Vindt hij dat ook? Een vluggertje kan erg lekker zijn. Gewoon ff snel tussen de afwas door.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef leonieke het volgende:
Als ik te moe ben, zou ik het niet doen omdat ik dan eerder het gevoel zou hebben dat ik het vlug gedaan wil hebben en dat is dan ook weer niet zo aangenaam voor mijn vriend (vind ik)
Hmz.. een vluggertje kan idd leuk zijn ehquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vindt hij dat ook? Een vluggertje kan erg lekker zijn. Gewoon ff snel tussen de afwas door.
Wrom niet dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef leonieke het volgende:
Ik zou hem eigenlijk eens moeten wijzen op dit topic eh... maar hij zal hier niet willen komen zien![]()
Omdat dit zijn ding niet zal zijn om er op een openbaar forum over te pratenquote:
Oh, op die manier.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef leonieke het volgende:
Omdat dit zijn ding niet zal zijn om er op een openbaar forum over te praten![]()
Laat het mij zo zeggen: hij zal wel komen zien, maar zal zijn mening niet verkondigen
Mja, het zal iets Belgisch zijn ofzo dat we er wat geslotener over zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Mijn hele seksleven staat hier op dit forum.
Als ge uw man maar die zotte pollekes in laat vullen is het al goed hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef leonieke het volgende:
Laat het mij zo zeggen: hij zal wel komen zien, maar zal zijn mening niet verkondigen
Denk het niet, het is iets persoonlijks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, het zal iets Belgisch zijn ofzo dat we er wat geslotener over zijn
Hij is geregged hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, dan moet hij eerst geregged zijn.
Charmes? Als in een japanse houdgreep?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb je met al mijn charmes gelokt naar dit topic, daar wil ik nog mee akkoord gaan![]()
![]()
Shit ja, dat gaat natuurlijk op IP... En als hij nou inlogt en de sessie niet aan het IP-adres verbindt (dat kun je kiezen)?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:47 schreef leonieke het volgende:
Hij is geregged hoor![]()
Maar we hebben hetzelfde IP aangezien we samen wonen![]()
Dom gedoe dus eigenlijk
Dat heb ik al geprobeerd. Geen succes...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Shit ja, dat gaat natuurlijk op IP... En als hij nou inlogt en de sessie niet aan het IP-adres verbindt (dat kun je kiezen)?
Waar ik mijn pollekes hun zin laat doen... Geef toe dat je het graag hebtquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:52 schreef phille het volgende:
[..]
Charmes? Als in een japanse houdgreep?
Oh, anders laat je mij ff als de tiran van onze relatie overkomenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:55 schreef phille het volgende:
Mja... ik treed leonieke gewoon bij hoor.
Als echte Vlaamsche vent heb ik eigenlijk geen eigen mening
Tsja... het enige dat ik vraag is voedsel, en zelfs daar moet ik voor vechtenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, anders laat je mij ff als de tiran van onze relatie overkomen![]()
Als ik moe ben, heb ik geen zin in seks, of die nu lang zou duren of niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:02 schreef leonieke het volgende:
Zo phille weer ontopic (en al onze strubbelingen NIET op het forum zetten ja)
Zou jij graag hebben als ik echt moe ben en geen zin heb in langdurige seks dat ik je gewoon ff tussen de afwas op het bed gooi voor een vluggertje?
dat was hierboven een punt van discussie ja
Daar ben ik gewoon te moe voor eigenlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:04 schreef euh.. het volgende:Hoe kan ik als kaaskop nou weten dat pollekes handen zijn?? Gekke Belgen
![]()
Opvallend dat er zo weinig aan een (lang) napsel wordt gedaan...
Dan heb jij de verkeerde Belg genomen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef Geluck het volgende:
ja ben geen veel neuker omdat mijn vriend een BELG IS!!!!!
maar wel geil en lang:P
Dat de verveling toe slaat is onvermijdelijk heb ik gemerkt. Maar daar ben je zelf bij, en je kunt die verveling toe laten of er wat aan doen. Heb zelf gemerkt dat ons gemiddelde weer behoorlijk is gestegen inmiddels (zelfs met de infecties) en dat het nu qua spanning minstens zo goed is als 2,5 jaar geleden...quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ik kan me wel voorstellen dat de verveling op een gegeven moment toeslaat. Maar ja, met een beetje fantasie...
5 keer is hier wel weer een beetje de gemiddelde score nu.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:32 schreef webspider het volgende:
* webspider ook ingevuld ..
Apart dat bijna niemand het 5x per week ofzo doet
Alleen maar "gemiddeld" en "veelneukers" ... er tussenin bestaat bijna niet
Om die laatste reden (pijn ed.) duurt seks bij ons niet langer dan een minuutje of 20. Voorspel varieert van 0 tot 120 minuten, maar seks wordt nooit echt geweldig lang. Ik hou overigens ook meer van kort maar heftig geneukt worden (of neuken) dan van lang en rustig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:42 schreef Panthera1984 het volgende:
Wij nemen er meestal onze tijd voor, 1.5 uur voorspel, 1.5 uur copuleren. (ongeveer en het wisselt uiteraard)
Nadeel is dus dat je er niet nadat je thuiskomt van uitgaan nog makkelijk aan begint, of dat je doordeweeks als je 's avonds nog dingen ondernomen hebt, en je de volgende dag weer vroeg opmoet, het gaat doen.
Verder heb ik zelf meestal wat tijd nodig om te herstellen van beneden, het is gewoon wat gevoelig. (als ik heel veel zin heb, zet ik me er wel overheen natuurlijk)
ga es gouw pijpen... hij is god in bed.... man das alleen maar geneten met me manneke:Pquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde Belg genomen hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |