dit zijn pas mooie modellen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:20 schreef Lilies het volgende:
Olee eindelijk kunnen registreren!
mijn brommer:
[afbeelding]
Iig, als dit werkt.
Ik ken het.. Alleen ik klapte tegen de bestelbus aanquote:Op donderdag 1 december 2005 15:37 schreef classpc het volgende:
GodverdegodverWeer een vrouw achter het stuur hoor
Ik was zonet onderweg naar huis, maar ik moest nog even naar het tankstation.
Ik reed zo met een vaartje van 40 / 45 en op een gegeven moment stond er een auto met daarin een vrouw en wat kinderen achterin, bij een uitrit. Ze kwamen dus uit die uitrit. (stoep liep door enzo)
Maar totaal onverwacht gaat die ff met die auto vlak voor mij langs.
Ik schrok ontzettend, en ik ging dus vol in de remmen (achter en voor gebruikt). Ik voelde de achterkant nog uitbreken, maar gelukkig kon ik hem onder controle houden. Die mevrouw gaf net ff wat gas waardoor ik achter die auto langs kon. Een ongeluk is dus voorkomen.
Ik wist daarna niet echt wat te doen, dus ik ben maar doorgereden naar het tankstation.
Toen ik daar was aangekomen en op mijn benen stond, stond ik helemaal te trillen op mijn benen.
mooie brommer joh....quote:
owja, jah ok, is wel zo, mijn brommer gaat iets harder dan 50,, dan moet je er nog een 2 voor zettenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Ik ken het.. Alleen ik klapte tegen de bestelbus aan![]()
Zowiezo zou ik er even langs gaan rijden en gewoon fatsoenlijk zeggen dat het uitrit is!
Exuus van die mevrouw is wel op zijn plaats, maarja of je die ook krijgt...
@dazzeld, jij mag niet meedoen![]()
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Ik ken het.. Alleen ik klapte tegen de bestelbus aan![]()
Zowiezo zou ik er even langs gaan rijden en gewoon fatsoenlijk zeggen dat het uitrit is!
Exuus van die mevrouw is wel op zijn plaats, maarja of je die ook krijgt...
@dazzeld, jij mag niet meedoen![]()
Heer Kokos IV, wat zoekt gij voor uwen gemotoriseerde paard? Een "tankdop" zei u?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:12 schreef kokos het volgende:
Setup van je sprinter?
Trouwens ik zoek de orginele tankdop voor een puck maxi uit het jaar 1800. Het allereerste model.
Waar kan ik die kopen/bestellen?
Geld heb ik al wel, alleen de onderdelen nog niet moet ik nog allemaal bestellen. Maargoed er komt iig een 2fast4race voor mina onder. Want hoorde dat die al uit is in spanje En ik ken iemand die in spanje woont.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:12 schreef kokos het volgende:
Setup van je sprinter?
Trouwens ik zoek de orginele tankdop voor een puck maxi uit het jaar 1800. Het allereerste model.
Dat zal best, maar ik boek jou weer eruit als je moet lopen omdat je bij de rollerbank gepakt bentquote:Op woensdag 7 december 2005 22:09 schreef jiigg het volgende:
[afbeelding]
Me aeroxje boekt 16jarig fok eruitBtw dit is me straatscootertje heb ook nog een sprinter staan
![]()
Jaquote:Op woensdag 7 december 2005 22:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heer Kokos IV, wat zoekt gij voor uwen gemotoriseerde paard? Een "tankdop" zei u?
ik weet niet wat voor je bedoeld maar tankdoppen van maxis zijn te koop op puchshop.nl, moet je maar is rondneuzenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:12 schreef kokos het volgende:
Setup van je sprinter?
om daarna weer achter iemand anders te staan die 40 rijdquote:Op woensdag 7 december 2005 23:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan ook maar 50, maar in de bochtend is dat zeker meer dan genoeg. Op de ring ook, want de rest van het volk rijd vaak maar 40.
Op de sjonnies na, die je vaak bij het stoplicht nog even snel inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |