Soooooo truequote:Op donderdag 8 december 2005 08:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
om daarna weer achter iemand anders te staan die 40 rijd
Dan mag jij alsnog maar 30quote:Op donderdag 8 december 2005 18:55 schreef Ayaxola het volgende:
Ja daaaag. Net zeg je nog dat ze meestal 40 gaan
Rechts van het midden is al beter jaquote:Op donderdag 8 december 2005 18:55 schreef fs180 het volgende:
die auto';s rijden harder ja, maar mogen ze niet, ik rijd dus gewoon 50, met de autos mee dus
en rechts van het middden, dus niet helemaal rechts i levensgevaarlijk! je geeft dan autos de neiging om erlangs te gaan, maar die ruimte is er dan niet
Zo hoort het tochquote:Op donderdag 8 december 2005 19:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rechts van het midden is al beter jaDat is heeeel wat anders dan in het midden, dát is pas gevaarlijk. Auto's moeten dan helemaal over de andere rijstrook om in te halen.
Daar was ik al bang voor, laten lopen dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:13 schreef xFriendx het volgende:
Maar ja, tis inderdaad erg goedkoop, maar er staat geen info bij. Misschien loopt dat ding niet eens, en ten tweede ziet ie er ook weer niet al te goed uit. Uitlaatbocht vol roest (wat niet zegt dat de uitlaat slecht is). Maar goed, zonder wat extra informatie is het lastig beoordelen. Maar vaak bij dit soort prijzen gaat het om brommers/scooters met een motorisch mankement en zal je zelf nog onderdelen moeten kopen om het geheel draaiende te krijgen.
die site al geprobeerd?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:12 schreef kokos het volgende:
Waar kan ik nou een orginele tankdop vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |