Als 'ie geluk heeft, ik vind Zidane echt lang niet zo goed als sommigen beweren, wordt veel teveel opgehemeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:35 schreef tong80 het volgende:
Mooi stukkie. Maar ik schat hem net iets lager in dan de top 5. Rijtje van Basten, Romario, Platini, Puskas denk ik.
Jij hebt de rest van dit topic zeker niet gelezen?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Zonder twijfel Fred van der Hoorn
Onzin. Een geweldenaar is het.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:32 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Als 'ie geluk heeft, ik vind Zidane echt lang niet zo goed als sommigen beweren, wordt veel teveel opgehemeld.
Mijne ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:10 schreef Keano het volgende:
Mijn favoriete voetballer is..
Roy Keane
[afbeelding]
Birth Date: August 10 1971
Birth Place: Cork
Birth Nation: Ireland
Height: 180cm
Weight: 77Kg
Nationality: Irish
Position: Midfielder
Toen ik een jaar of twaalf was speelde hij al bij de club waarvan ik binnen de kortste keren fan zou worden. De leider op het veld en de schakel tussen de verdediging en de aanval. Hij knapte het vuile werk op en zorgde ervoor dat mannen als Beckham, Giggs hun acties konden maken.
Keane die tijdens de wedstrijden nooit zal opvallen door hakjes of acties waarbij hij 4 man passeert offert zich altijd op voor het team en daarom is hij voor mij de beste.
Stiekum hoop ik dat hij zijn carriere af zal sluiten bij mijn andere favoriete club: Celtic. Zelf heeft hij ook eens te kennen gegeven dat hij dat zou willen dus ik wacht maar rustig af...
Hal-lo,ik heet geen Robbie....quote:Op zondag 8 mei 2005 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Terwijl over Fred van der Hoorn toch genoeg te vertellen valt.
Nee, vreemd genoeg nooit gehad.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een jeugdheld dan? Iemand die in de regio groot was, maar voor de massa klein bleef?
Grappig detail: Van Basten heet eigenlijk Marcel, maar omdat zijn oma hem altijd Marco noemde, is dat zijn roepnaam geworden.quote:
Nou ik weet het wel. Je werd voor Ajax omdat Ajax toen alles won...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:22 schreef tha_dark het volgende:
Jari Litmanen![]()
[afbeelding]
Al vanaf dat ik in de gaten kreeg dat er voetbal bestond, was ik gelijk voor Ajax. Waarom weet ik eigenlijk nog steeds niet maar het was gewoon een gevoelskwestie. Ik ben ook nooit meer voor een andere club geweest. In die tijd was Ajax ook bezig om heel Europa te veroveren....
Sorry, liet me even gaan maar kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen altijd alleen maar met kritiek komen. Maar weer on-topicquote:Op maandag 9 mei 2005 19:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heren, houd het vreedzaam. Er is een aantal mensen dat nog een kleine, maar liever uitgebreide toelichting dient te plaatsen. We wachten in spanning af.
Ik ga volledig met je mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gabriel Omar 'Batigol' Batistuta
[afbeelding]
[..]
En eigenlijk omdat ie alles mee had (heeft): Speler van het (destijds) geweldige Fiorentina, Argentijn, wereldspits en gewoon ook nog eens enorm stoer........'t was liefde op 't eerste gezicht![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef Mindlight het volgende:
Danny Buijs
.-KNIP- Grootste lul van de velden in Nederland
Dat is nu al grotendeels zo, hoewel sommige vinden dat ie net iets te vaak betrokken is bij opstootjes e.d.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef Mindlight het volgende:
Gelukkig speelt hij idd ook veel bij Groningen, en volgend jaar loopt iedereen daar met hem weg, daar ben ik zeker van
Jij post over Romarió alsof hij uit de tijd van Pélé dateert, en ondertussen speelt hij nog altijd mee na al die jaren. Wat een fantastische speler zeg.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Romario de Sousa Faria veelal door verhalen, maar ook beelden, en mn vader die er vol geuren en kleuren over vertelde..
Luc Nilis Dè speler die ik wel in levende lijven heb zien spelen, ge-wel-dig!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:56 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Is natuurlijk bij Go Ahead Eagles zijn prof carriere begonnen. Dat is al een pluspunt.
de spaties bij [ img ] en [ /img ] moeten wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:56 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Marc Overmars
[/img] http://www.homecourt.de/w(...)er/national/2739.jpg [/img]
Sinds ik voetbal keek, al fan van hem. Is natuurlijk bij Go Ahead Eagles zijn prof carriere begonnen. Dat is al een pluspunt, en sinds dat ik hem zag spelen, alles over hem verzameld, heb nu nog een heel plakboek over hem. Heb hem vroeger is een brief geschreven. De duurste speler die uit Nederland is weggekocht. Was een speler in het team van Ajax in 1995 toen de Champions League werd gewonnen. Snelste vleugelspeler die ik ken...!! 2 WK's en 3 EK's meegemaakt.
Marc Overmars
![]()
quote:It was the best goal I've scored because of the occasion. It kept our treble hopes alive. When I cut out that pass from Vieira, I didn't realise I was in my own half. At the time, I thought I was about 35 yards out. It was all instinct. There was no one in front of me, so I just put my head down and went towards goal. There was no way I was going to pass it. I skipped past a challenge from Vieira, then Dixon and Vieira again. I was then in between Dixon and Keown, who didn't want to tackle me as I was near the area. I got past them to give me a shot at David Seaman. I thought of just hitting it as hard as I could. Seaman was criticised for letting it in, but it was the only place I could have put it. My celebrations show how much that goal meant to me and the team. It even sparked a pitch invasion. There were even a couple of mates I've known from school hugging and kissing me. I was being mobbed by the crowd and just hoping to hold on to my shirt, which I'd taken off to swing around my head. I could just imagine a fan grabbing it and leaving me shirtless for the rest of the game!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |