat![]()
Geintje tochquote:
Omdat op die Mavo waarschijnlijk van die slappe bebrilde stuudjes zitten, die niks durven uit te vreten, van die gastjes die later bij de chef van de Sociale Werkplaats gaan slijmen om zo een betere plek te krijgen bij het envelloppen-vullen, intellectueeltjesquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
Kan iemand mij antwoord geven op de vraag waarom ik wel normaal voorbij de mavo/havo/vwo school kan fietsen
Waar zeg ik dan dat ik beter ben? Ik zoek een verklaring voor het in mijn OP gestelde verschil in gedrag...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Geintje toch![]()
Vind het alleen erg jammer dat je denkt dat je beter bent dan andere mensen.
Maar goed ik wens je veel succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |