En op In my lifequote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Hij speelt ook heerlijk harmonium op The Word.
Ze zijn wel te koop...quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef webfreak het volgende:
Ik heb zojuist alle Beatles Christmas Records gedownload (jaja, omdat ze simpelweg niet meer te koop zijn), van 1963 t/m 1969. Ontzettend gaaf!
Het meeste spul kende ik niet eens (!), maar ze zijn allemaal even hilarisch
Hmmm, ik heb ze nog nooit gezien. Staan ze op een bepaald verzamelcd'tje ofzo?quote:
De complete sessies beslaan zo'n 125 audio-cd's toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:19 schreef PimD het volgende:
van die Get Back Sessions is al zo gigantisch veel gebootlegged, de kans is vrij klein dat er nog iets echt boeiends bij zit. Ik geloof dat er een box is van iets van 25 cd's met daarop alleen maar materiaal van die sessies.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:22 schreef Route het volgende:
Geef me nou eens 1 hele goede reden om nu naar de platenwinkel te rennen om daar iets (wat?) van The Beatles te gaan scoren.
En wat? Ik zou iig een van de later (vanaf 1967) platen kopen, dus een revolver, rubber soul, white album, abbey road...Je zal er iig geen spijt van krijgenquote:Vraag me iets van ze te zingen en ik kom met "Yesterday".
Rubber Soul (1965) en Revolver (1966) waren hun tijd ver vooruit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[..]
En wat? Ik zou iig een van de later (vanaf 1967) platen kopen, dus een revolver, rubber soul, white album, abbey road...Je zal er iig geen spijt van krijgen![]()
Precies, vermijd dat overschatte Sgt. Peper'squote:Op donderdag 5 januari 2006 15:00 schreef webfreak het volgende:
Kortom: ren naar de platenzaak, en ga op zoek naar deze hoezen:![]()
![]()
![]()
Altijd prijs
oops mijn foutquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Price het volgende:
[..]
Rubber Soul (1965) en Revolver (1966) waren hun tijd ver vooruit.
Ik had dat wel meteen door jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:48 schreef Olmo het volgende:
Pas geleden pakte ik het nieuwe album van Paul McCartney trouwens op de kop vast en kwam prompt tot de ontdekking dat er dan ook 'Paul McCartney' te lezen is!. Geniaal gedaan! Maar waarschijnlijk wist iedereen hier er al van
ik had het ook meteen doorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had dat wel meteen door jaIk heb dat toen aan de mensen in mijn klas laten zien en die vonden het allemaal briljant. Overigens was ik van hun de enige die het doorhad dus misschien ben ik wel gewoon heel slim
Het scheelt misschien ook dat ik net Angels and Demons van Dan Brown had gelezen, daarin wordt namelijk hetzelfde trucje gebruiktquote:
Jouw avatar is ook coolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Nu kan ik niet patsen met mijn avater![]()
![]()
Maar ziet er goed uit Olmozelf gemaakt?
Jep, maar dat is niet zo heel moeilijk. Heb ook nog een mooie Ringo in de aanbieding. De Paul McCartney is wat minder geworden helaas. Vanavond eens aan de slag met Zappaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Nu kan ik niet patsen met mijn avater![]()
![]()
Maar ziet er goed uit Olmozelf gemaakt?
Blijft natuurlijk meesterlijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef MaJo het volgende:
Ziet er cool uit Olmo! Wat vind je van mijn avatar? Al een tijdje in gebruik maar toch ook wel toepasselijk in dit topic
Eigenlijk vind ik dat zelfs nog vrij weinig voor een grote band als deze!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef Olmo het volgende:
Ik zie trouwens dat we bijna aan deel 10 toe zijn van het Grote Beatles Topic. Daar moeten we binnenkort flink op drinken!
die kende ik al, is idd leuk, maar ik hou het bij mijn eigenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jouw avatar is ook coolAlleen wat minder Beatles related
Er is trouwens een abbey road versie van de simpsons, misschien is dat wat? Heb die als achtergrond op mijn mobiel
Edit: Ter illustratie:
[afbeelding]
En wie het wil kan natuurlijk nog steeds de OP op de wiki aanpassen/uitbreieden/verbeterenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef Olmo het volgende:
Ik zie trouwens dat we bijna aan deel 10 toe zijn van het Grote Beatles Topic. Daar moeten we binnenkort flink op drinken!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:14 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Dit is werkelijk briljant!!
SVT, de Zweedse televisiezender heeft unieke beelden van het bezoek van The Beatles in 1964 aan Zweden online gezet.
Beelden o.a. van hun aankomst op Arlanda en een optreden in het Johanneshovs. Bekijk ze hier: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=29768&lid=Oppet_arkiv
Ik lag helemaal in een stuip toen ik dit zag
Wow ... bestaat die Abbey Road ook op groter formaat (als background ofzo)?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jouw avatar is ook coolAlleen wat minder Beatles related
Er is trouwens een abbey road versie van de simpsons, misschien is dat wat? Heb die als achtergrond op mijn mobiel
Edit: Ter illustratie:
[afbeelding]
Kheb ff voor je gezocht maar kon niet een grotere vinden. De Abbey Road afbeelding van de Simpsons komt trouwens van een cover van het blad Rolling Stone van een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:36 schreef warpozio het volgende:
[..]
Wow ... bestaat die Abbey Road ook op groter formaat (als background ofzo)?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kheb ff voor je gezocht maar kon niet een grotere vinden. De Abbey Road afbeelding van de Simpsons komt trouwens van een cover van het blad Rolling Stone van een tijdje geleden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:35 schreef webfreak het volgende:
[..]
Die met dat boek is echt zéér briljant
Aangepast in overlegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En wie het wil kan natuurlijk nog steeds de OP op de wiki aanpassen/uitbreieden/verbeteren![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Aangepast in overleg:
http://wiki.fok.nl/index.php/Overleg:OP/Beatles
stukje van Allmusic.com vervangen door stukje van Wikipedia en links van beide sites toegevoegd
Doen ze niet slecht inderdaad, alhoewel ik zeker een Abbey Road als album voor zou laten gaan op de verknipte solosessies die het White Album uitmaken. Briljante muziek her en der, maar het voelt voor mij niet méér als album dan bijvoorbeeld 1.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Doen de jongens toch weer goedDe andere artiesten en albums zijn natuurlijk ook
![]()
Link?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef Thelonious het volgende:
Op amazon.com staat een clip waarop Paul McCartney Please Please me speelt.
Het handige van de voorpagina van amazon is dat die per keer verschilt en ook nog je persoonlijke keuzes onthoudquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:39 schreef Thelonious het volgende:
Gewoon de voorpagina www.amazon.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |