Ik wil het best tweedehands kopen.. Maar ik wil eerst weten of het überhaupt kan als er nog nooit een teller op deze brommer heeft gezeten.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef fs180 het volgende:
het het allemaal 2e hands.. scheelt veeel geld man
meets zijn okquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:23 schreef Alvilon het volgende:
Wouw, Deeltje 4 al weer !![]()
Morgen cilinder en kop vlakken, lekt na 2 verschillende koppen en koppakkingen nog![]()
En gefeliciteerd met je certi
Werkt nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:31 schreef XoReP het volgende:
'Heel 16 jarig Fok!'... uhm ik ben 17 en ik sta er ook bij![]()
OVerigens klopt mijn linkje niet moet die ene worden die boven in dit topic staat met ze alle 3 erop
Hier trouwens nog ff een nieuwe pic van me nieuwe pijp onder me Dax:
[afbeelding]
Wat doet dat ding in de woonkamerquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:31 schreef XoReP het volgende:
OVerigens klopt mijn linkje niet moet die ene worden die boven in dit topic staat met ze alle 3 erop
[afbeelding]
hint hint hint hintquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:49 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Wat doet dat ding in de woonkamer? Dat zie ik op marktplaats ook wel eens. Wel gaaf ding trouwens, zal wel lekker geluidje uit komen *hint*
?
Moest een foto maken en buiten had het geregend en wou hem niet vies makenquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:49 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Wat doet dat ding in de woonkamer? Dat zie ik op marktplaats ook wel eens. Wel gaaf ding trouwens, zal wel lekker geluidje uit komen *hint*
?
Leen dan ff een andere cameraquote:Op zondag 13 november 2005 04:28 schreef XoReP het volgende:
[..]
Moest een foto maken en buiten had het geregend en wou hem niet vies maken![]()
Normaal gesproken zet ik hem gewoon in de bijkeuken zodat hij iig ook lekker warmpjes en droog erbij staat.
Als je graag een filmpje wil zien gaat het wel lastig aangezien het geluid erg slecht overkomt (mobiel als camera). Waar woon je?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:31 schreef XoReP het volgende:
[afbeelding]
Eigen schuld dikke bult in dit geval dusquote:Op woensdag 16 november 2005 16:49 schreef MaximumRush het volgende:
Ik ben dus gisteren gevallen, maar ik heb zoveel geluk gehad want ik heb geen enkele krasje op me scooter.
Vind het altijd wel grappig om een stukje te slippen, maar was vergeten dat het geregend had en het nat was. Toen ging ik dus op me bek.
ff droogremmen. Werkt dat?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:14 schreef fs180 het volgende:
tjah regenalleen mn voorrem doet het.. en als ik die vol intrap blokkeerd ie meteen..
!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:42 schreef Geqxon het volgende:
En aan degene hierboven, waarom ga je hem nu al schouwen
Godver is de verzekering duurder?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Omdat je dan geflitst kan worden, en de verzekering duurder is
Anderhalve maand geleden heb ik eens voor mijzelf gekeken, en bij bijna alle verzekeringsmaatschapijen was het voor mij duurder een verzekering voor kenteken te nemen (17 jaar, bromfiets, regio 2 (regio 1 = amsterdam, regio 2 = wat kleiner), 6 maanden)quote:Op zondag 20 november 2005 12:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Godver is de verzekering duurder?
Maarja ik heb gister de schuur uitgemest en de missing bout gevonden
Dus vandaag komt mijn puch denk ik af, en dan schiet ik wel ff een fototje.
En misschien kom ik ook nog aan mijn suzuki oldtimer toe, en dan schiet ik ook een foto
gooi daar is een geil uitlaatje onderquote:Op zondag 20 november 2005 13:22 schreef Ruben88 het volgende:
HOnda cb50 xD
http://img506.imageshack.us/img506/8945/brommercb50ruben20tr.jpg
beetje te laat maar:quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef Ayaxola het volgende:
Heeft iemand een beetje verstand van een kickstartblok van een Puch?
Mijn kickstart blijft nu namelijk hangen als ik kick, hij komt niet meer terug. Ik dacht het wel iets met een veer ofzo zou zijn.
Ik heb het blok geopend en gekeken maar snap er helemaal niks van
Iemand een idee?
Ik hoorde dat het al gefixed isquote:Op donderdag 24 november 2005 22:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
beetje te laat maar:
www.puchforum.net
Heb je een verdomd lange kabel aan je webcam nodigquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga mogelijk een webcam met ingebouwde microfoon en 6 witte leds kopen, iemand mogelijk intresse in een door nightrider geinspireerde film?
Ik heb alleen wel een top van 50km/h
50km/h maar? Daar ga ik geen tijd aan verspillen. Je kan hem toch wel opvoeren?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga mogelijk een webcam met ingebouwde microfoon en 6 witte leds kopen, iemand mogelijk intresse in een door nightrider geinspireerde film?
Ik heb alleen wel een top van 50km/h
Waarom eigenlijk witte leds .... wit is ook maar zo witquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
50km/h maar? Daar ga ik geen tijd aan verspillen. Je kan hem toch wel opvoeren?
En waarom maar 6 witte leds en geen 10? Is toch veel beter![]()
Fuck de ledjes, doe dan vetcooltegaafgektoffe neondingen op je karretjequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk witte leds .... wit is ook maar zo wit
En waarom eigenlijk geen auto, die zijn veel gaver met ledjes. Brommerts en ledjes zijn zo 2004
En natuurlijk vetgave keicoole spoilers op je brommert. Maak je ook helemaal de blits mee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Fuck de ledjes, doe dan vetcooltegaafgektoffe neondingen op je karretje![]()
Maar, safety first, wel een te lompe kreukelzone aan de voorkant van je scooter, en lichtmetalen verchroomde heelveelinch velgen, de shiiiiiiiiitquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En natuurlijk vetgave keicoole spoilers op je brommert. Maak je ook helemaal de blits mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |