quote:'Ajax plukt Vlaar in winterstop bij AZ weg'
Ron Vlaar en AZ liggen met elkaar overhoop. De Alkmaarders doen er alles aan om te verkomen dat de talentvolle verdediger voor een schijntje bij AZ vertrekt, maar Vlaar weigert voorlopig bij te tekenen. Volgens voetbalblad ELF praatte de Hensbroeker donderdag al in Amsterdam met Ajax.
De Oranje-international heeft een contract tot medio 2007 bij AZ, maar dat is een jeugdverbintenis. Hierdoor heeft elke club de mogelijkheid om Vlaar te contracteren voor een, in verhouding, lage transferprijs.
Bij Ajax zou technisch directeur Martin van Geel in gesprek zijn met Vlaar, die in de winterstop al van club zou kunnen veranderen. Enkele maanden geleden werd ook Feyenoord genoemd als mogelijke nieuwe club van Vlaar.
copyright: www.voetbalzone.nlquote:Huntelaar naar Ajax? 'Zou goed kunnen'
Ajax schoot vrijdagavond 26 keer richting het doel van SC Heerenveen-doelman Boy Waterman, maar trof nimmer het net (0-0). Bij de Friese tegenstander loopt de mogelijke verhelper van het scoringsprobleem bij de Amsterdammers, Klaas-Jan Huntelaar. De bij PSV opgegroeide spits ziet Ajax wel zitten.
"Verkast Huntelaar in de winterstop naar Ajax?", was de meest gestelde vraag vrijdag na afloop van de wedstrijd. Huntelaar probeerde het onderwerp te omzeilen, maar verkleurde telkens wanneer de vraag weer gesteld werd. Uiteindelijk floept er een 'tuurlijk!' uit de mond van de Jong Oranje-aanvaller.
Even later laat Huntelaar meer los. "Of ik naar Ajax verkas? Dat zou heel goed kunnen. Als die kans komt moet je gewoon bekijken of het goed voor je is. Ik denk wel dat Ajax goed in mijn planning past.”
Ajax speelt sinds mensenheugenis in het 4-3-3 systeem, waar geen buitenlandse spits aan wennen kan. Huntelaar wel. "Het is een speelstijl die me wel ligt, ik speel het zelfs het liefst. Feyenoord speelt op dit moment ook wel een beetje zo, maar ik denk dat Ajax meer echt 4-3-3 speelt. En AZ natuurlijk.”
Voetbalzonequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
copyright: www.voetbalzone.nl
-edit- was al gepost
Er is een tijdje geleden een boek verschenen over het elftal van 1995, met diepte-interviews met 13 spelers. Denk dat je dat bedoelt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:20 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een tijdje geleden wat opgevangen van Jari Litmanen. Over dat hij een boek had geschreven, of een diep interview had gegeven over zijn tijd bij Ajax in de jaren 90. Weet iemand hier meer vanIk heb het niet gelezen
.
Klinkt misschien raar, maar ben het wel met je eens. Als we net als vorig jaar lucky 2e worden gebeurt er weer niks. er moet nu echt iets gebeurenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:01 schreef Zwansen het volgende:
Is misschien wel een keer goed voor jullie om een keer te eindigen als 6e ofzo.
Slechts heel toevallig laten ze alle informatie weg die de titel van de berichten enigszins ontkracht.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is toch best betrouwbaar hoor.
Waar bekijken jullie dan als het voetbal nieuws? VI?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:23 schreef mbn het volgende:
[..]
Slechts heel toevallig laten ze alle informatie weg die de titel van de berichten enigszins ontkracht.
mjah, laten we hopen net zoveel als afgelopen weekendquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:31 schreef D1 het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en dan kan Jakupovic weer ballen uit z'n net graaien
AJAX
De keeper van Thun toch? Verloren ze thuis met 6-1?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:31 schreef D1 het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en dan kan Jakupovic weer ballen uit z'n net graaien
AJAX
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:35 schreef DeTolk het volgende:
Yannis weer in de spits!
Huntelaar.... (het kan nog)quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard moet Yannis in de spits. Wie anders?.
Babelquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard moet Yannis in de spits. Wie anders?.
Ben bang dat het niet gaat lukkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Huntelaar.... (het kan nog)
dat zou werkelijk geweldig zijn als we die op het laatste moment weten te krijgen. maar dan moet er wel een andere spits weg (verkocht, verhuurd, whatever).quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Huntelaar.... (het kan nog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |