Vindt hij dat ook? Een vluggertje kan erg lekker zijn. Gewoon ff snel tussen de afwas door.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef leonieke het volgende:
Als ik te moe ben, zou ik het niet doen omdat ik dan eerder het gevoel zou hebben dat ik het vlug gedaan wil hebben en dat is dan ook weer niet zo aangenaam voor mijn vriend (vind ik)
Hmz.. een vluggertje kan idd leuk zijn ehquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vindt hij dat ook? Een vluggertje kan erg lekker zijn. Gewoon ff snel tussen de afwas door.
Wrom niet dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef leonieke het volgende:
Ik zou hem eigenlijk eens moeten wijzen op dit topic eh... maar hij zal hier niet willen komen zien![]()
Omdat dit zijn ding niet zal zijn om er op een openbaar forum over te pratenquote:
Oh, op die manier.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef leonieke het volgende:
Omdat dit zijn ding niet zal zijn om er op een openbaar forum over te praten![]()
Laat het mij zo zeggen: hij zal wel komen zien, maar zal zijn mening niet verkondigen
Mja, het zal iets Belgisch zijn ofzo dat we er wat geslotener over zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Mijn hele seksleven staat hier op dit forum.
Als ge uw man maar die zotte pollekes in laat vullen is het al goed hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef leonieke het volgende:
Laat het mij zo zeggen: hij zal wel komen zien, maar zal zijn mening niet verkondigen
Denk het niet, het is iets persoonlijks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, het zal iets Belgisch zijn ofzo dat we er wat geslotener over zijn
Hij is geregged hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, dan moet hij eerst geregged zijn.
Charmes? Als in een japanse houdgreep?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb je met al mijn charmes gelokt naar dit topic, daar wil ik nog mee akkoord gaan![]()
![]()
Shit ja, dat gaat natuurlijk op IP... En als hij nou inlogt en de sessie niet aan het IP-adres verbindt (dat kun je kiezen)?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:47 schreef leonieke het volgende:
Hij is geregged hoor![]()
Maar we hebben hetzelfde IP aangezien we samen wonen![]()
Dom gedoe dus eigenlijk
Dat heb ik al geprobeerd. Geen succes...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Shit ja, dat gaat natuurlijk op IP... En als hij nou inlogt en de sessie niet aan het IP-adres verbindt (dat kun je kiezen)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |