quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet.
Het kan dooien, het kan vriezen.
We kunnen winnen of verliezen,
maar een betere club dan deze, is er niet.
Ja dat zou inderdaad leuk zijn zo'n bankzitter.quote:
Huhquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:48 schreef JOHAN410 het volgende:
Ga eens weg dan vieze Italiaan.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:24 schreef D1 het volgende:
[..]
Heerlijk sarcasme, maar HeatWave heeft wel gelijk. Er wordt te vaak voor de "mooie" oplossing gezocht. Te vaak wordt er net dat ene mannetje teveel uitgekapt. Er moet meer geschoten worden!!!
En tsja, is [streep erdoor]Stadskanaal[/streep erdoor]Appingedam A1 - Ajax voor jou ook niet een ideaal carriereverloop![]()
Precies, dan is de kans van slagen groter volgens het onderzoek van Louis.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Die hebben we tenminste zelf al opgeleid.
Ja, daar staan we ook 4-3-3quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Owja, check de stand trouwens 14.gif
net goed.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:23 schreef keijz het volgende:
Thun heeft met 6-1 verloren van FC Zurich
Stekelenburg; Emanuelson, Maduro, Grygera, Trabelsi; Sneijder, Lindenbergh, Galasek, De Jong, Babel, Pienaar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef Nashje het volgende:
Wat moet de opstelling worden woensdag? Toch maar weer Yannis in de basis?
Dacht ik ook al aan ja. Ik heb de samenvatting niet gekeken. Ik las op Ajax.nl dat Boukhari speelde omdat Sneijder was geschorst.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
net goed.
ik vroeg me trouwens af of we vrijdag wel gewonnen hadden als Sneijder had meegedaan..
Wat voor systeem is dit?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stekelenburg; Emanuelson, Maduro, Grygera, Trabelsi; Sneijder, Lindenbergh, Galasek, De Jong, Babel, Pienaar.
Waarom niet. Ik zie 't nog best goed uitpakken.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef Nashje het volgende:
Trabelsi -> Heitinga, Pienaar -> Rosales/De Jong, Maduro -> Vermaelen.
idd, dat liep wel aardig vrijdag. alleen die klote goals komen maar nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef Nashje het volgende:
Trabelsi -> Heitinga, Pienaar -> Rosales/De Jong, Maduro -> Vermaelen.
Bedankt voor je analyse. Mag je nou weer onder je steen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef Nood-kloon het volgende:
JEZUS!!![]()
Wat geniet ik van de arrogantie van iedereen hier die Ajax een warm hart toe draagt. In het vorige topic met deze naam werd er maar vanuit gegaan dat Heerenveen een voetveeg zou zijn die even onder de mat geschoven zou worden. Ik was er gisteren bij en moet zeggen dat ik van Utrecht een hogere dunk had dan van Ajax. De Domstedelingen wisten Heerenveen beter in een hoek te drukken dan Amsterdam zuid-oost.
Serieus. Huntelaar was geen schim van wat hij kon wezen tegen Utrecht. Die werd strak aan de leiband gehouden. Gisteren kwam het merendeel van de lange ballen die voor hem bestemd waren ook nog aan ook! Dat er niet veel mee gedaan werd kwam doordat de vleugels van Heerenveen hun handen vol hadden en dus niet doorschoven naar voren. Heerenveen liet zich dan ook niet in een mes jagen.
Het gebrek aan scherpte van de spitsen van Ajax is stuitend. Babel speelde Hansson af en toe tureluurs maar daarna wist hij niet van ophouden en speelde ook nog eens de doelpalen uit... Boukhari kon geen potten breken, Ananas had de maten van de doelpalen waarschijnlijk in inches in zijn hoofd in plaats van centimeters.
Gaandeweg de tweede helft was de concentratie helemaal zoek. Passes kwamen niet meer aan en Heerenveen kon zelfs gevaarlijk worden. Twee keer moest Stekelenburg ingrijpen om schoten onschadelijk te maken. Hij was zelf ook hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor een gevaarlijke uitbraak. Hij mocht van geluk spreken dat er geen goal uit viel aangezien dit fataal zou zijn geweest voor Ajax. Ze hebben totaal geen veerkracht en Heerenveen is levensgevaarlijk in de counter.
Heerlijk om die club weer op de neus te zien gaan. Niet alleen zij hebben twee punten verspeeld, ook Heerenveen verspeelde twee punten. Ze hadden zeker winstkansen.
Heerenveen was idd veel en veel beter. Ik was dan ook superblij dat we een punt hebben gehaald. Eveneens tegen ADO uit en Heracles thuis want dat zijn natuurlijk moeilijke wedstrijden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef Nood-kloon het volgende:
JEZUS!!![]()
Wat geniet ik van de arrogantie van iedereen hier die Ajax een warm hart toe draagt. In het vorige topic met deze naam werd er maar vanuit gegaan dat Heerenveen een voetveeg zou zijn die even onder de mat geschoven zou worden. Ik was er gisteren bij en moet zeggen dat ik van Utrecht een hogere dunk had dan van Ajax. De Domstedelingen wisten Heerenveen beter in een hoek te drukken dan Amsterdam zuid-oost.
Serieus. Huntelaar was geen schim van wat hij kon wezen tegen Utrecht. Die werd strak aan de leiband gehouden. Gisteren kwam het merendeel van de lange ballen die voor hem bestemd waren ook nog aan ook! Dat er niet veel mee gedaan werd kwam doordat de vleugels van Heerenveen hun handen vol hadden en dus niet doorschoven naar voren. Heerenveen liet zich dan ook niet in een mes jagen.
Het gebrek aan scherpte van de spitsen van Ajax is stuitend. Babel speelde Hansson af en toe tureluurs maar daarna wist hij niet van ophouden en speelde ook nog eens de doelpalen uit... Boukhari kon geen potten breken, Ananas had de maten van de doelpalen waarschijnlijk in inches in zijn hoofd in plaats van centimeters.
Gaandeweg de tweede helft was de concentratie helemaal zoek. Passes kwamen niet meer aan en Heerenveen kon zelfs gevaarlijk worden. Twee keer moest Stekelenburg ingrijpen om schoten onschadelijk te maken. Hij was zelf ook hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor een gevaarlijke uitbraak. Hij mocht van geluk spreken dat er geen goal uit viel aangezien dit fataal zou zijn geweest voor Ajax. Ze hebben totaal geen veerkracht en Heerenveen is levensgevaarlijk in de counter.
Heerlijk om die club weer op de neus te zien gaan. Niet alleen zij hebben twee punten verspeeld, ook Heerenveen verspeelde twee punten. Ze hadden zeker winstkansen.
AJAXquote:
Ow? Zou je denken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef sweet_love het volgende:
Feyenoord is volgens mij een inhaalslag aan het maken qua jeugdopleidingen ofzo.
Omdat ze ook een keer winnen van onze jeugd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef sweet_love het volgende:
Feyenoord is volgens mij een inhaalslag aan het maken qua jeugdopleidingen ofzo.
Pijnlijk he?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ze ook een keer winnen van onze jeugd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |