quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:57 schreef Bocaj het volgende:
Menno, je bent nu wel een keer uitgefietst hoor! Uitslover!
Sommige mensen zien dat wel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:00 schreef Fiorenza het volgende:
Zo grappig dat mensen het verschil niet zien tussen fanatiek zijn en uitsloven...
Bijna maniakaal!quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:00 schreef Fiorenza het volgende:
Zo grappig dat mensen het verschil niet zien tussen fanatiek zijn en uitsloven...
Ik heb af en toe ook een dipjequote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef MissHobje het volgende:
Ik beken eerlijk dat ik BB nu even totaal niet interessant vind..
wordt steeds saaier ?? hebben meer mensen dat ?
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef MissHobje het volgende:
Bij Menno draait alleen heel veel om wedstrijddrang. Dat heeft hij zelf al vele malen aangegeven. Hij ziet het verblijf als een wedstrijd, hij ziet iedere weekopdracht als een wedstrijd... en hij ziet dit sporten ook weer als een westrijd. Hij wil koste wat kost de beste in alles zijn. Zo'n mentaliteit wordt vanzelfsprekend niet gewaardeerd in een grote groep mensen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef wickie het volgende:
Als ik in dit huis zou zitten en er was bijvoorbeeld een teken opdracht (niet realistisch maar dat is een grote passie van me) dan zou ik continu aan het tekenen zijn en niet om fanatiek of uitsloverig te zijn, maar omdat ik me daar goed bij voel en het gevoel van het "normale leven" zou hebben. Het zou een soort wegvluchtgevoel geven, waar je volgens mij erg veel zin in hebt als je een paar maanden daar zit...
Als ik daar had gezeten had ik me ook helemaal de tering gefietst. Eindelijk fatsoenlijke beweging en iets te doen. Je hebt daar de hele dag niets te doen, behalve roddelen. Als je dan van sport houdt en er staat eindelijk waar je wat mee kan. Ga je dat toch de hele dag doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef wickie het volgende:
Laat die gast toch lekker fietsen, wat zou je anders moeten doen. Aangezien dat sporten zn grootste passie is en dat momenteel de bedoeling is dan begrijp ik goed dat ie aan het fietsen is. Hoeft hij zich ook niet al te veel in de groep te begeven en kan ie zn frustraties wegfietsen.
Het wordt weer eens tijd voor een geheime opdracht of iets dergelijks...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef MissHobje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |