Ze is inderdaad een farmerquote:
Whehe knap gedaan [14.gif]quote:
Die horizontale heeft wel dikke ballen!quote:
Idd daar stonden tenminste nog foksletjes inquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:33 schreef Scandalous het volgende:
Nou deel 1 was leuker...
Weer 'ns zo'n hockeykamp?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:mooi hoe een topic zo simpel verpest kan worden....
zegt iemand met een 1 ipv een i en een 3 ipv een e in zun naamquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:50 schreef S1nn3rz het volgende:
Ah, hier komen de kneusjes samen die zelf geen meid kunnen vinden en hier dan maar anderen voor slet uit gaan maken![]()
Ik zie ook opvallend veel mensen die veel posten, dus ik zou maar eens naar buiten gaan, de echte wereld in.
-edit- volgens mij heeft die knuffelneger wel een meisje, maar ja negers vreten ook van alle kanten
Waarom kom je hier kijken als je jezelf toch zo politiek correct acht?quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:50 schreef S1nn3rz het volgende:
Ah, hier komen de kneusjes samen die zelf geen meid kunnen vinden en hier dan maar anderen voor slet uit gaan maken![]()
Ik zie ook opvallend veel mensen die veel posten, dus ik zou maar eens naar buiten gaan, de echte wereld in.
-edit- volgens mij heeft die knuffelneger wel een meisje, maar ja negers vreten ook van alle kanten
Ja zegquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:54 schreef MoChe het volgende:
[..]
zegt iemand met een 1 ipv een i en een 3 ipv een e in zun naam![]()
Om dat ff te zeggenquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarom kom je hier kijken als je jezelf toch zo politiek correct acht?
Oh okay.quote:
Volgens het vorige topic wel.quote:
Iddquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik kan het niet geloven, ze moeten wel fout zitten![]()
quote:
quote:
Ehm, da's uit, soort van, of niet, ik weet 't niet.quote:
Ja euhhh.. ONTOPIC!quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:30 schreef Beach het volgende:
hoe dat zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |