De een is een strebertje in zijn werk en anderen in sport.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugeltje verlegt graag haar grenzen
Bij sporten etc heb ik dat overigens weer helemaal niet, misschien omdat ik er gewoon ook niet goed in ben![]()
Gelukkig vinden mensen me nog steeds aardig op het werk. Misschien ook wel omdat ik de baas gewoon met z'n neus op de feiten durf te drukken. Ach het heeft me tot nu toe geen windeieren gelegd. Zit met m'n MBO al aardig 'boven m'n niveau' te werken momenteel....
Hij stond achter Lieske en trok zijn kleren uit. Lieske heeft vast wel even een blik geworpen in de spiegelquote:
Precies. En dan heb je ook nog mensen die het in alles zijn. Tot die laatste groep behoort Menno.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De een is een strebertje in zijn werk en anderen in sport.
Het is sowieso nogal een illusie om te denken dat je vrienden maakt in BB.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Scan we zijn het eens![]()
Menno zit niet in het huis om vrienden te maken maar om te winnen.....
Het karakter van Roel ligt heel dicht bij mij.... Het rustige, op een afstandje alles bekijken etc...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je ook nog mensen die het in alles zijn. Tot die laatste groep behoort Menno.
En dat laatste klopt als een bus.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De een is een strebertje in zijn werk en anderen in sport.
Ik heb helemaal niets... Ik besta gewoon en laat het gaan... Geeft veel rust in het leven![]()
Waarbij wat mij betreft aangetekend mag worden dat er tussen vrienden maken en winnen nog een heel scala aan "houdingen" mogelijk is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Scan we zijn het eens![]()
Menno zit niet in het huis om vrienden te maken maar om te winnen.....
Roel is de laatste tijd behoorlijk op de achtergrond.. en dat tegenover het begin, waar hij toch vaak het hoogste woord had.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het karakter van Roel ligt heel dicht bij mij.... Het rustige, op een afstandje alles bekijken etc...
Ik maak het mezelf ook altijd moeilijk en dat is een kut eigenschap.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat laatste klopt als een bus.....
Als je het iemand moeilijk kunt maken is het jezelf wel....
Waarom zou je geen vrienden kunnen overhouden aan een maandenlang verblijf op elkaars lip?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:24 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Het is sowieso nogal een illusie om te denken dat je vrienden maakt in BB.
Uiteindelijk doet iedereen mee om te winnen. (of misschien om BN-er te worden, maar dan nog gaat het altijd om eigenbelang)
Er is hier ook iemand die LekkerSimpel heet en die heeft het volgens mij ook: Keep it simple....quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat laatste klopt als een bus.....
Als je het iemand moeilijk kunt maken is het jezelf wel....
Wat hij zegtquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarbij wat mij betreft aangetekend mag worden dat er tussen vrienden maken en winnen nog een heel scala aan "houdingen" mogelijk is.
Oh... die is goed!quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je ook nog mensen die het in alles zijn. Tot die laatste groep behoort Menno.
Dank je. Ik weet ook niet waar die wijze opmerkingen vandaan komen deze zondagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |