abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31811249
Alweer een tijdje ben ik op zoek naar een nieuwe/andere baan. Dit omdat ik bij mijn huidige werkgever niet verder kan groeien, iets dat ik zeker wil...
Vandaar mijn vraag, wat zijn leuke/goede werkgevers binnen de ICT. M.a.w. wat zijn jullie ervaringen en toekomstmogelijkheden bij de verschillende werkgevers.....dit omdat deze info natuurlijk never op de website van bedrijven staat!

Alvast bedankt voor de info!
pi_31830748
Wat doe je qua werk dan ?

Ontwikkeling of beheer ?
Exotisch tuinieren in Nederland ! palmen en bananen.. gewoon in de tuin !
http://www.anaxotic.nl
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:55:04 #3
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31831243
mail me..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31832296
Centric is een ICT bedrijf dat altijd wel mensen nodig heeft, maar daar kan je eigenlijk niet veel meer doen dan beginnerswerk. Helpdesk enzo. Ze betalen niet goed en je krijgt eerst een hele zooi tijdelijke contracten. En als je geluk hebt een projectauto.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_31832755
Je zou ook eens kunnen kijken bij Jerry. Dit is een bureau dat je helpt bij het zoeken naar een leuke baan in de IT. Er zitten daar recruiters die persoonlijk voor je aan de slag gaan.
pi_31833578
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:23 schreef Anakin25 het volgende:
Wat doe je qua werk dan ?

Ontwikkeling of beheer ?
Ja, wel een belangrijke vraag, want er zijn zoveel verschillende mogelijkheden binnen de ICT. Hoe ben je gekwalificeerd bijvoorbeeld?
pi_31840885
wat voor werk doe je momenteel?
wat is je huidige salaris?
waarin ligt je ambitie om door te groeien?
welke sector in de ict wil je werken?
welke opleiding heb je afgerond?
hoeveel jaar werk ervaring heb je?

Met deze gegevens kunnen we/kan ik misschien eens kijken wat er voor je in zit.
We leven allen onder dezelfde hemel, maar we hebben niet allen dezelfde horizon.
pi_31869306
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Centric is een ICT bedrijf dat altijd wel mensen nodig heeft, maar daar kan je eigenlijk niet veel meer doen dan beginnerswerk. Helpdesk enzo. Ze betalen niet goed en je krijgt eerst een hele zooi tijdelijke contracten. En als je geluk hebt een projectauto.
Dat én het feit dat zij iedereen als vervangbaar beschouwen. (iets wat ze in praktijk helaas nog goed af gaat ook)
Profiel opgeheven.
pi_31870308
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:07 schreef Bierie het volgende:

[..]

Dat én het feit dat zij iedereen als vervangbaar beschouwen. (iets wat ze in praktijk helaas nog goed af gaat ook)
Jij werkt er nog wel begrijp ik?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_31870979
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Jij werkt er nog wel begrijp ik?
Nope. Eerst een jaarcontract gehad. Toen bij een functioneringgesprek te horen gekregen dat ik een vast contract aangeboden kreeg en alles op rolletjes liep om vervolgens net voor kerst alsnog met tig anderen wegbezuinigd te worden.

Vervolgens belden ze in februari weer op of ik alsje... alsje.... alsjeblieft.... weer voor ze wilde komen werken en meteen een vast contract kreeg.
En toen heb ik ze vriendelijk vertelt op te zouten.
Profiel opgeheven.
pi_31888830
Gelijk heb je. Centric ziet personeel niet als kapitaal maar als een product. En Henny L. roept wel heel hard dat Centric nooit mensen heeft moeten ontslaan wegens bedrijfseconomische redenen, maar vergeet daarbij te vermelden dat hij altijd onder de collectief-ontslag-grens is gebleven van 20 man. Als hij mensen ontsloeg waren dat er altijd 18 of 19.

Overigens is Centric wel het rijkste ICT bedrijf van dit moment, relatief gezien.
pi_31890100
"If you treat employees as if they make a difference to the company, they will make a difference to the company."

http://www.sas.com/corporate/worklife/index.html

deze man ooit bij oprah gezien en is me altijd bijgebleven; zijn filosofie : om 17 uur verlaat het grootste bedrijfskapitaal het terrein (je werknemers) alles wat je doet moet er dan ook op gericht zijn zeker te weten dat ze de volgende dag weer willen terugkomen....

dus bv. kinderopvang op het terrein waardoor family-lunches mogelijk zijn; een eigen sportcomplex, eigen doktoren....behalve goed voor werknemers ook goed voor de baas; wat is er efficienter dan de tandarts richting de werkplek te brengen.... (wij komen niet verder dan de kapper en dat is al een noviteit !).
pi_31890804
Klopt. Dan werk je niet meer voor het geld, dan werk je voor het bedrijf.
  woensdag 2 november 2005 @ 14:55:39 #14
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_31897292
Mail me maar ff...
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_31898683
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:09 schreef Bierie het volgende:

[..]

Nope. Eerst een jaarcontract gehad. Toen bij een functioneringgesprek te horen gekregen dat ik een vast contract aangeboden kreeg en alles op rolletjes liep om vervolgens net voor kerst alsnog met tig anderen wegbezuinigd te worden.

Vervolgens belden ze in februari weer op of ik alsje... alsje.... alsjeblieft.... weer voor ze wilde komen werken en meteen een vast contract kreeg.
En toen heb ik ze vriendelijk vertelt op te zouten.
Helaas hebben ze te weinig zogenaamde managers eruit geschopt.

De vooruitzichten voor enkele onderdelen zagen er door vooral bezuinigingen bij overheden er minder goed uit.
Dat is door enkele ontwikkelingen compleet omgeslagen, waardoor ze bij de onderdelen waar ze eerst mensen ontsloegen (en dan vooral mensen die minder functioneerden probeerden te dumpen), ze nu weer mensen kunnen gebruiken.

Ook bij de detacheringstak loopt het nog steeds goed. Daar zijn de mensen ook nog eens veel leuker, maar je bouwt geen band op met je directe collega's. Alleen maar bij klanten, waar je nooit weet hoe lang je er nog zult zitten.
Bij detachering krijg je wel altijd een leaseauto, maar je moet er dan ook vaak mee in de file gaan staan...

Bij alle grote bedrijven die reorganiseren (en dat doen ze bijna allemaal) zie je dat mensen die er al werken erg ontevreden zijn. Neem bijvoorbeeld Getronics / Pink Rocade, waar het over het algemeen bagger is.

Wel heb je altijd dat er wel wat kleinere afdelingen zijn waar het leuker werken is.

Over het algemeen kun je beter bij een wat kleiner bedrijf werken, waarbij je directe en indirecte manager niet later nog eens over-ruled worden door een nog hoger piefje.
pi_31900703
Nou, dat van die lease-auto valt nogal tegen hoor. Dat is alleen als je een vast contract hebt. Tot dat moment krijg je op zijn best een projectauto, en als je manager een beetje de pik op je heeft laat hij je met het openbaar vervoer gaan.
pi_31918097
Heb zelf begin verleden jaar ook bij Centric gezeten.
Hoop mooie beloftes waar weinig van terecht komt.

Verder wel met plezier gewerkt bij Marketech, 2Care ICT, UCC en Laakhage ICT.
  donderdag 3 november 2005 @ 02:10:56 #18
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31918130
8 jaar gewerkt bij Yacht ICT, voorheen Randstad Automatiseringsdiensten.

Prima werkgever, betalen best aardig en zeer goede secundaire voorwaarden.

Kans om door te groeien is er zeker, moet je wel een beetje studeren maar da's vrij normaal lijkt me.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31918140
siemens schijnt de beste werkgever te zijn! die hebben vast ook wel iets in de richting van ict, dunkt me
pi_31919558
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:10 schreef popolon het volgende:
8 jaar gewerkt bij Yacht ICT, voorheen Randstad Automatiseringsdiensten.

Prima werkgever, betalen best aardig en zeer goede secundaire voorwaarden.

Kans om door te groeien is er zeker, moet je wel een beetje studeren maar da's vrij normaal lijkt me.
Ik dacht dat het buiten het relatief hoge salaris niet veel extra was?

Ja bij Centric moet je ook studeren, alles op basis van zelfstudie. Nou haal maar eens een MCSE op basis van zelfstudie als je fulltime op project zit en een normaal gezinsleven hebt.

En lachen, jaarlijks krijg je maximaal 3% salarisverhoging. Als je uitzonderlijk goed presteert.
pi_31919819
Is het dan niet verstandig om een wat kleinere ICT organisatie uit te zoeken?
De grotere zoals Centric en Pink zijn blijkbaar logge, onpersoonlijke organisaties.

Bedrijven tot 100 personen zijn wellicht persoonlijker en hebben betere arbeidsvoorwaarden.
pi_31919874
Je moet gewoon voor het bedrijfsleven gaan werken waar je wel gewaardeerd wordt en ook nog eens een stuk beter verdient. Ik ken MCSE-ers bij Centric die halverwege de 30 zijn en 1500,- per maand verdienen. Bruto.
pi_31922807
Probeer anders de overheid of de zorg. Je krijgt dan wel geen leaseauto, maar je wordt in ieder geval niet snel onderbetaald. Ik ben net begonnen in een zorginstelling, en voor 36 uur in de week krijg ik 2500,-. Prima voor een eerste baantje lijkt me! Misschien dat het met de doorgroeimogelijkheden wat minder is, maar dat weet ik nu nog niet...
pi_31923873
Een hele goede werkgever daarentegen is Phillips (Medical IT). Ik kan geen kwaad woord over ze zeggen behalve dan het feit dat zij enorm hoge eisen stellen aan potentieële werknemers die zij daadwerkelijk aannemen.

Maar verder. Je wordt altijd goed behandeld. Ook sollicitanten van elk niveau. De reiskosten voor een sollicitatie worden zelfs vergoed zonder er zelf voor te hoeven vragen. En ze gaan altijd een persoonlijk ontwikkeltraject met je aan. En ze betalen zeer royaal. Daartegenover staat wel dat ze heel veel van je vragen qua inzet en kennis.

Ook nog een leuke is Cytec. Eigenlijk is het een chemiebedrijf maar ze hebben in Rotterdam in het botlek gebied een IT afdeling zitten die wereldwijd de IT infrastructuur onderhoud. Zeer groot bedrijf, erg gericht op de persoon, vaak mogelijkheden om buiten reguliere werktijden te werken (ivm nachtdiensten en internationaal karakter) en daarom dus ook onregelmatigheidstoeslagen etc. Royaal salaris over het algemeen. Daarnaast ken ik verhalen van mensen die er allerlei extra curriculum vergoed kregen van de baas. Varierend van gitaarlessen tot zeilcursussen.
Profiel opgeheven.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:28:33 #25
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31924487
* avotar werkt in Rotterdam bij een grote en heeft het prima naar zijn zin..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31924660
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:24 schreef zatoichi het volgende:
Probeer anders de overheid of de zorg. Je krijgt dan wel geen leaseauto, maar je wordt in ieder geval niet snel onderbetaald. Ik ben net begonnen in een zorginstelling, en voor 36 uur in de week krijg ik 2500,-. Prima voor een eerste baantje lijkt me! Misschien dat het met de doorgroeimogelijkheden wat minder is, maar dat weet ik nu nog niet...
Bij overheidsinstellingen zijn wel weer andere zaken die je gaan tegen zitten, geloof me. Sommige mensen kunnen daar tegen, andere niet.
Vandaar dat ik juist nu van de overheid naar het bedrijfsleven wil.
pi_31924692
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef avotar het volgende:
* avotar werkt in Rotterdam bij een grote en heeft het prima naar zijn zin..
Noem ook eens wat voordelen dan aub.
pi_31924825
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:34 schreef Koningin het volgende:

[..]

Zonnebrillen en koffie zo te zien.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:41:31 #29
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31924919
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:34 schreef Koningin het volgende:

[..]

genoeg diversiteit in opdrachten op je leuk bezig te houden
goede primaire & secundaire voorzieningen
ruimte voor het krijgen van trainingen
aandacht voor werknemers ondanks de grootte van de organisatie
* avotar heeft hiervoor bij PinkRoccade gewerkt en kan je verzekeren dat het daar niet zo goed (lees slecht) gesteld is...

Overigens heb ik destijds ook bij Centric gesolliciteerd toen ik weg wilde bij Pink en krijg ik het gevoel wat ik na die gesprekken had hier ook wel weer bevestigd..
maar goed.. niet alle grote bedrijven zijn slecht.
Het is ook voor een groot deel wat je er zelf van maakt.

[ Bericht 18% gewijzigd door avotar op 03-11-2005 12:42:48 (Centric ervaringen toevoegen..) ]
pi_31924955
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zonnebrillen en koffie zo te zien.
en tijd om te Fokken!

Avotar, waar werk je nu dan?
  donderdag 3 november 2005 @ 12:43:03 #31
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31924966
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef Koningin het volgende:

[..]

en tijd om te Fokken!
pi_31925776
Goed topic. Zelf ga ik per januari bij een overheidsinstelling werken (ministerie van justitie)
had eerst het idee om de detachering in te gaan (lease auto enzo) en dan bij Centric te solliciteren maar ben toch blij dat ik dat niet gedaan heb. Nu lekker 36 uur werken en goed salaris en goede doorgroeimogelijkheden.
pi_31926296
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:33 schreef Koningin het volgende:

[..]

Bij overheidsinstellingen zijn wel weer andere zaken die je gaan tegen zitten, geloof me. Sommige mensen kunnen daar tegen, andere niet.
Vandaar dat ik juist nu van de overheid naar het bedrijfsleven wil.
Ja dat ken ik op zich ook wel. Ik werkte hiervoor bij een andere vergelijkbare instelling, en daar wordt eigen initiatief totaal niet gewaardeerd. Ik was echt verbaasd toen ik daar kritiek op kreeg. En ondertussen A zeggen en B doen...
pi_31927539
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:13 schreef Slasher het volgende:
Goed topic. Zelf ga ik per januari bij een overheidsinstelling werken (ministerie van justitie)
had eerst het idee om de detachering in te gaan (lease auto enzo) en dan bij Centric te solliciteren maar ben toch blij dat ik dat niet gedaan heb. Nu lekker 36 uur werken en goed salaris en goede doorgroeimogelijkheden.
Hebben ze daar nog mensen nodig?
pi_31929537
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:30 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ja dat ken ik op zich ook wel. Ik werkte hiervoor bij een andere vergelijkbare instelling, en daar wordt eigen initiatief totaal niet gewaardeerd. Ik was echt verbaasd toen ik daar kritiek op kreeg. En ondertussen A zeggen en B doen...
Hier ook niet echt, ik loop steeds tegen dichte deuren en ik wil graag wat bereiken en niet op dezelfde onefficiënte manier verder gaan met werken.

Ik heb binnenkort een gesprek bij een softwarebedrijf van ongeveer 85 mensen.
pi_31930311
Overheidsintstellingen... Tja ze zullen nooit mijn ding worden...
Als je niet van moe worden houd is het wel fijn hoor maar er zit heel weinig uitdaging in vind ik persoonlijk.
Heb zelf een tijdje uitgedetacheerd gewerkt bij het administratieve deel van defensie.
Een dag van een gemiddelde werknemer zag er daar ongeveer zo uit:
10:00 binnenkomen (flexwet he)
10:00 - 11:00 beetje koffiedrinken
11:00 - 12:00 wat papierwerk verzetten
12:00 - 13:30 klaverjassen, ach moet kunnen toch? Tja de baas doet ook mee
13:30 - 14:30 beetje papierwerk doen, telefoontje hooguit.
14:30 - 15:30 na-evalueren bij de koffiemachine
15:30 - jeetje wat heb ik hard gewerkt! Tijd om naar huis te gaan (tja weer die flexuren!)

Ik kon mijzelf hier groen en geel aan ergeren. Ik kwam zelf gewoon van 9:00 tot 17:00 om te WERKEN! Maar er ging van die lui uit daar zo weinig interesse uit.
Profiel opgeheven.
  donderdag 3 november 2005 @ 15:55:37 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31930817
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:12 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hier ook niet echt, ik loop steeds tegen dichte deuren en ik wil graag wat bereiken en niet op dezelfde onefficiënte manier verder gaan met werken.

Ik heb binnenkort een gesprek bij een softwarebedrijf van ongeveer 85 mensen.
Probeer eens bij mijn oud werkgever (Yacht), die zoeken volgens mij weer mensen.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31937048
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef Bierie het volgende:
Als je niet van moe worden houd is het wel fijn hoor maar er zit heel weinig uitdaging in vind ik persoonlijk.
Heb zelf een tijdje uitgedetacheerd gewerkt bij het administratieve deel van defensie.
15:30 - jeetje wat heb ik hard gewerkt! Tijd om naar huis te gaan (tja weer die flexuren!)

Ik kon mijzelf hier groen en geel aan ergeren. Ik kwam zelf gewoon van 9:00 tot 17:00 om te WERKEN! Maar er ging van die lui uit daar zo weinig interesse uit.
overheid is dus werkelijk ideaal voor mij als ik dit zo lees

* Rev- zoekt ook nog werk in de IT, vandaag 6 sollicitaties de deur uitgeschopt
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_31937473
quote:
Ik zal ook weer eens reageren in mn topic

Zelf werk ik nu bij de overheid (gemeente). Merk daar vooral dat doorgroeien een probleem is en projectaanpak en voortgang erg frustrerend zijn...
Om die reden ben ik ook op zoek naar iets anders. Alleen wil nu een keuze maken waar ik toch een langere periode kan blijven en doorgroeien.
Iemand toevallig ervaring met Pallas Athena?
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:08:09 #40
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31950895
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef Koningin het volgende:

[..]

en tijd om te Fokken!

Avotar, waar werk je nu dan?
LogicaCMG
pi_31950919
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:10 schreef gv het volgende:

[..]

Zelf werk ik nu bij de overheid (gemeente). Merk daar vooral dat doorgroeien een probleem is en projectaanpak en voortgang erg frustrerend zijn...
Om die reden ben ik ook op zoek naar iets anders. Alleen wil nu een keuze maken waar ik toch een langere periode kan blijven en doorgroeien.
Iemand toevallig ervaring met Pallas Athena?
Zelfde situatie als ik.

Pallas Athena ziet er wel goed uit volgens mij. Ik krijg op dit moment Protos cursus van ze
Ik heb alleen geen ervaringen.
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:13:34 #42
13250 Lod
Sapere aude!
pi_31950941
quote:
Probleem is dat je aan het salaris gewend raakt. Als je over wil stappen dan wordt dat een groot obstakel. De doorgroeimogelijkheden zijn vaak beperkt, zeker in de zorg (daarmee bedoel ik ziekenhuizen etc.). Zit nu in hetzelfde schuitje. Collega's van mij zitten al ruim tien jaar op dezelfde plek, met vrijwel dezelfde functie en zijn nog van plan om dat nog tientallen jaren voort te zetten. En op een afdeling van zo'n 30 man kom je ook niet echt verder. Zeker niet omdat de oude garde niet wil veranderen uit angst voor hun makkelijk baantje. Dadelijk moeten ze nog werken, stel je voor
GNU Terry Pratchett
pi_31951109
Vooral de wat kleinere overheidsbedrijven bieden weinig perspectief en doorgroei.....

Maar wat is dan eigenlijk het salaris in het bedrijfsleven?
Ik hoor hier telkens zeggen dat dit bij de overheid meer is/kan zijn. Ik verdien inderdaad niet slecht nu, maar wil dus ook niet minder gaan verdienen bij een overstap naar de commercie.
  vrijdag 4 november 2005 @ 09:15:51 #44
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_31951627
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef Bierie het volgende:

Jeminee, niet eens tijd om te lunchen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_31953395
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef avotar het volgende:

[..]

genoeg diversiteit in opdrachten op je leuk bezig te houden
goede primaire & secundaire voorzieningen
ruimte voor het krijgen van trainingen
aandacht voor werknemers ondanks de grootte van de organisatie
* avotar heeft hiervoor bij PinkRoccade gewerkt en kan je verzekeren dat het daar niet zo goed (lees slecht) gesteld is...

Overigens heb ik destijds ook bij Centric gesolliciteerd toen ik weg wilde bij Pink en krijg ik het gevoel wat ik na die gesprekken had hier ook wel weer bevestigd..
maar goed.. niet alle grote bedrijven zijn slecht.
Het is ook voor een groot deel wat je er zelf van maakt.
Maar toch kun je niet ontkennen dat er bij ons ook veel geklaagd wordt.
Soms wel terecht, soms wat minder.
Ik ben wel van mening dat de sallarissen wat hoger zouden kunnen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:53:03 #46
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31953734
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Maar toch kun je niet ontkennen dat er bij ons ook veel geklaagd wordt.
Soms wel terecht, soms wat minder.
Ik ben wel van mening dat de sallarissen wat hoger zouden kunnen.
Tuurlijk, de salarissen mogen altijd hoger

En er wordt zelfs heel veel geklaagd. Maar dat is mijn mening feitelijk allemaal terug te voeren op de fusie destijds. En het feit dat sommige organistates moeten leren om te communiceren.
Maar goed, het ligt er ook allemaal aan waar je vandaan komt. Het is hier best goed te doen.
pi_31953745
bestaan niet
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31956817
Wat is een gemiddeld salaris dan?
Wordt het hebben van bijv. een leaseauto e.d. mee geteld in je salaris?
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:16:44 #49
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31958053
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:39 schreef Koningin het volgende:
Wat is een gemiddeld salaris dan?
Wordt het hebben van bijv. een leaseauto e.d. mee geteld in je salaris?
Daar doe ik geen uitspraak over hier op het forum.. maareh.. ik kan voor mezelf spreken: zeer marktconform....

wat bedoel je met die laatste vraag?
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:17:17 #50
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_31960094
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:16 schreef avotar het volgende:

wat bedoel je met die laatste vraag?
Stel je hebt 2300 bruto en een leasewagen ter waarde van 500 (dat bruto ingehouden wordt op je salaris door je werkgever). Wat zeg jij dan dat je salaris is? Zeg je dan: 2800 EN ik heb een leasebak! of zeg je: 2300 en ik heb een leasebak! of zeg je: 1800 EN ik heb een leasebak!
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')