Roel is de laatste tijd behoorlijk op de achtergrond.. en dat tegenover het begin, waar hij toch vaak het hoogste woord had.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het karakter van Roel ligt heel dicht bij mij.... Het rustige, op een afstandje alles bekijken etc...
Ik maak het mezelf ook altijd moeilijk en dat is een kut eigenschap.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat laatste klopt als een bus.....
Als je het iemand moeilijk kunt maken is het jezelf wel....
Waarom zou je geen vrienden kunnen overhouden aan een maandenlang verblijf op elkaars lip?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:24 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Het is sowieso nogal een illusie om te denken dat je vrienden maakt in BB.
Uiteindelijk doet iedereen mee om te winnen. (of misschien om BN-er te worden, maar dan nog gaat het altijd om eigenbelang)
Er is hier ook iemand die LekkerSimpel heet en die heeft het volgens mij ook: Keep it simple....quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat laatste klopt als een bus.....
Als je het iemand moeilijk kunt maken is het jezelf wel....
Wat hij zegtquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarbij wat mij betreft aangetekend mag worden dat er tussen vrienden maken en winnen nog een heel scala aan "houdingen" mogelijk is.
Oh... die is goed!quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je ook nog mensen die het in alles zijn. Tot die laatste groep behoort Menno.
Dank je. Ik weet ook niet waar die wijze opmerkingen vandaan komen deze zondagquote:
Het gaat er ook een beetje om HOE hij op die fiets zit. Dat is echt niet normaal meer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:29 schreef flugeltje het volgende:
Menno fietst 's avonds 2 uurtjes door en is een uitslover... .....
Wat ik wel heb is dat ik het mij soms wel moeilijk maak om iets van mij gedaan te krijgen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf ook altijd moeilijk en dat is een kut eigenschap.
streber....quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Ik weet ook niet waar die wijze opmerkingen vandaan komen deze zondag
Dan wordt lieske het pispaaltje ook weet iedereen dat het haar geen reet kan schelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:29 schreef flugeltje het volgende:
In elke groep moet nu eenmaal een pispaal zitten... Het begon bij Lieske, vervolgens werd het Tanja en nu is het Menno... Als Menno eenmaal weg is zullen ze wel weer op iemand anders terugvallen. Dat is altijd zo...
En echt álle handelingen worden dan verkeerd uitgelegd.
Menno fietst 's avonds 2 uurtjes door en is een uitslover... Rob staat op tijd op en begint als eerste met fietsen en niemand die er iets van zegt.....
Als iemand anders die 2 extra uren bonen gesorteerd had was het vast niet zo'n drama geworden.
Hij is écht gefrustreerd heb ik het idee... Hij werkt het helaas op de fiets uit en niet op de andere bewoners...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat er ook een beetje om HOE hij op die fiets zit. Dat is echt niet normaal meer.
Het zou best kunnen dat het uiteindelijk zo uitkomt, maar ik vind het schijnheilig dat mensen zeggen dat ze met een keihard spel (want dat is BB soms) meedoen om vrienden te maken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zou je geen vrienden kunnen overhouden aan een maandenlang verblijf op elkaars lip?
Dat kan wel degelijk en het is ook gebeurd. Ik weet dat diverse deelnemers van eerdere BB's elkaar nog regelmatig zien.
Het is bij mij wel altijd alles of niets. Dus als ik in het huis ga, dan is het ook best de bedoeling om een goede band met in ieder geval een paar mensen over te houden. Een beetje vluchtig contact hou ik helemaal niet van.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:33 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het uiteindelijk zo uitkomt, maar ik vind het schijnheilig dat mensen zeggen dat ze met een keihard spel (want dat is BB soms) meedoen om vrienden te maken.
Inderdaad, er heerst één grote Menno bashquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:29 schreef flugeltje het volgende:
In elke groep moet nu eenmaal een pispaal zitten... Het begon bij Lieske, vervolgens werd het Tanja en nu is het Menno... Als Menno eenmaal weg is zullen ze wel weer op iemand anders terugvallen. Dat is altijd zo...
En echt álle handelingen worden dan verkeerd uitgelegd.
Menno fietst 's avonds 2 uurtjes door en is een uitslover... Rob staat op tijd op en begint als eerste met fietsen en niemand die er iets van zegt.....
Als iemand anders die 2 extra uren bonen gesorteerd had was het vast niet zo'n drama geworden.
Waar dat weg komt weet ik ook niet. Ik vind hem weinig anders dan de eerste weken. Toen mocht ik hem ook al niet heel erg (hoewel hij ook zeker niet de ergste is).quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:35 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Inderdaad, er heerst één grote Menno bash
Sinds Ingrid hem heeft laten vallen is het stukken erger geworden...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar dat weg komt weet ik ook niet. Ik vind hem weinig anders dan de eerste weken. Toen mocht ik hem ook al niet heel erg (hoewel hij ook zeker niet de ergste is).
Nou druk je het ineens wel héél straf uit. Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:33 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het uiteindelijk zo uitkomt, maar ik vind het schijnheilig dat mensen zeggen dat ze met een keihard spel (want dat is BB soms) meedoen om vrienden te maken.
Als menno het goed speelt dan kan het voor hem goed uitpakken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:35 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Inderdaad, er heerst één grote Menno bash
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sinds Ingrid hem heeft laten vallen is het stukken erger geworden...
Ingrid zit tegenwoordig vastgeklonken aan Chantal... 'do the math'
Ingrid heeft menno om tactische reden laten vallen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sinds Ingrid hem heeft laten vallen is het stukken erger geworden...
Ingrid zit tegenwoordig vastgeklonken aan Chantal... 'do the math'
Ingrid vindt menno vreemd (Freaky)quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ingrid heeft menno om tactische reden laten vallen.
Het is gewoon erg vreemd dat je weken met elkaar loopt te bekken.
En ineens is het over![]()
Nee, Ingrid is normaal....quote:
Er zit geen een normaal mens in het bb huis...quote:
Het is er dan ook eentje van Christine le Duc....quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:44 schreef regenworm het volgende:
Chantal weet een sexshop te vinden in A'dam
Hier heeft ze zeker tarzan gekocht
geloof best dat ze die nodig heeftquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:44 schreef regenworm het volgende:
Chantal weet een sexshop te vinden in A'dam
Hier heeft ze zeker tarzan gekocht
normale mensen doen niet mee aan dit programmaquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zit geen een normaal mens in het bb huis...
Ingrid vond niet eens zo lang geleden Rob ook doodeng en dat is ook ineens over.quote:
jij hebt hrm bij Wehkamp besteldquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is er dan ook eentje van Christine le Duc....
Voor vrouwen een sexshop waar je veel makkelijker binnenstapt dan het doorsnee 'vieze mannetjes' winkeltje...
Ze heeft op de fiets gezeten...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Sjankwal überhaupt al iets gedaan? Ik lees er niets over. Gisteren heb ik haar 10 seconden zien roeien, maar verder oefent ze volgens mij alleen haar stembanden maar..
Ze heeft vanmiddag wel redelijk serieus gefietstquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Sjankwal überhaupt al iets gedaan? Ik lees er niets over. Gisteren heb ik haar 10 seconden zien roeien, maar verder oefent ze volgens mij alleen haar stembanden maar..
Ze heeft een tijdje gefietstquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nope, er zit hier een Christine le duc vlak in de buurtquote:
geen vieze mannetjes in de buurtquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, er zit hier een Christine le duc vlak in de buurt![]()
ze kijkt naar haar spierenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:51 schreef Coraatje het volgende:
wat staat dido zich 365 x te bekijken in de spiegel ...
Van sporten raak je een beetje opgewondenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
Ingrid loopt er ook weer bij of ze een beurt nodig heeft.
Screenshots kun je maken met MVSnap.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef riri het volgende:
Hoe maak je screenshots en plaats je die hier?
Was daar niet een apart topic voor gemaakt waar dat in stond?
Ik heb namelijk een mooi filmpje gemaakt met een rennend bbmuisje erop maar weet dus niet hoe dat moet....
gebruik BBstream2005 vergroot vier streamsquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Screenshots kun je maken met MVSnap.
Plaatjes plaatsen doe je door [[url= url plaatje ]afbeelding[/url]] en dan zonder spaties.
Uploaden:
http://www.putfile.com
http://tinypic.com
Rob zei dat het half 4 was.... hij zit er een half uurtje naast.... Morgen loopt hij weer op tijd met wintertijd...quote:
Vind het wel wat hebben die breedbeeld pics.quote:
een beetje cute en pastequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben die breedbeeld pics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |