abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32968595
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef jiigg het volgende:

[..]

Geld heb ik al wel, alleen de onderdelen nog niet moet ik nog allemaal bestellen. Maargoed er komt iig een 2fast4race voor mina onder. Want hoorde dat die al uit is in spanje En ik ken iemand die in spanje woont.

Of anders komt er gewoon een mhr team + yasuni c30 vlakschuif carbje etc etc
Is in Nederland ook al een tijdje uit hoor daar hoef je niet voor naar Spanje, en voor de rest is het verschil tussen dat en een MHR Team wel erg groot, MHR Team kan elke scooterboi er nog op zetten en mee rijden. En oja, C30 bestaat niet.

pi_32968750
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:48 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb vandaag lexus-achterlicht en carbonlook voorlamp gekocht voor me Aerox.

Ik heb trouwens wel eens last van dat me voorlicht het niet doet, dan gaat me grootlicht lampje branden. Meer mensen met een Aerox die hier last van hebben?
Bij het monteren van die carbon voorlamp draadjes niet helemaal lekker aangesloten? Gewoon nog even loshalen en er zeker van zijn dat die draadjes goed vast zitten. Had je het voor montage van die carbon voorlamp ook al?
pi_32975969
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Is in Nederland ook al een tijdje uit hoor daar hoef je niet voor naar Spanje, en voor de rest is het verschil tussen dat en een MHR Team wel erg groot, MHR Team kan elke scooterboi er nog op zetten en mee rijden. En oja, C30 bestaat niet.

http://www.speed-parts.nl/product_info.php?cPath=21_45&products_id=4369
pi_32976967
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:09 schreef jiigg het volgende:
[afbeelding]

Me aeroxje boekt 16jarig fok eruit Btw dit is me straatscootertje heb ook nog een sprinter staan
Sodeju zeg die is snel.
pi_32977793
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:28 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Bij het monteren van die carbon voorlamp draadjes niet helemaal lekker aangesloten? Gewoon nog even loshalen en er zeker van zijn dat die draadjes goed vast zitten. Had je het voor montage van die carbon voorlamp ook al?
Bij de vorige had ik het ook al. Ik denk dat het probleem bij me schakelaar ligt en niet bij me koplamp, maar ik ben bang dat het een warboel van draadjes is als ik me dashboard eraf haal.
pi_32990508
Er mankeert toch best wel wat aan je hoofd als je 400 euro aan een uitlaat gaat uitegeven...
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_32991422
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er mankeert toch best wel wat aan je hoofd als je 400 euro aan een uitlaat gaat uitegeven...
Inderdaad 2000¤ voor zo'n scootertje, en dan nog 1000¤ aan onderdelen. Daarvan kun je je rijbewijs halen en een goedkoop autootje nemen.
Gewoon een tweedehandsje nemen voor die paar jaar, daar zit genoeg bijzonders tussen. Ik heb zelf een pizzabrommertje genomen, is wat anders dan alweer een scooter of puchje
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_32991501
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:07 schreef Cerbie het volgende:
Inderdaad 2000¤ voor zo'n scootertje, en dan nog 1000¤ aan onderdelen. Daarvan kun je je rijbewijs halen en een goedkoop autootje nemen.
Een scooter waar deze uitlaat opzit heb je niet in je bezit voor 2000,-. Tenzij je een stumper te pakken hebt, die denkt dat deze uitlaat op een std scooter echt de bom is
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32992319
quote:
Ok ik loop achter. Toen ik m'n scooter verkocht was C20 nog 't nieuwste van het nieuwste, en was ik met m'n getunede Manston 2 de bom, das nu anders zie ik alweer hehe. Maar MHR Team is nog steeds gaar.

2000 voor een scoot en 1000 voor onderdelen? Als je denkt dat je er dan bent, kan je beter ff doordenken. Voor 1000 euro heb je een uitlaat en een cilinder die je voor dat geld ook nog kan laten bewerken.

En dan heb je nog nodig: overbrenging, vertanding, ontsteking, temp. computer, krukas, etc. Als je iets snel wilt laten gaan ben je tegenwoordig wel 3000 euro kwijt aan onderdelen.
pi_32998885
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok ik loop achter. Toen ik m'n scooter verkocht was C20 nog 't nieuwste van het nieuwste, en was ik met m'n getunede Manston 2 de bom, das nu anders zie ik alweer hehe. Maar MHR Team is nog steeds gaar.

2000 voor een scoot en 1000 voor onderdelen? Als je denkt dat je er dan bent, kan je beter ff doordenken. Voor 1000 euro heb je een uitlaat en een cilinder die je voor dat geld ook nog kan laten bewerken.

En dan heb je nog nodig: overbrenging, vertanding, ontsteking, temp. computer, krukas, etc. Als je iets snel wilt laten gaan ben je tegenwoordig wel 3000 euro kwijt aan onderdelen.
Dat bedoel ik, dan ben je toch niet erg lekker in je hoofd?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_32998979
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dat bedoel ik, dan ben je toch niet erg lekker in je hoofd?
Wel Punt is dat je het allemaal zelf kan doen omdat de motor heel simpel in elkaar zat. Moet je eens met een moderne auto proberen
pi_33005358
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:39 schreef BLADEZZ het volgende:
Marktplaats linkje

Is dit eerlijk? Die gast lijkt me een echte handelaar, nou boeit dat me niet echt, maar dit is wel érg goedkoop. Wat vinden jullie trouwens van dit soort brommers? Ik wil overstappen naar een lowbudget schakelbrommer (onzin om er veel geld aan uit te geven, iets minder dan een jaar en ik ben 18).

Het is geen oplichter oid, gezien wat die gast adverteerd kan je zien dat hij een handelaar is.

Die puch zou ik zowiezo niet nemen, de basis is dan wel goedkoop, maar de extra onderdelen kosten héél wat!

@tankdopzoeker:

http://www.j-p-s.nl/
www.puchshop.nl (ofzoiets?)
www.50cc.nl
www.vdhparts.nl (of.com?)
pi_33028723
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:30 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Wel Punt is dat je het allemaal zelf kan doen omdat de motor heel simpel in elkaar zat. Moet je eens met een moderne auto proberen
Voor 3000 euro kan je al een goede auto kopen tegenwoordig

Gaat vaak nog wel iets harder van de max 150 die je dan met zo'n scooter haalt
pi_33028919
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:09 schreef Ayaxola het volgende:

Maar trekt zeker niet sneller op en je kan er niet zelf aan sleutelen omdat het al snel te ingewikkeld is.
pi_33030205
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:09 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Voor 3000 euro heb je wel een aardige 750cc Supersport motor
  maandag 12 december 2005 @ 23:26:27 #216
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_33031199
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:15 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Maar trekt zeker niet sneller op en je kan er niet zelf aan sleutelen omdat het al snel te ingewikkeld is.
is ook echt iets voor scootah rijders.. hard optrekken
pi_33031534
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef fs180 het volgende:

[..]

is ook echt iets voor scootah rijders.. hard optrekken
Nou ja, zo hard trekken standaard onbegrensde scooters ook niet op. Mijn broertje kreeg snel achter elkaar een zootje boetes en besloot het ding weer af te voeren. Het is dan met een standaard ding een opgave om knap over te steken.

Vaak melden die jochies dan ook dat ze wel een top hebben van 85 a 90, maar zonder andere cilinder zal dat hard optrekken dan wel meevallen.
pi_33032665
Mijn vrijwel standaard brommertje van 60kg is meestal sneller weg, totdat ik ~30/40km/h rij en tegen mijn top aanzit
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:42:55 #219
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_33042060
tjah ik heb ff mn dikke sigaar eronder gegooit.. rijd ie weer 60, rijd stuk beter vindt ik
pi_33073348
quote:
Op maandag 12 december 2005 01:20 schreef Alvilon het volgende:

[..]

[..]
Marktplaats linkje

En dit dan? Drie versnellingen (hand ). Ook een handelaar, maarja. Prijs is wel wat realistischer in vergelijking met die Puch.
pi_33121146
Waarom kies je altijd de meest onderdeelonvriendelijke brommers uit. Als je een onderdeel wil moet je gelijk nr vehikel

Maar het chroom is niet meer helemaal meer top..

Ziet er op dit gezicht leuk uit voor het geld. Ziet er wel uit alsof het lang stilgestaan heeft, betekend een beurt voordat je erop gaat rijden
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:05:09 #222
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_33141714
ging ik mn band plakken.. is mn ventiel blijkbaar lek
pi_33282631
Ik heb net 2km met het kreng in de hand gelopen, hij deed het goed, er zat alleen geen lucht meer in de achterband.
pi_33289830
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:45 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb net 2km met het kreng in de hand gelopen, hij deed het goed, er zat alleen geen lucht meer in de achterband.
Lek of gewoon leeg? Ik had de mazzel dat ik niet in de rij hoefde bij een scooterboer, maar bij de garage waar de auto van paps is gekocht even langs kon komen om er een prop in te mikken. Even oppompen en ik kon weer gaan. Erg aardig van ze.

Overigens ga ik morgen maar een nieuwe Yasuni R aanschaffen. Mijn huidige is nogal dun geroest. Er zat al een gat in wat is gelast, maar eergister klonk het weer niet goed. Met pakking blijft het een herrie, dus maar tijd om de uitlaat te vervangen. En wil wel dezelfde, want de scooter is net afgesteld. Rechtop zittend haal ik nu de 90 op teller (die redelijk accuraat is) dus gelukkig geen prestatieverlies met brakke uitlaat, maar geeft me wel een flinke herrie. Morgen dus naar De Jager (misschien bij mensen wel bekend) om een nieuwe aan te schaffen.
pi_33290549
Ik vrees dat ie lek is, ik had hem onderweg opgepompt bij een tankstation en hij liep weer leeg. Het was wel een tubless band (geen binnenband), dus misschien heb ik door te hard over een drempel heen te rijden de velg iets beschadigd waardoor ie lekt.
Dat was trouwens niet het enige, de vering op de voorvork komt niet meer terug omhoog en de achterrem blijft hangen, waarschijnlijk allemaal modder en zooi ertussen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')