quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef wickie het volgende:
Laat die gast toch lekker fietsen, wat zou je anders moeten doen. Aangezien dat sporten zn grootste passie is en dat momenteel de bedoeling is dan begrijp ik goed dat ie aan het fietsen is. Hoeft hij zich ook niet al te veel in de groep te begeven en kan ie zn frustraties wegfietsen.
Als ik in dit huis zou zitten en er was bijvoorbeeld een teken opdracht (niet realistisch maar dat is een grote passie van me) dan zou ik continu aan het tekenen zijn en niet om fanatiek of uitsloverig te zijn, maar omdat ik me daar goed bij voel en het gevoel van het "normale leven" zou hebben. Het zou een soort wegvluchtgevoel geven, waar je volgens mij erg veel zin in hebt als je een paar maanden daar zit...
Ok, Ok hij is fanatiek!quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:09 schreef MissX het volgende:
[..]
Als ik daar had gezeten had ik me ook helemaal de tering gefietst. Eindelijk fatsoenlijke beweging en iets te doen. Je hebt daar de hele dag niets te doen, behalve roddelen. Als je dan van sport houdt en er staat eindelijk waar je wat mee kan. Ga je dat toch de hele dag doen.
Vind ik niets uitsloverigs aan, gewoon lekker bezig zijn. Hij is niet zomaar sportleraar natuurlijk.
Je had de bevallingsdatum van Tan ook goed gegokt, dus ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:10 schreef MissHobje het volgende:
Maargoed.. volgende week zal het wel weer spannender zijn gok ik..
Maar dan lopen de hardliners weer te janken dat het niet back to basic genoeg is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:10 schreef wickie het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd voor een geheime opdracht of iets dergelijks...
Kijk en daar sla je de spijker op z'n kop!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Menno draait alleen heel veel om wedstrijddrang. Dat heeft hij zelf al vele malen aangegeven. Hij ziet het verblijf als een wedstrijd, hij ziet iedere weekopdracht als een wedstrijd... en hij ziet dit sporten ook weer als een westrijd. Hij wil koste wat kost de beste in alles zijn. Zo'n mentaliteit wordt vanzelfsprekend niet gewaardeerd in een grote groep mensen.
Er is ook nog een leuke back to basic discussie gaande trouwens:quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:12 schreef Gert het volgende:
Maar dan lopen de hardliners weer te janken dat het niet back to basic genoeg is.
Ja inderdaad dat zit in 'm, dat is zijn karakter en dat kan ik hem niet kwalijk nemen, daarom laat 'm lekker, hij valt toch niemand lastig. Maar ik denk dat hij niet op dit moment koste wat kost de beste wil zijn, hij wil op dit moment gewoon lekker bezig zijn met z'n grootste liefde, sporten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Menno draait alleen heel veel om wedstrijddrang. Dat heeft hij zelf al vele malen aangegeven. Hij ziet het verblijf als een wedstrijd, hij ziet iedere weekopdracht als een wedstrijd... en hij ziet dit sporten ook weer als een westrijd. Hij wil koste wat kost de beste in alles zijn. Zo'n mentaliteit wordt vanzelfsprekend niet gewaardeerd in een grote groep mensen.
Flugeltje wil directeur worden.... echt wel!quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk en daar sla je de spijker op z'n kop!!!![]()
Dat is wat me zo aantrekt in Menno.... Het streberige, het 'de beste' willen zijn....
Ik heb daar in m'n privé leven geen last van, maar in m'n werk wil ik de beste zijn. Ik vind mijn werk ook heel erg leuk overigens, daarom kost het me ook geen moeite om extra stappen te zetten.
Ik werk uit mezelf over als iets niet klaar is, lees thuis artikelen die van toepassing kunnen zijn en doe zelfs in de weekenden nog wel eens een onderzoekje. (niet tijdens BB overigens)
Niet om een bruine arm te halen bij de baas, want aan hem stel ik net zulke eisen als aan mezelf. (en hij krijgt ook regelmatig feedback van me) Maar puur voor mezelf. Ik móet en ik zál bepaalde info boven water halen. Het is dus een soort van wedstijdje voor mezelf.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat zit in 'm, dat is zijn karakter en dat kan ik hem niet kwalijk nemen, daarom laat 'm lekker, hij valt toch niemand lastig. Maar ik denk dat hij niet op dit moment koste wat kost de beste wil zijn, hij wil op dit moment gewoon lekker bezig zijn met z'n grootste liefde, sporten.
Ik denk dus van wel. Ik denk dat Menno ook geen probleem heeft mensen te schaden als dat een overwinning voor hem kan betekenen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat zit in 'm, dat is zijn karakter en dat kan ik hem niet kwalijk nemen, daarom laat 'm lekker, hij valt toch niemand lastig.
Nou ja, "gaande".quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is ook nog een leuke back to basic discussie gaande trouwens:
Gaan we back to basic?
Ik betrap me er trouwens op, dat ik het woord trouwens vrij vaak gebruik, trouwens
Flugeltje verlegt graag haar grenzenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Flugeltje wil directeur worden.... echt wel!
Scan we zijn het eensquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dus van wel. Ik denk dat Menno ook geen probleem heeft mensen te schaden als dat een overwinning voor hem kan betekenen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Menno in de blote kont. 1 seconde. Ik was net te laat dames, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |