Oh en een bel met zelfgemaakte ringtone natuurlijk. Heb jij de nieuwste ook al? Die van dinges?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar, safety first, wel een te lompe kreukelzone aan de voorkant van je scooter, en lichtmetalen verchroomde heelveelinch velgen, de shiiiiiiiiit
Die met DJ Black en MC Colour, met die sletjes in de clip? Heb ik als toeter in mn auto zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh en een bel met zelfgemaakte ringtone natuurlijk. Heb jij de nieuwste ook al? Die van dinges?
Die paste niet meer naast mn custom ingebouwde hoogstalen orale boombox, anders had ik em wel gedaan. Pimpin' weet jequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toetert?
Heb je geen eens een digitale polyfone driedubbel hoge kwalitiet mp3 geluid? Wat suf zeg. Zonder dat hoor je er echt niet bij hoor.
50km/h is in de bochten snel genoeg hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
50km/h maar? Daar ga ik geen tijd aan verspillen. Je kan hem toch wel opvoeren?
En waarom maar 6 witte leds en geen 10? Is toch veel beter![]()
We waren al lang gestopt, en er gaan mensen serieus op in, dus of zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:50 schreef ijsmeis het volgende:
The_BoezelaaR en BliksemSchigt gaan nu maar ergens anders 'grappig' doen!
Ooh die wilde ik ook kopen, maar ik vond die kutledjes irritantquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga mogelijk een webcam met ingebouwde microfoon en 6 witte leds kopen, iemand mogelijk intresse in een door nightrider geinspireerde film?
Ik heb alleen wel een top van 50km/h
lijer! je hebt een laptop!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga mogelijk een webcam met ingebouwde microfoon en 6 witte leds kopen, iemand mogelijk intresse in een door nightrider geinspireerde film?
Ik heb alleen wel een top van 50km/h
Wat ga je precies doen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:41 schreef Geqxon het volgende:
Klopt
En een hoop schuimspul zodat er niks mis gaat
webcam op stuur of helm monteren (helm is schokbestendig en denk ook toffer)quote:
Oke dan, Tofquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
webcam op stuur of helm monteren (helm is schokbestendig en denk ook toffer)
en dan aansluiten op laptop en film maken
je achterkant deed wat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:25 schreef Geqxon het volgende:
En toen ik net mijn standaard rondje deed (van ongeveer 5 minuten) had ik een beetje het probleem dat mijn achterkant uitbrak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |