Het gaat er ook een beetje om HOE hij op die fiets zit. Dat is echt niet normaal meer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:29 schreef flugeltje het volgende:
Menno fietst 's avonds 2 uurtjes door en is een uitslover... .....
Wat ik wel heb is dat ik het mij soms wel moeilijk maak om iets van mij gedaan te krijgen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf ook altijd moeilijk en dat is een kut eigenschap.
streber....quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Ik weet ook niet waar die wijze opmerkingen vandaan komen deze zondag
Dan wordt lieske het pispaaltje ook weet iedereen dat het haar geen reet kan schelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:29 schreef flugeltje het volgende:
In elke groep moet nu eenmaal een pispaal zitten... Het begon bij Lieske, vervolgens werd het Tanja en nu is het Menno... Als Menno eenmaal weg is zullen ze wel weer op iemand anders terugvallen. Dat is altijd zo...
En echt álle handelingen worden dan verkeerd uitgelegd.
Menno fietst 's avonds 2 uurtjes door en is een uitslover... Rob staat op tijd op en begint als eerste met fietsen en niemand die er iets van zegt.....
Als iemand anders die 2 extra uren bonen gesorteerd had was het vast niet zo'n drama geworden.
Hij is écht gefrustreerd heb ik het idee... Hij werkt het helaas op de fiets uit en niet op de andere bewoners...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat er ook een beetje om HOE hij op die fiets zit. Dat is echt niet normaal meer.
Het zou best kunnen dat het uiteindelijk zo uitkomt, maar ik vind het schijnheilig dat mensen zeggen dat ze met een keihard spel (want dat is BB soms) meedoen om vrienden te maken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zou je geen vrienden kunnen overhouden aan een maandenlang verblijf op elkaars lip?
Dat kan wel degelijk en het is ook gebeurd. Ik weet dat diverse deelnemers van eerdere BB's elkaar nog regelmatig zien.
Het is bij mij wel altijd alles of niets. Dus als ik in het huis ga, dan is het ook best de bedoeling om een goede band met in ieder geval een paar mensen over te houden. Een beetje vluchtig contact hou ik helemaal niet van.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:33 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het uiteindelijk zo uitkomt, maar ik vind het schijnheilig dat mensen zeggen dat ze met een keihard spel (want dat is BB soms) meedoen om vrienden te maken.
Inderdaad, er heerst één grote Menno bashquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:29 schreef flugeltje het volgende:
In elke groep moet nu eenmaal een pispaal zitten... Het begon bij Lieske, vervolgens werd het Tanja en nu is het Menno... Als Menno eenmaal weg is zullen ze wel weer op iemand anders terugvallen. Dat is altijd zo...
En echt álle handelingen worden dan verkeerd uitgelegd.
Menno fietst 's avonds 2 uurtjes door en is een uitslover... Rob staat op tijd op en begint als eerste met fietsen en niemand die er iets van zegt.....
Als iemand anders die 2 extra uren bonen gesorteerd had was het vast niet zo'n drama geworden.
Waar dat weg komt weet ik ook niet. Ik vind hem weinig anders dan de eerste weken. Toen mocht ik hem ook al niet heel erg (hoewel hij ook zeker niet de ergste is).quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:35 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Inderdaad, er heerst één grote Menno bash
Sinds Ingrid hem heeft laten vallen is het stukken erger geworden...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar dat weg komt weet ik ook niet. Ik vind hem weinig anders dan de eerste weken. Toen mocht ik hem ook al niet heel erg (hoewel hij ook zeker niet de ergste is).
Nou druk je het ineens wel héél straf uit. Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:33 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het uiteindelijk zo uitkomt, maar ik vind het schijnheilig dat mensen zeggen dat ze met een keihard spel (want dat is BB soms) meedoen om vrienden te maken.
Als menno het goed speelt dan kan het voor hem goed uitpakken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:35 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Inderdaad, er heerst één grote Menno bash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |