abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32183208
IK heb vandaag alleen nog maar 4 crosaintjes op. 2 met 20+ kaas en 2 met jam..

Voel me echt niet ok vandaag. Helemaal nergens zin in.. bah
pi_32183320
als je maar wel je avondeten gewoon binnenkrijgt

(gezond!)

Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik overdag echt een baal-dag heb en gewoon bijster weinig eet, maar dan 's avonds moet ik wel eten, want ik weet dat ik dan de volgende ochtend en middag in ga halen wat ik die avond niet gegeteen heb, en op 't werk is niet de meeste motivatie om een slalade te fabriceren (geen kantine)..
Doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 november 2005 @ 17:01:51 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32183349
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:56 schreef Faithy het volgende:
echt super!

En blijkbaar dus ook nog afgevallen!

Ik ga geloof ik mijn derde maand nu in bij Staedion! Dus het is hopelijk een blijvertje!

Door mijn burgerbestaantje ben ik ook verbazingwekkend meer groente gaan eten: minimaal 4 keer per week, en verder pasta, rijst met groente, etc.
Dus elke dag mijn portie weer binnen.

Mijn nieuwe favoriet: rijst met beetje feta met kip roergebakken met sperziebonen, tomaat, zoete paprika, ui en knoflooooook!

Cool!!! Je favoriet klinkt ook erg lekker trouwens, denk dat ik die eens ga proberen. Maar vandaag lekker boerenkoolstamppot met een braadworstje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_32183420
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:00 schreef Faithy het volgende:
als je maar wel je avondeten gewoon binnenkrijgt

(gezond!)

Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik overdag echt een baal-dag heb en gewoon bijster weinig eet, maar dan 's avonds moet ik wel eten, want ik weet dat ik dan de volgende ochtend en middag in ga halen wat ik die avond niet gegeteen heb, en op 't werk is niet de meeste motivatie om een slalade te fabriceren (geen kantine)..
Dat was voor mij het avondeten.
Ik denk dat er een goede verkoudheid aan zit te komen ofzo.
Heb geen honger, en bij het idee aan eten, word ik al misselijk.
En omdat ik toch wat moest eten, heb ik die 4 crosaintjes maar gedaan, hapt lekker makkelijk weg.
Probeer straks nog wel een ei te bakken.. Misschien dat dat wel lukt om binnen te krijgen.
(is dit niet te vet, samen met die 4 crossaintjes.?)
pi_32183448
oef lekker!
heb ik woensdag gegeten..

gister een zondig dagje: kroketjes!
Doei.
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:18:12 #256
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_32183812
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:04 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat was voor mij het avondeten.
Ik denk dat er een goede verkoudheid aan zit te komen ofzo.
Heb geen honger, en bij het idee aan eten, word ik al misselijk.
En omdat ik toch wat moest eten, heb ik die 4 crosaintjes maar gedaan, hapt lekker makkelijk weg.
Probeer straks nog wel een ei te bakken.. Misschien dat dat wel lukt om binnen te krijgen.
(is dit niet te vet, samen met die 4 crossaintjes.?)
croissants zijn wel ubervet :p maar als je verder bijna niets eet, dan kom je niet aan al teveel cal. maar gezond is het niet.
Je moet wat meer fruit ofzo gaan eten, is ook direct beter voor je weerstand en tegen die verkoudheid die eraan zit te komen. Dus pers een paar sinaasappels?? die moet je wel binnen kunnen krijgen (en houden).
en vezels mis ik ook een beetje? dus wat brinta? of een bruine boterham?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_32184039
Oh, ik heb vandaag wel wat druiven op.....

Morgen zal ik het allemaal proberen. Weer normaal te doen....
pi_32184107
Volgens overgewicht de eet en beweegwijzer, zit ik inderdaad aan het limiet van het vet.

40 gram.. inderdaad vette troep dus. Dat heb ik nooit geweten..
Geen crosaintjes meer voor mij..
pi_32184203
Ik zag foto's ik ben zelf ook even gaan graven:

ik in 2001:

Viel opzich nog wel mee...

2002, uiterst rechts, roze jurk, goed jaar eigenlijk

2005, deze zomer in Rome, links in zwart wit..

Lichaam is niet in verhouding, is het nooit geweest, maar nu met 20 jaar en cup AA en dan ook nog brede schouders (zwemmen, 15 jaar lang ) en een buik..
het wordt er niet beter op als ik niets doe..
Doei.
pi_32186230
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef joyvke het volgende:

Weinig lusten, voor katten hebben ze pilletjes als ze niets lusten ze hun smaak kwijtraken en daarna wel veel lusten. Misschien maar eens naar de dokter toe om te kijken of ze dat ook voor mensen hebben .
Echt wáár!?! Bestaat dat Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat zou wat zijn voor de kat van mijn ouders, die is waanzinnig kieskeurig

En banaan is prima, maar met mate.

En leuk voor je Faithy! Echt leuk om te horen dat het zo bevalt en dat je ook nog eens bent afgevallen Zeg, dat recept he. Hoe maak je dat precies? (heb de helft van de groenten hier liggen en ik heb nog feta)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32189444
Kip bakken met gewenste kruiden
Sperziebonen koken tot gewenste gaarte (ik heb ze 't liefst zacht, maar als je ze iets minder gaar wilt kan dat ook )
Ondertussen groenten naar smaak roerbakken met de kip: (zoete)paprika, (rode)ui, tomaat, prei, etc..

Rijst koken en afgieten.
Sperziebonen afgieten en meeroerbakken met de rest.

Rijst even laten rusten en fijngehakte stukjes feta erdoorheen mixen.

Rijst op een bord scheppen en roerbakzut eroverheen kieperen.

Vorkje, en klaar

Doei.
  zaterdag 12 november 2005 @ 08:29:47 #262
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32198796
Goedemorgen mensen

Ik heb een beetje rotgevoel deze morgen

Ging gisteravond nog even snel paar boodschapjes doen en moest o.a. koffie hebben. Zie ik bij de
Albert Heijn 2 pakken Douwe Egberts verpakt met gratis erbij een pak Mars Delight. Ik dacht er niet
eens echt bij na en gooi dat in mijn kar. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb alle Mars Delight
opgegeten!! Zaten er 4 in verpakt per 2. Ik heb dus gisteravond na het avondeten 8 Marsen op

Nah, ik probeer het maar snel te vergeten en ga vandaag weer positief verder met lijnen, maar wat
een volslagen debiele actie van mezelf zeg. Ben best wel teleurgesteld. Silly me
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2005 @ 09:52:57 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32199102
Weet je wat we tijdens een volleybalwedstrijd altijd zeggen als er iets mis is gegaan...
't is gebeurd, valt niet meer terug te draaien... vergeten en weer doorgaan!!!

Kortom, niet meer aan denken, je kunt er nu toch niks meer aan veranderen.

pi_32199919
Gewoon naar Sjeen luisteren, Faat! Die heeft 100% gelijk

en een boze klachtenbrief naar DE sturen dat koffie dikmaakt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32199973
ik zie een opzienbarende rechtzaak voor me
Doei.
pi_32201018
8 marsen
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2005 @ 12:08:47 #267
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32201200
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 11:59 schreef StephanL het volgende:
8 marsen
Neehee... acht Mars Delight
pi_32202910
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Neehee... acht Mars Delight
Ook goed, het is een mars
pi_32206983
ik moet er eerlijkgezegd niet aan denken..

word al misselijk bij de gedachte..

Chocokruidnootjes daarentegen..
Doei.
pi_32208503
Nee, daar zou ik nou misselijk van worden, Faithy. Bah, kruidnootjes met chocolade brrr.
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:51:28 #271
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32218898
Hier komt het ultieme bewijs dat ik altijd met lijnen bezig ben

Vannacht droomde ik dat ik op een boerderij werkte, in een schuur. Met een tijdmachine ging ik terug naar de jaren tachtig. Opeens liep iedereen in die typische jaren-80 kleding, van die hoofd- en polsbandjes om die zo pupulair waren in de tijd. Toen ik erachter kwam dat iedereen het Atikins dieet deed, zei ik: nee, dat moet je niet doen, je moet gewoon minder brood gaan eten. Dat is al genoeg

Oftewel, Atkins is zo 1980

Het weekend verloopt redelijk qua dieet.. Hoewel, heb een paar winegums op een drie whiskey-cola Maar het blijft moeilijk als je de hele dag op pad bent. Maar ik maak me er niet al te veel zorgen om. Vanaf maandag weer fietsen en weer wat strenger zijn
pi_32225659
3 whiskey-cola light neem ik aan
  zondag 13 november 2005 @ 11:00:32 #273
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32226263
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 09:52 schreef Sjeen het volgende:
Weet je wat we tijdens een volleybalwedstrijd altijd zeggen als er iets mis is gegaan...
't is gebeurd, valt niet meer terug te draaien... vergeten en weer doorgaan!!!

Kortom, niet meer aan denken, je kunt er nu toch niks meer aan veranderen.

Tnx

Dat is ook redelijk een instelling van mij, maar ik werd gisteren echt met zooooo'n rotgevoel wakker.
Gelukkig heb ik het gisteravond weer goed gemaakt met mezelf, ik had een verjaardag en heb alleen
4 van die zoute stokjes genomen. Dat gaf me zo'n goed gevoel dat het rottige snel weer weg ebte
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zondag 13 november 2005 @ 11:01:00 #274
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32226270
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 11:04 schreef Isabeau het volgende:
en een boze klachtenbrief naar DE sturen dat koffie dikmaakt!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32235341
Hahaha, nou ik hoop maar dat ze lekker waren dan, Faat ;-) In ieder geval heft de koffie het weer op, die mag je onbeperkt drinken haha.

Ik heb gisteren een heleboel taart op, en een half pak drop, dus ik ben de laatste om te zeggen dat je stout bent geweest =P
Sanity is (not) statistical
pi_32239613
ik kon het niet laten en heb gisteren 2 pinten Guinness op maar wel
Doei.
  Licht Ontvlambaar zondag 13 november 2005 @ 20:27:32 #277
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32240961
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:43 schreef Faithy het volgende:
ik kon het niet laten en heb gisteren 2 pinten Guinness op maar wel
Oeh Guinness Veel te lang geleden...
  zondag 13 november 2005 @ 20:42:35 #278
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32241430
hallo allemaal
*meldt*

veel te dik, ben al 8.2 kilogram kwijt sinds 1 juni (ik doe het rustig aan...gezond eten) ik werk nu aan meersporten. ben een beetje overspannen geweest en het normaleleven kost me al enorm veel energie, maar ik probeer nu elke week een uurtje meer.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 14 november 2005 @ 07:58:33 #279
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32250891
quote:
Op zondag 13 november 2005 10:16 schreef Isabeau het volgende:
3 whiskey-cola light neem ik aan
De eerste drie wel
De andere vier niet

Vanmorgen werd ik met een misselijk gevoel wakker, hoe zou dat toch komen En ook de weegschaal gaf weer 74.5 kilo aan
Maar ik zit weer helemaal in mijn normale eetpatroon. Als ontbijt weetbix met magere melk gegeten, lunch was een heerlijke salade met tonijn en andere groentes. En als tussendoortjes heb ik een gekookt ei gegeten en een appel Ik heb zelfs mijn koffie weten te beperken en geen cola-light gedronken.

En natuurlijk heb ik weer gefietst. Na hoeveel tijd ga je eigenlijk spieren opbouwen? Misschien is dat normaal gesproken met fietsen niet het geval, maar ik ga heuveltje op en heuveltje af.
pi_32251637
Ik heb dit weekend niet echt goed gegeten, maar ik ga er gewoon weer tegenaan vandaag...
Ik ben vrijdag voor het eerst in een week of 3 weer eens wezen zwemmen en dat was heerlijk...
Dus dat ga ik zeker weer elke week doen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 14 november 2005 @ 09:39:07 #281
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32251795
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:24 schreef teigan het volgende:
Ik heb dit weekend niet echt goed gegeten, maar ik ga er gewoon weer tegenaan vandaag...
Ik ben vrijdag voor het eerst in een week of 3 weer eens wezen zwemmen en dat was heerlijk...
Dus dat ga ik zeker weer elke week doen..
Tsja, het weekend blijft moeilijk..
Maar zwemmen is echt heel erg goed voor je conditie en nog eens leuk ook
  maandag 14 november 2005 @ 09:42:23 #282
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32251844
7 ons aangekomen deze week

Ik ga er ook weer even een weekje stevig tegenaan en plaats gewoon volgende week pas een
update. Ik reken erop dat ik dan deze "schade" wel weer weggewerkt hebt en gelukkig heb ik
voorlopig mijn buik wel vol van Mars Delight. Straks even lekker vers fruit halen en bewegen!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 14 november 2005 @ 09:46:18 #283
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32251886
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef kwakveense het volgende:
hallo allemaal
*meldt*
veel te dik, ben al 8.2 kilogram kwijt sinds 1 juni (ik doe het rustig aan...gezond eten) ik werk nu aan meersporten. ben een beetje overspannen geweest en het normaleleven kost me al enorm veel energie, maar ik probeer nu elke week een uurtje meer.
Hoi kwakveense, welkom in dit topic waar we gezamelijk lijden en zo af en toe iets teveel eten

Klinkt als een nogal zware combinatie, overspannen zijn en dan toch proberen af te vallen, super
dus dat je die 8,2 kg inmiddels kwijt bent. Probeer het iig zo rustig mogelijk aan te blijven doen,
want als je het hebt over élke week een uurtje meer, dan ben je dus voor het eind van het jaar 7 uur
extra aan het sporten. Klinkt in mijn oren niet meer als rustig aan doen, maar als keihard werken
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32251955
Hoi Allemaal

Ik ben er weer, eindelijk.
Ben weer eens op vakantie geweest. Deze keer naar Engeland. Mijn schoonmoeder trouwde daar. Maar jullie kunnen wel eventueel meegenieten van de bruiloft. Memories (KRO) is speciaal komen filmen.
Maar wat het eten betreft kunnen jullie wel weer begrijpen wat daar gebeurd is. Ik heb daar gebuffeld niet normaal. Was wel heerlijk en voor zo een gelegenheid moet dat kunnen.
Maar daar ga ik dus wel vanaf zien de komende tijd. Daarom heel even geen update van mij.

groetjes,
Ilse
  maandag 14 november 2005 @ 10:50:16 #285
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32253058
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:46 schreef Faat het volgende:

[..]

Hoi kwakveense, welkom in dit topic waar we gezamelijk lijden en zo af en toe iets teveel eten

Klinkt als een nogal zware combinatie, overspannen zijn en dan toch proberen af te vallen, super
dus dat je die 8,2 kg inmiddels kwijt bent. Probeer het iig zo rustig mogelijk aan te blijven doen,
want als je het hebt over élke week een uurtje meer, dan ben je dus voor het eind van het jaar 7 uur
extra aan het sporten. Klinkt in mijn oren niet meer als rustig aan doen, maar als keihard werken
hoi! nee, het gaat nu wel weer goed met me hoor! ik ben er alweer bijna bovenop en begin nu gewon tekenen van luiheid te vertonen

ik was inderdaad niet van plan om 7 uur per week te gaan sporten...ik bedoel eigenlijk dat ik wil uitbreiden tot ik zit waar ik wil zijn: 3 uur fitness, 1 of 2 keer thuis pilates en op zondag 20km fietsen per week. deze week probeer ik twee keer te fitnessen.

leuk om een topic met medelijders/lijners gevonden te hebben!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 14 november 2005 @ 12:36:05 #286
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_32255357
En ja hoor, eindelijk zit er weer een beetje vooruitgang in

Oud:
Kroeltroel (1,83) (25,8) was 90,0 kg, weegt nu 86,4 kg en wil graag 73,0 kg wegen -3,6

Nieuw:
Kroeltroel (1,83) (25,4) was 90,0 kg, weegt nu 85,2 kg en wil graag 73,0 kg wegen -4,8

Na al dat sporten eindelijk eens resultaat! Ik heb echt het idee dat ik zo lang stil heb gestaan omdat ik ineens zo fanatiek ben gaan sporten. Ik voelde me er al wel fitter door, en de cm's gingen er ook wel af alleen werkte de weegschaal nog niet mee. Nu dus wel
Op naar de 73!!!!
pi_32255944
ik sta volgens mij stil vanwege de stress van mijn onderzoeksstage, aangezien dat voor geen meter loopt... Nu het einde in zicht komt(en ik het ook gewoon dwing in zicht te komen) gaat het wel weer beter met mijn eten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32258322
Ik heb net push-ups gedaan. Ik heb er drie gehaald ;-) Ik vroeg me af hoe rampzalig het gesteld was met mijn armen, die zijn altijd nogal slap geweest, en ik dacht misschien moet ik daar eens wat aan gaan doen haha. =D

Vandaag heb ik stevig ontbeten, en nu ga ik lekker stil achter de computer zitten (huiswerk). Weer een lekker productief afvaldagje dus =P
Sanity is (not) statistical
pi_32258490
Ik had zo'n zin in eten dat ik een tosti heb klaargemaakt met teveel boter en teveel 48+ kaas. Helemaal aan laten branden omdat ik naar Gerard Joling in het BB huis zat te kijken

Tosti weggegooid en geen nieuwe gemaakt Bedankt Gerard

(en ik haal de drie niet eens, Maeghan haha)
pi_32258993
Welkom Kwakveense!

Ik ga straks weer sporten. Voor het eerst in 2 maanden.
Wat zal ik morgen een spierpijn hebben!
pi_32261349
Hmmmm, hier eet ik op het moment zeer weinig, helaas niet vrijwillig'.
één of ander dom griepje waardoor alles wat ik eet heeeel erg veel pijn doet in mijn buik, niet overgeven, geen diarree, wel een beetje misselijk, maar vooral goed pijnlijk (als in *krimp*)
Kan na drie dagen inmiddels weer youghurt in een bouillon. Af en toe eet ik toch maar wat, anders val ik op een gegeven moment om.
Ben toch maar thuisgebleven vandaag: voel me niet heel belabbert, maar vanmorgen flauwgavallen en op een lege maag stagelopen leek me geen goed plan.
Eens even kijken wat ik morgen doe.
Voel me een beetje schuldig aangezien ik vanavond wél ga oppassen bij mijn broer, maar de uk slaapt dan al, ik word gehaald en gebracht en zij hebben een lekkerdere bank dan ik

Ik troost mezelf met de gedachte dat het in ieder geval genoeg is voor de lijn.
pi_32261841
Je bedoelt dat je lijf je spieren gaat opeten, freecell.

Sterkte ermee, meis Klinkt niet als een buikgriepje trouwens, de kenmerken daarvan zijn sowieso dat je diarree hebt. Heb je geen koliekpijnen? Heb je bij een pijnaanval de neiging om héél stil te blijven liggen of heb je juist de neiging om rondjes te lopen?
pi_32262483
freecell dat klinkt niet echt goed zeg, iig beterschap maar, je moet maar even goed je rust nemen, en anders richting dokter....

Ik werd net uitgenodigd bij mijn onderonderburen omdat ze de verwarmingsrekening niet snapten...(ze komen uit Armenie).. En dat was best wel leuk verder hoor, maar zij zijn zo gastvrij dat ze je gelijk koekjes, snoepjes, fruit, chips en weet ik wat voorzetten...
MAarja, ik ben er wel netjes mee omgegaan vind ik zelf.. Twee tarwekoekjes, een marsje en een manderijn later stond ik weer buiten.... O ja, en een kopje koffie ook nog.... Heerlijk was die..
pi_32264693
Ach, bij mij is het weekend eettechnisch ook niet echt verantwoord gegaan (vrijdag een etentje + whiskey in de Irish pub). Ik denk altijd maar: volgende keer weer een nieuwe dag en beter opletten. Als je maar die dag lol hebt gehad .

poohy: met fietsen kan je best conditie opbouwen hoor. Het beste kan je combineren tussen een conditietraining en een intervaltraining. Heuveltjes erbij zijn altijd goed . Ik heb trouwens onlangs fietsschoenen gekocht omdat mijn voeten altijd zo gingen ‘slapen’ als ik met gewone sportschoenen ga fietsen.

Hier gaat het wel aardig met de lijn ondanks die winterdepressie. Op La Gomera hadden we zo lekker gegeten dat er toch wat kilo’s zijn bijgekomen . Die moeten er ook weer af dan, dus ik ga de komende weken maar weer flink aan de slag door een combinatie van cardiotraining (wandelen / fietsen / skaten evt), krachttraining en poweryoga te gaan doen en op mijn eten te letten. Volgende week ga ik trouwens twee weken met sessies lichttherapie beginnen. Dan hoop ik dat ik stukken minder moe en duizelig ben gedurende de winter.
Ook bij mij zijn mijn armspieren wat ‘minder’ ontwikkeld dus daar moet ik ook wat aan doen…

freecell: let je goed op jezelf? Want zoals Isabeau al zegt: je eet je spieren op en dat is niet goed. Sterkte

teigan: da’s lastig he als mensen heel gastvrij zijn. Dus dan pak je maar niet te veel maar toch een beetje. Moet toch kunnen lijkt mij .
pi_32264720
Update week 45

Anne1982 (1m75) (27,4) was 92 kg, weegt nu 84,0 kg en wil graag 75 kg wegen -8,0
Babbelzz (1m78) (27) was 90,6 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 69 kg wegen -5
babyfeet (1m72) (28,4) was 91,5 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 75 kg wegen -7,5
Beessie-jen (1m85) (28,0) was 115,5 kg, weegt nu 98,8 kg en wil graag 85 kg wegen -19,8
Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -4
Cutie (1m87) (25,2) was 108 kg, weegt nu 88 kg en wil graag 75 kg wegen -20
Droeke (1m70) (29,2) was 92,5 kg, weegt nu 84,5 kg en wil graag 75 kg wegen -8
dnzl (1m88) (25,5) was 107 kg, weegt nu 90,2 kg en wil graag 85 kg wegen -16,8
Eefje2602 (1m65) (27,2) was 105 kg, is nu 74 kg en wil graag 68 kg wegen -31
Faat (1m65) (37,8) was 114,0 kg, weegt nu 103,0 kg en wil graag 80 kg wegen -11,0
Faithy (1m75) (26,2) was 85 kg, weegt nu 80,5 kg en wil graag 70 kg wegen -4,5
Fannetje (1m75) (28) was 99 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 76 kilo wegen -13,4
Freecell(1m74) (25,76) was 87 kg, weegt nu 78 kg en wil graag 65 kg wegen -9
Foetre (1m78) (26,5) was 91 kg, weegt nu 83 kg en wil graag 70 kg wegen-8
Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen –2,3
Gaoxing (1m72) (26,7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen -14,5
Glimworm (1m75) (28,4) was 98 kg, weegt nu 87,0 kg en wil graag 70 kg wegen -11
Iksje (1m71) (25,31)was 79,5 kg, weegt nu 74 kg en wil graag 70 kg wegen -5,5
IlseV (1m69) (27,8) was 81 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 70 kg wegen -1,5
Jojogirl (1m72) (29,6) was 91,0 kg, weegt nu 87,5 kg en wil graag 80 kg wegen -3,5
Jolene (1m58) (34,6) was 89 kg, weegt nu 86,5 kg en wil graag 85 kg wegen -2,5
Joyvke (1m60) (37,73) was 97,5 kg, weegt nu 96,6 kg en wil graag 60 kg wegen - 0,9
Koningin (1m70) (28,4) woog 85,0 kg, weegt nu 82,0 kg en wil graag 75 kg wegen -2,8 [
Kaputwiehund (1m73) (25,2) was 114,5 kg, weegt nu 75,5 kg, en wil graag 75 kg wegen -39
Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114 kg, weegt nu 105,4 kg en wil graag 100 kg wegen -8,6
Kroeltroel (1,83) (25,4) was 90,0 kg, weegt nu 85,2 kg en wil graag 73,0 kg wegen -4,8
Ladybos (1m61) (28,8) was 76,5 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 60 kg wegen -1,5
Levitation (1m70) (32) was 102,7 kg, weegt nu 92,4 kg en wil graag 80 kg wegen -10,3
m@x (1m65) (30,9) was 88 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen -4
Maeghan (1m67) (29,3) was 93,6 kg, weegt nu 81,8 kg en wil graag 65 kg wegen - 11,8
Malchevia (1m87) (26,1) was 100,3 kg, weegt nu 91,2 kg en wil graag 85 kg wegen -9,1
Mallemeid (1m80) (39,8) was 145 kg, weegt nu 129 kg en wil graag 125 kg wegen -16
Meimeltje (1m64) (29,4) was 92,5 kg, weegt nu 79 kg en wil graag 65 kg wegen -13,5
miss_dynastie (1m70) (38,5) was 114 kg, weegt nu 111,3 kg en wil eerst eens 100 kg wegen -2,7
Miss_S (1m67) (31,9) was 96 kg, weegt nu 89 kg en wil graag 70 kg wegen -7
Octopussy (1m76) (30) was 107,8 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 70 kg wegen -15
Pandorah (1m68) (25,01) was 95 kg, weegt nu 70,6 kg en wil graag 65 kg wegen -24,4
poohy (1m71)(25.2) was 81,4 kg, weegt nu 75,2 kg en wil graag 68 kg wegen -6,2
Riann (1m72) (26,2) was 102 kg, weegt nu 77,5 kg en wil graag 70 kg wegen -24,5
Sjeen (1m70) (28,5) was 105 kg, weegt nu 82,3 kg en wil graag <80 kg wegen -22,7
Stoopkind (1m76) (27,6) was 92 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -6,5
Stout (1m70) (32,3) was 106,8, weegt nu 93,5 en wil graag 70 kg wegen -13,3
teigan(1m60) (34,96) was 96,1 kg, weegt nu 89,5 kg en wil graag >85 kg wegen, -6,6
ThAzOnE (1m98) (26,5) was 110 kg, weegt nu 104 kg en wil graag 99/100 kg wegen -6
Vogue (1m70) (29,2) was 85,4 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 66 kg wegen -0,6
Zusje (1m77) (27,9) was 107,3 kg, weegt nu 87,3 kg en wil graag 80 kg wegen -20

Updatelijstje:
Week 46: teigan
Week 47: Faat
Week 48: miss_dynastie
Week 49: Sjeen
Week 50: Pandorah

Let op!!! Als je je nieuwe regeltje post, denk dan ook even aan het aanpassen van je BMI.... Ik zie toch te vaak dat het niet is aangepast, en het is voor de updater best veel werk om dat elke keer weer uit te moeten rekenen...
pi_32267070
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Je bedoelt dat je lijf je spieren gaat opeten, freecell.

Sterkte ermee, meis Klinkt niet als een buikgriepje trouwens, de kenmerken daarvan zijn sowieso dat je diarree hebt. Heb je geen koliekpijnen? Heb je bij een pijnaanval de neiging om héél stil te blijven liggen of heb je juist de neiging om rondjes te lopen?
Stil blijven liggen als ik net gegeten heb, kan ook aldoor en overal in slaap vallen
Als ik gegeten heb en dan ga lopen oid, wordt het echt dramatisch.
Ik dacht even dat het over was, dus een beetje avondeten gehad... tis nog niet over
pi_32267194
En ik hoor net van je vriend dat het dit hele weekend ook al zo was. Sterkte
Als je het niet vertrouwt even bij je huisarts langs gaan.
pi_32267399
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:50 schreef Isabeau het volgende:
En ik hoor net van je vriend dat het dit hele weekend ook al zo was. Sterkte
Als je het niet vertrouwt even bij je huisarts langs gaan.
ja, ben het hele weekend heel saai geweest, zeuren en slapen, voel me een beetje schuldig, doe maar extra aardig tegen hem!
pi_32272717
Beterschap Freecell, ik heb ook wel eens dagen dat ik niet rechtop kan lopen van de buikpijn. Meestal is dat dan gewoon gas en ben ik heel erg blij als ik een flinke scheet kan laten

Anyway, ik ga morgen een weekje naar Egypte. Eventjes stikstof verzamelen.

dinsdag 15 november 2005 @ 09:47:48 #300
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32279204
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Pandorah het volgende:

poohy: met fietsen kan je best conditie opbouwen hoor. Het beste kan je combineren tussen een conditietraining en een intervaltraining. Heuveltjes erbij zijn altijd goed
Dus geen spieren die ik aan het opbouwen ben Ik had namelijk de illusie dat ik aangekomen was door spieropbouw
Vandaag weer gewogen en nu weeg ik in ene weer 75 Ik concentreer me maar op hoe mijn lichaam eruit ziet, want die begint goede vormen aan te nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')