quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Sorry, duurde me te langquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:15 schreef Janetje het volgende:
Ik had er ook net een gemaakt..
En ja je hoort er ook bij hoor..
Doe je dat met al je klonen? Dan zit-ie meteen volquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:19 schreef Quatertemper het volgende:
tgv.
En ik wilde er nu toch wel eens officieel bij horen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Groot gelijk. Janet is altijd zo enorm traag met het openen van een nieuwe [BeF]...
oehquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:25 schreef Quatertemper het volgende:
Kheb net nog een patatje oorlog gehad.
Goed plan! Ik heb al wel gegeten, maar:quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik wilde er nu toch wel eens officieel bij horen....
*zet kratje in het midden en doet haar frituur aan om er zo wat bitterballen in te gooien...
Met, wat dacht jij.quote:
Een wat voor frikandel??quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:29 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Met, wat dacht jij.
En ook nog een kolk-frikadel.
Een speciale door snackbar kolk zelfgemaakte frikadel.quote:
Ketchup of curry?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:33 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Een speciale door snackbar kolk zelfgemaakte frikadel.
Speciaal.quote:
Welke??? Ben gek op horrorquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:37 schreef Janetje het volgende:
Vanavond horrorfilms kijken tijdens het huiswerk maken..
speciaal met ketchup of curry??quote:
Welke er op veronica komen.. Repossessed geloof ik, en the Frighteners..quote:
Zal zo wel even kijken! Wil binnenkort wel weer eens een echte horrornacht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welke er op veronica komen.. Repossessed geloof ik, en the Frighteners..
quote:
Dus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
speciaal met ketchup of curry??
Curry.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
speciaal met ketchup of curry??
snackbar verderop heeft volgens mij eigen currysaus... die heeft dan ook de lekkerste frikandellen speciaal![]()
Bah.. repossessed is een horror-comedie..quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welke er op veronica komen.. Repossessed geloof ik, en the Frighteners..
Toffe mensen hebben altijd hongerquote:
Leslie Nielsen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bah.. repossessed is een horror-comedie..
Hehehehe.. ja ok.. Nielsen is graffig..quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Leslie Nielsen.
Interviewer: Surely you must be kidding.
Leslie: I am not kidding and stop calling me Shirley.
Trek!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Leslie Nielsen.
Interviewer: Surely you must be kidding.
Leslie: I am not kidding and stop calling me Shirley.
gefeliquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef killswitch het volgende:
hierbij verblijd ik u alleen met mijn 10.000ste post op dit alleraardigste forumpje
ah iemand met een nog groter gebrek aan sociaal leven dan ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:08 schreef Quatertemper het volgende:
Werd eens tijd.
Trek dus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gewoon honger zoals wij dat in Nederland kennen als je nog niet gegeten hebt!!!![]()
Ik ben ontroerd hiervan getuige te mogen zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef killswitch het volgende:
hierbij verblijd ik u alleen met mijn 10.000ste post op dit alleraardigste forumpje
*springt bij KS op schoot en zoent em plat op zijn mond: gefeliciteerd, schatjequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef killswitch het volgende:
oeh dankjequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*springt bij KS op schoot en zoent em plat op zijn mond: gefeliciteerd, schatje![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen dank, ben allang blij dat ik weer een excuus heb![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef JDude het volgende:
Hoi!
moiquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef JDude het volgende:
Hoi!
ach der mag wel meer nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Staat in de OP dat zulke posten niet meer mogen![]()
Wat heb je daar in vredesnaam aan moeten editten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef JDude het volgende:
Hoi!
De PIquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef rompompom het volgende:
Wat heb je daar in vredesnaam aan moeten editten?![]()
jammer...quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat ik m'n bed induik
hey famke! Hoe is het met je huiswerk en de films??quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
Oi
Ey stoer wijf.. met de films staat het beter dan met het huiswerk..quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hey famke! Hoe is het met je huiswerk en de films??
damn... maar ik ga je lekker niet aan het huiswerk sturen.. heb geen zin in moederlijke gevoelens vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey stoer wijf.. met de films staat het beter dan met het huiswerk..
Jij?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:16 schreef Quatertemper het volgende:
Raad eens wie een date heef?
De ironie van deze reactie.quote:
En das maar goed ook..quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
damn... maar ik ga je lekker niet aan het huiswerk sturen.. heb geen zin in moederlijke gevoelens vandaag![]()
Ja he?quote:
Pastty Brardquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:16 schreef Quatertemper het volgende:
Raad eens wie een date heef?
Neun, Janetje.quote:
Of Jannetje een date heeft weet ik niet.. maar ik nietquote:
Toetsenbord hing.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of Jannetje een date heeft weet ik niet.. maar ik niet..
Of wou jij nog langskomen?
Dat zeggen ze allemaalquote:
Que?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal..
Maarre.. Je wou niet langskomen?
Pfrtquote:
Héhé.quote:
Ja lach maar kreng...quote:
Háhá!quote:
Straks vind ik je niet lief meer hoor!quote:
Húhú!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Straks vind ik je niet lief meer hoor!
sure J surequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Straks vind ik je niet lief meer hoor!
quote:
quote:
ik bedoel maarquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naha!!!
[..]
Ja ik kon het ook al bijna niet serieus typen..
quote:
Waar?quote:
Niet zijn zus want dan stond er niet 'jezus' maar 'mnzus' of 'mijnzus'..quote:
wat is het toch ook een intrigerende persoonlijkheid hequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet zijn zus want dan stond er niet 'jezus' maar 'mnzus' of 'mijnzus'..
Hij heeft af en toe ook een afwijking met 'je moeder'..
Maar die is een lief mens..
Zo ingewikkeld doch zo doorzichtig..quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is het toch ook een intrigerende persoonlijkheid he
ken er hier nog een paar, daar die is al verhuisdquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is het toch ook een intrigerende persoonlijkheid he
Slapen is fijn als het goed lukt..quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:12 schreef Quatertemper het volgende:
Zometeen slapies doen.
Een slapie is nog fijner.. maar dan komt er van slapen niet veelquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Slapen is fijn als het goed lukt..
That's so true dat het waar is..quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een slapie is nog fijner.. maar dan komt er van slapen niet veel![]()
Nah.. tis toch waar..quote:
Niet saai, maar geweldig gaat ook te ver.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:59 schreef Janetje het volgende:
Het leven is saai.
Er zitten af en toe best leuke elementen inquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:59 schreef Janetje het volgende:
Het leven is saai.
ligt er aan welke invulling je het geeftquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:59 schreef Janetje het volgende:
Het leven is saai.
Truste!quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
ligt er aan welke invulling je het geeft
truste
Zowaar, een levende ziel!quote:
Nee dan haak ik toch even af vanavondquote:
Ik werk van 16:30 tot 21:45quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee dan haak ik toch even af vanavond
quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:24 schreef rompompom het volgende:
Na, jullie hebben weer flink je best gedaan.
Jup... @work nu?!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gaat snel eh.. voor je het weet is het alweer vrijdag![]()
Speel vandaag verstoppertje...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup... @work nu?!
Zie je niet online.. vandaar
Dat lukt dan aardigquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Speel vandaag verstoppertje...![]()
Kom er zo aan!
Ben nog even met wat dingen bezig.. Mailbox stroomt hier aardig overquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat lukt dan aardig
Haha... kijk maar joh... als je geen zin hebt om online te komen moet je et niet doen
Prima.... ben later op de middag wel weer weg... maar we zien welquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben nog even met wat dingen bezig.. Mailbox stroomt hier aardig over
komt goed, anders kom ik vanavond wel even om me uit te levenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima.... ben later op de middag wel weer weg... maar we zien wel
Ja vanaf het eerste uur laat maar zeggen (zie ook openings postquote:
Terecht want een neef van de beste producer in Belgie is alleen maar een aanwinst hierzoquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja vanaf het eerste uur laat maar zeggen (zie ook openings post)
Ben hier nu al een tijdje niet geweest en vond het weer eens tijd om langs te komen![]()
Mag nu ook welquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
komt goed, anders kom ik vanavond wel even om me uit te leven![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht want een neef van de beste producer in Belgie is alleen maar een aanwinst hierzo
Cheers
Kom ik helemaal niet meer aan dingen toe die op mijn bureau liggen en schreeuwen om aandachtquote:
Druk deze week of lekker rustig na tentamens... of werk je al ?quote:
*ook schreeuwtquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kom ik helemaal niet meer aan dingen toe die op mijn bureau liggen en schreeuwen om aandacht![]()
*eruit haalt....quote:
Ik ga 5 dagen in de week naar school ('s ochtends) en ik werk ook 5 dagen in de week 's avondsquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Druk deze week of lekker rustig na tentamens... of werk je al ?
Goed bezig dan!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ga 5 dagen in de week naar school ('s ochtends) en ik werk ook 5 dagen in de week 's avonds![]()
Dus rust heb ik nooit!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
*eruit haalt....
Zal wel nie helpen...
Succes met werken dan maar
lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed bezig dan!
Ik heb redelijk rust deze week
Haha.... dan kan je ook wel op msn komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zit hier meer te lurken dan dat ik echt wat doe
![]()
Ik draai inderdaad zelf ook ja... en daarnaast studentquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lekker![]()
Maar jij bent ook producer/dj neem ik aan?
Een drankje uit Almelo met 15 letters?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef Dos37 het volgende:
Veent hoe hejt ta
Nee, heb daar even vreemd volk zittenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha.... dan kan je ook wel op msn komen![]()
Dan moet je et niet doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, heb daar even vreemd volk zitten![]()
Neeej joh maakt nix uit.... ik ga er toch vandoor...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sorry dat jij de dupe er even van wordt!
Oant sjen!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Neeej joh maakt nix uit.... ik ga er toch vandoor...![]()
Bye bye!
Heb jij toch niet nodig??quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:24 schreef Janetje het volgende:
Vanavond halloweenfeest..
Even kijken of ik mn scream masker kan vinden..
quote:
quote:Hoi,
Ik stuur even dit mailtje om aan te geven dat ik je postgedrag soms
wat te heftig vind, vooral als het over Duitsers gaat. Er kan geen
topic over Duitsland worden geopend, of je roept meteen dat het een
stelletje nazi's zijn en dat mensen die iets positiefs zeggen over
Duitsland meteen NSB'er zijn. Misschien dat je opa zijn fiets is
kwijtgeraakt tijdens de Tweede Wereldoorlog, die van mij in ieder
geval wel, maar dat is nog geen reden om die frustratie na ruim 60
jaar telkens weer opnieuw te laten blijken. Het nazi en NSB'er roepen
is dus nogal storend en ik hoop dat je dit voortaan niet meer doet,
het voegt niets toe aan een discussie die compleet ergens anders over
gaat.
Groeten,
Lucille
FA FOK! forum
Almeloquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Een drankje uit Almelo met 15 letters?
pc-fr34k vuile racist!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Kijk eens wat ik in mijn mail heb gekregen:
[..]
goa toch int bos liggenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Kijk eens wat ik in mijn mail heb gekregen:
[..]
Maar ze hebben de fiets van mijn opa gejat!quote:
Ik denke erder een NSBer.quote:Nou vraag ik me wel af welke nazi jou heeft aangegeven...
Omdat?quote:
geloof der niks vanquote:
Het is toch echt waar, in een topic over duits brood schold ikde TS uit voor NSBer, en in een topic over de duitse politie(waar ze juist positief waren erover)schold ik de polizei uit voor nazi en dat ze een derde wereldoorlog plannen, en degene die voor die polities waren uit voor NSBer.quote:
Mijn fiets is ook gejat.. hoor je mij zeiken op randstadters?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar ze hebben de fiets van mijn opa gejat!.
[..]
Ik denke erder een NSBer..
Niet alle randstadters zijn fietsendieven, alleen de buitenlanders(Admins/modjes, Ik ben niet serieus dus)alle Duitsers zijn wel fietsendieven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn fiets is ook gejat.. hoor je mij zeiken op randstadters?
SS'ers!
Biertje met een frikandel erbij?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goed, gaan we het nu weer over leuke dingen hebben??
Bier en Frituur of zo??
Ik wacht evenquote:
Blow erbij dan?quote:
Nee...quote:
Geen trek.quote:
Dan gaat et ff over. Nog plannen vanavond ?quote:
Lekker rustig aan doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik, niet echt, moet nog wel wat huiswerk maken eigenlijk, at moest eigenlijk voor vandaga af zijn maar ik voelde me niet lekker dus was niet naar school gegaan.
*schopt ff lekker meequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:56 schreef cerror het volgende:
Welgemeende schop.
Ha die roel, goed en met jou?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:58 schreef cerror het volgende:
Ha die Frank, wie gehtst?
D-D nog geneukt?
Moah.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ha die roel, goed en met jou?
Nee.
die limbo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Moah.
Jammer.
Waar is die former-belg?
Vast gebeld door die dude!quote:
janet heeft een datequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Vast gebeld door die dude!
Ze heeft een date
Ik deed een gok hoor!quote:
Die is al weer toe aan d'r volgende (vakantie)liefdequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:58 schreef cerror het volgende:
Ha die Frank, wie gehtst?
D-D nog geneukt?
zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik deed een gok hoor!
Maar ik denk het wel.
En niet zo negatief dude, misschien valt het wel mee voor 'm.
owja ze heeft een local aan de haak geslagen hequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Die is al weer toe aan d'r volgende (vakantie)liefde
D-D of Frank?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Die is al weer toe aan d'r volgende (vakantie)liefde
DD. Een of andere Turk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef cerror het volgende:
D-D of Frank?
Ik boycot d'r nu.quote:
Join the club.quote:
Wat moet een gothic in godsnaam met een kebabgok?quote:
Ik begreep d'r al niet meer toen ze d'r centen en spijbeldag uitgaf om met KS te gaan nuecken terwijl ze al 2 maand beloofd had om hier nog 's een biertje te komen doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef cerror het volgende:
Wat moet een gothic in godsnaam met een kebabgok?
Pubers, of beter gezegd vrouwen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik begreep d'r al niet meer toen ze d'r centen en spijbeldag uitgaf om met KS te gaan nuecken terwijl ze al 2 maand beloofd had om hier nog 's een biertje te komen doen.
Nouja, nuecken prefereren boven een paar biertjes met mij drinken, daar kan ik nog inkomen. Maar toch.
voel je je gepaseerdquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik begreep d'r al niet meer toen ze d'r centen en spijbeldag uitgaf om met KS te gaan nuecken terwijl ze al 2 maand beloofd had om hier nog 's een biertje te komen doen.
Nouja, nuecken prefereren boven een paar biertjes met mij drinken, daar kan ik nog inkomen. Maar toch.
Ik wel, tenzij ze niets aan is natuurlijk.quote:
Hoe kom je er bij?quote:
Ik was even mijn shag aan het zoeken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:26 schreef JDude het volgende:
Puike topickiller, al zeg ik het zelf.
Verrek ja, ik ging pitten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was even mijn shag aan het zoeken.
Je zwaait.quote:
Jaquote:
Heej PSquote:
Heej DaMookquote:
Neuh, maar nu je het toch zegt: waar is die muts heen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wachten tot J thuis is zeker![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Neuh, maar nu je het toch zegt: waar is die muts heen?
Z'n gangetjequote:
Heej Fquote:
Vertelquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
Fok is saai.
Maar qu63 komt morgen of overmorgen met een tof topic.
Verassing.quote:
Ik vergeef je ditmaal.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej F
* PrintScreen meteen afen gaat slapen.
Sorry cerror
quote:
Als ze het goed uitvoert word een leuk topic.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ze het goed uitvoert word een leuk topic.
Ik vertrouw d'r op.quote:
quote:
Uhm, leg uit.quote:
Toch een vent?quote:
Precies Frank.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar voor de zekerheid wacht ik op het cambewijs
Daar ben ik nog niet achterquote:
Gewoonquote:
Hehehehe.quote:
als ze voorgebakken zijn wel anders lijkt me van nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenAnders begint mama te zeuren
EEN vraag nog: Er liggen loempia's in de diepvries. De vietnamees waar ze vandaan komen gooit ze in het vet om te bakken, maar dat kan ik nu uiteraard niet. Zou ik deze ook in de magnetron / oven kunnen bereiden ?
Nope niet voorgebakkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
als ze voorgebakken zijn wel anders lijkt me van niet
enne trusten
Dat gaat helaas nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
Frituren geblazen.
Ze had een halloween feest, doet! Nou ja, dit lees je toch nooit meerquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Neuh, maar nu je het toch zegt: waar is die muts heen?
Check!quote:
Das mooi!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef Mr-Z het volgende:
Goedemorgen.. ik heb heeeeeerlijk geslapen![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Vast gebeld door die dude!
Ze heeft een date
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik deed een gok hoor!
Maar ik denk het wel.
En niet zo negatief dude, misschien valt het wel mee voor 'm.
Ik heb gvd geen date..quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
zou wel tof zijn
och zolang die niets tegen HIM of teeuwen heeft zal het wel los lopen
quote:
Wel geneukt?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb gvd geen date..
Ik had een halloweenfeestje!
Lees eens terug mensen.. lees eens terug..
quote:
Dat niet nee..quote:
Of niet natuurlijk..quote:
Haaaaaa! Ja goed joh.. Met jou?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey Janetje!!! Alles lekker verder???
Ach ik kan toch niet altijd onaardig zijn he.quote:
Ze had geen date en zoekt er een?quote:
Ik schrok al.. Vroeger was dit een gemoedelijke reeksquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik kan toch niet altijd onaardig zijn he.
Je kreeg geeneens tijd om te flamenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik schrok al.. Vroeger was dit een gemoedelijke reeks![]()
Bij een 'sterf' op de eerste pagina..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kreeg geeneens tijd om te flamen
Ik heb m'n instellingen op 302 berichten per pagina staanquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij een 'sterf' op de eerste pagina..
Even refreshen.. dan een reactie op pagina 5...
Bij een 'sterf' op de eerste pagina..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik heb m'n instellingen op 302 berichten per pagina staan![]()
lekker... lig een beetje achter op schema, maar dat heb ik zo weer ingehaald!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haaaaaa! Ja goed joh.. Met jou?
[..]
Bedankt.. ik zal dat de volgende keer wel doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Even refreshen.. dan een reactie op dezelfde pagina...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb het op 151 staan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
lekker... lig een beetje achter op schema, maar dat heb ik zo weer ingehaald!
Eén avondje weg, en je zet BeF helemaal op zijn kop![]()
Bij een 'sterf' op de eerste pagina..quote:
Ga ff dood.. Is dat hetzelfde als sterf?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:18 schreef Janetje het volgende:
En als er nou nog iemand gaat zeiken over z'n instellingen: ga ff dood
Als ik refresh vanaf hier zou het topic al dicht zijn denkquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed zo
Hahahha.. ja ik las het..![]()
Ze hebben me gemist ofzo...
[..]
Even refreshen.. dan een reactie op tweede pagina...
En als er nou nog iemand gaat zeiken over z'n instellingen: ga ff dood
nee, ff dood is korter dan sterfquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ga ff dood.. Is dat hetzelfde als sterf?
Zo ongeveer wel ja..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ga ff dood.. Is dat hetzelfde als sterf?
Het ging ook over 'vroeger'quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:19 schreef Mr-Z het volgende:
*refresh
bullshit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:28 schreef Mr-Z het volgende:
Vroeger was alles beter...
Vroeger, toen ik nog bij mijn ouders woonde in het dorp waar ik mijn hele jeugd heb genotenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:28 schreef Mr-Z het volgende:
Vroeger was alles beter...
Ik geniet nogsteeds van mn jeugd hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog bij mijn ouders woonde in het dorp waar ik mijn hele jeugd heb genoten
Oh, wacht...
Same shit herequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik geniet nogsteeds van mn jeugd hoor
Broekiequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik geniet nogsteeds van mn jeugd hoor
quote:
Hey dooiequote:Op dinsdag 1 november 2005 12:27 schreef cerror het volgende:
Kutlui.
quote:
Oehhh.. yeahhhh..quote:
Hell yeah..quote:
quote:
Natuurlijk geen inspiratie man.quote:
Ga even in R&P en in PUB rondneuzen danquote:
Mooie tijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef Janetje het volgende:
Zo.. nu eens fijn naar school gaan..
Ik zie het rare ook echt niet hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik snap uit deze reactie dat dit heel normaal is??![]()
ach, ik mis wel eens vaker wat... drie steekjes of zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie het rare ook echt niet hoor
Je wilt er toch bij horen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Natuurlijk.. Wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oh, waar oock.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
dies al naar school geweest joh
Dat klopt wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |