Als je over de duvel spreektquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef Mindlight het volgende:
Ja, blijft mijn all-time favoriet. Wat een held.
Zie ook:
Wie is je favoriete speler allertijden ?
Laat hem het niet horen! Dat is slechts tijdelijk.quote:
Wie is je favoriete speler allertijden ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef Mindlight het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef Mindlight het volgende:
Zie ook:
Wie is je favoriete speler allertijden ?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:08 schreef methodmich het volgende:
Clauw is er stiekem zelfs een beetje verliefd op. Noca schijnt al in Buijs-shirtje rond te lopen, om nog wat aandacht te krijgen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:08 schreef methodmich het volgende:
Clauw is er stiekem zelfs een beetje verliefd op. Noca schijnt al in Buijs-shirtje rond te lopen, om nog wat aandacht te krijgen.
ik kijk wel uit, stelletje messentrekkers daaroquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Laat hem het niet horen! Dat is slechts tijdelijk.
Je vergeet een kommaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef tong80 het volgende:
Maakt de 2-0 tegen Heenveen met een afstandsschot van 35 meter. Wat een held.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ie m'n held is?
Arme Nocaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ie m'n held is?
Overdrijven kan niet in het geval Buijs.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelletje objectievelingen hier... Overdrijven is ook een vak.
Bek dicht,kut!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Overdrijven kan niet in het geval Buijs.
uitgeslotenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef Mindlight het volgende:![]()
Wacht maar tot ie voor je cluppie speelt, dan praat je wel anders
DG gaat een vlucht annuleren enzo...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Mindlight het volgende:
Inderdaad, hij sluit zijn carriere bij ons af, en eerder in zijn carriere is een club als Den Bosch natuurlijk ver beneden zijn niveau.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
DG gaat een vlucht annuleren enzo...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
ML vindt dat niet zo'n goed plan, laten we het er maar op houden dat ie gewoon niet bij jullie zal gaan voetballen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef savelkoul het volgende:
Die twee panna's waren het mooiste vanavond. Wat speelt Danny met een zelfvertrouwen dit seizoen!
Sssssst!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
In deze vorm zou hij bij Feyenoord niet misstaan hebben als rechtsback.
Meen je dat nou? Volgens mij was er voor een buitenstaander niet veel van. Slecht voetbal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:05 schreef kikoooooo het volgende:
Super mooie wedstrijd! De eerste vrijdagavondwedstrijd die leuk was om te kijken
* clauwheee opgelucht adem haaltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die hebben toch geen geld meer nu.
Ik vond het een mooie wedstrijd...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Volgens mij was er voor een buitenstaander niet veel van. Slecht voetbal.
De inzet/passie van Groningen was wel mooi om te zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Volgens mij was er voor een buitenstaander niet veel van. Slecht voetbal.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef wouter1988 het volgende:
Typisch Groningen weer
Grote bek over Majstorovic terwijl meneer Buys er niet veel van verschilt ...
Buijs voetbalt zeker niet slecht, maar overdrijf nou niet gelijk. Laat hem eerst maar eens over een periode goed presterenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
In deze vorm zou hij bij Feyenoord niet misstaan hebben als rechtsback.
vandaar dat Majsto ooit naar een topclub zal vertrekken en meneer Buys op dat knollenveld van Euroborg 'groot' zal wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar Buijs is volwassen geworden en die meneer waar jij het over hebt zal dat nooit worden![]()
Nou, je hebt je verzetje ook weer gehad. We zullen zien joh. Doeiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef wouter1988 het volgende:
[..]
vandaar dat Majsto ooit naar een topclub zal vertrekken en meneer Buys op dat knollenveld van Euroborg 'groot' zal worden![]()
Waarmee FCG dus voordeel heeft boven FCTquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef wouter1988 het volgende:
[..]
vandaar dat Majsto ooit naar een topclub zal vertrekken en meneer Buys op dat knollenveld van Euroborg 'groot' zal worden![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:47 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Waarmee FCG dus voordeel heeft boven FCT![]()
Nou hij valt toch bijna de gehele eerste seizoenshelft al wel positief op. Ik moet eerlijk bekennen dat ik speciaal op hem let als ik wat van Groningen zie, maar ik vind hem een van de beteren daarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Buijs voetbalt zeker niet slecht, maar overdrijf nou niet gelijk. Laat hem eerst maar eens over een periode goed presteren
Ik heb Buijs bij de FC nog geen ellebogen uit zien delen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef wouter1988 het volgende:
Grote bek over Majstorovic terwijl meneer Buys er niet veel van verschilt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |