Dat moet je aan Dominique vragen, die is Katholiek. Maar het is niet zo heel gecompliceerd:quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
Hee Johan, wat houdt allerheiligen eigenlijk in?
Schelden is een teken van zwaktequote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeer beheerst. Ik zou hem in z'n gezicht hebben gesmeten dat 'ie overjarige barmeiden achterna moest gaan zitten.
Je had toch ''iets'' met de Moederkerk?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:50 schreef Monidique het volgende:
Ik ben gedoopt, noch gelovig. Katholiek, noch christelijk.
ah, okay. Ik dacht dat het iets met de hugenoten te maken had. Vandaag was een ploegje kunstenaars bezig op de begraafplaats waar mijn pa ligt met het aanbrengen van verlichting. Het had met allerheiligen te maken en daarna allerzielen. Volgens mij zijn ze een beetje vroeg op de 30e...quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat moet je aan Dominique vragen, die is Katholiek. Maar het is niet zo heel gecompliceerd:
http://www.meertens.knaw.(...)n/allerheiligen.html
Niets.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je had toch ''iets'' met de Moederkerk?
Maar netjes was het niet en daar gaat het omquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Daar was dan ook geen scheldwoord bij.
nee, hugenoten, dacht ik. Dominique (katholique)quote:
Volgens het verhaal heeft Luther zijn stellingen op 31 oktober aan de kerkdeur genageld. De Hugenoten waren Calvinisten, natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ah, okay. Ik dacht dat het iets met de hugenoten te maken had. Vandaag was een ploegje kunstenaars bezig op de begraafplaats waar mijn pa ligt met het aanbrengen van verlichting. Het had met allerheiligen te maken en daarna allerzielen. Volgens mij zijn ze een beetje vroeg op de 30e...
welnu, mijn achternaam heb je al kunnen raden natuurlijk. Hou me niet langer in spanningquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volgens het verhaal heeft Luther zijn stellingen op 31 oktober aan de kerkdeur genageld. De Hugenoten waren Calvinisten, natuurlijk.
Bitte?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
welnu, mijn achternaam heb je al kunnen raden natuurlijk. Hou me niet langer in spanning![]()
En waar is die bar-poes ?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeer beheerst. Ik zou hem in z'n gezicht hebben gesmeten dat 'ie overjarige barmeiden achterna moest gaan zitten.
Volgend jaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef Yildiz het volgende:
komt er nog n POL - meet?
Als jij het treinverkeer ongemoeid laat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef Yildiz het volgende:
komt er nog n POL - meet?
quote:
Wat valt er nog te doen dan, in Schagen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:02 schreef Monidique het volgende:
Ik moet zo nog douchen.
For one thing, mijn fiets zoeken. Maar ik ga niet naar Schagen. Waarschijnlijk ga ik vanavond een spelletje spelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat valt er nog te doen dan, in Schagen?
Woarish Piece.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Freedom is slavery.
In de buurt van Schagen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar als je niet in Schagen woont, en lul, waar dan?
Laat varen alle hoop...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
Freedom isn't free
Hoop is schijnbare zekerheid.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Laat varen alle hoop...
Ze hebben Polen als erfvijand?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef Monidique het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Zweden, Rusland en Turkije?
Heidendom!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze hebben Polen als erfvijand?
Uiteraard.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze niet Katholiek zijn?
[ bron ]quote:Government officials say they have no figures on the number of Iraqis who have fled since the U.S.-led invasion in 2003. But the former minister of migration, Pascale Warda, said she hears of people leaving almost daily.
Up to 800,000 Iraqis are believed to be living in Jordan — many of them since the conflict began. Thousands more have moved to Syria, the United Arab Emirates and other Arab countries. For the superrich, London or the United States are options.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |