quote:
Daar wachtte ik op. Anders was het geen aandachtspost, maar gewoon een spil-je-frustraties post.
MAAR WACHT EENS, NIKS
![]()
!!!!!!! NEE:
![]()
!!!!!!!!!!
Ik zal proberen het
![]()
kort
![]()
te houden. Maar ik ben dus net verhuisd, per september. De eigenares emigreerde namelijk naar Australië en wij kennen elkaar al sinds dat ik geboren ben. We hebben netjes een contract opgesteld met een opzegtermijn (voor als ik eerder iets zou vinden), maar daarbij hebben we mondeling afgesproken dat ik er minimaal 1 jaar in zou kunnen blijven. Zelfs al zou haar 'emigratie' niet slagen, dan zou ze pas na 1 jaar terug komen.
Door hele lullige omstandigheden (dat wel) is ze nu dus eerder terug. En zojuist belde ze mij op om
![]()
de huur op te zeggen
![]()
. Dus nu heb ik opeens 2 maanden om
![]()
iets nieuws te vinden
![]()
. Ik heb wel gezegd dat ik misschien niet zo snel iets degelijks kan vinden, maar mocht dat zo zijn, "dan kunnen we daar dan over praten"
![]()
!!!!!!
Ik voel me gewoon
onwijs genaaid; als van tevoren was gezegd "ja, je mag in mijn huis, maar misschien kom ik vroegtijdig terug en dan moet je weer weg", dan was ik gewoon lekker in mijn oude huisje gebleven. Maar neeeeee, van tevoren zei ze dat het zo relaxed was om deze semi-onderhuur met een bekende af te spreken, want dan wist je tenminste dat je niet genaaid zou worden.
NOU BEDANKT, TRUT!!!!!
![]()
!
Ik heb een grotere, meer ranzige braaksmiley nodig
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(