abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31819308
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef klez het volgende:

[..]

De achterban van Bush koos hem op basis van "moral values" van de newborn christians.
Ook, inderdaad. Wat overigens uiterst ironisch is, gezien het onetische van deze regering.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:25:13 #52
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_31819364
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

....
Jullie hebben wel gelijk dat je bij Irak vraagtekens kunt zetten in hoeverre dat is opgedrongen, vooruit dan. Maar het terorrisme argument daar geloof ik niets van.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:25:52 #53
70154 klez
pi_31819388
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ook, inderdaad. Wat overigens uiterst ironisch is, gezien het onetische van deze regering.
Elke regering...
Behalve Donner.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:35:21 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_31819700
Hoe kun je nou nog leuke James Bond films maken als een geheim agent's License to Kill moreel verwerpelijk is?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:08:38 #55
52513 whosvegas
The Trickster
pi_31820880
Bush
Martelen moet kunnen

Laten we bush eens gaan radbraken (en dan niet dood laten gaan)
Volgens mij gaat dat wel een leuk filmpje opleveren
Are you nuts??
pi_31824860
Radbraken is dodelijk. Bij het slachtoffer werden armen en benen totaal verbrijzeld waarna de ledematen door de spaken van een wiel werden geweven. Het wiel werd op een paal gezet.
pi_31825416
eigenlijk zou de VS hierdoor uit de VN gegooit moeten worden als dit doorgaat...
пусть всегда будет солнце
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:11:29 #58
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31825540
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef MoChe het volgende:
eigenlijk zou de VS hierdoor uit de VN gegooit moeten worden als dit doorgaat...
Dat stuit ongetwijfeld op een VS-veto.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31825588
Of niet. Moest de VS niet nog wat clubgeld voldoen?
pi_31825850
Misschien moeten we de VS weer wat van onze "strategische" olievoorraden geven, dan haalt ie dit wel uit zijn hoofd. Vind je ook niet Balkenende? (een erg strategische zet al zeg ik het zelf) Misschien nog maar eens een bezoekje aan Bush brengen, laten tonen dat we net zo doen als de VS (check onze fantastische containerscan maar eens en onze ID plicht en toegangs poortjes etc etc) flink lachen en handen schudden nog wat JSFjes kopen en nou ... Bush zal erover nadenken of martelen nou wel of niet een goed idee is.
pi_31828333
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat stuit ongetwijfeld op een VS-veto.
zou je denken?
пусть всегда будет солнце
pi_31831513
Hoe verrassend...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31831852
Die McCain heeft toch kans om pres. te worden?
pi_31832057
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Kloot-Jan het volgende:
Is dat de directeur van de fritesboer?
pi_31833081
lekker makkelijk bush bashen natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat bij bepaalde godsdienstwaanziggen de enige manier om informatie te krijgen is om te martelen, als je daarmee een terroristische aanslag kan voorkomen vind ik dat het moet kunnen, maar het moet uiteraard alleen in de meest extreme gevallen worden toegepast

daarnaast is naar mijn weten de definitie 'martelen' nogal ruim
pi_31833165
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:35 schreef HPoi het volgende:

[..]

Is dat de directeur van de fritesboer?
Nee, dat is Arno Aviko.
pi_31833782
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:23 schreef Schepseltje het volgende:
lekker makkelijk bush bashen natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat bij bepaalde godsdienstwaanziggen de enige manier om informatie te krijgen is om te martelen, als je daarmee een terroristische aanslag kan voorkomen vind ik dat het moet kunnen, maar het moet uiteraard alleen in de meest extreme gevallen worden toegepast
De VS heeft de Conventie van Geneve ondertekend. Als ze tijdens een echte oorlog het niet nodig achten, dan vraag ik me af waarom het bij de bestrijding van een hoop Arabieren wel noodzakelijk zou zijn.
quote:
daarnaast is naar mijn weten de definitie 'martelen' nogal ruim
De Bush administratie heeft zijn best gedaan om de definitie te verengen:
quote:
The ill-fated document, later repudiated by the administration under public pressure, suggested that only acts causing "organ failure, impairment of bodily function, or even death" should meet the legal definition of torture.
Er zijn reeds een 20tal gevallen bekend waarbij het ondervragen van verdachten in Irak en Afghanistan eindigde in de dood van de gevangene.
pi_31833965
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Kloot-Jan het volgende:
Ik schat zijn kansen niet hoog in. Hij heeft oa de wapenlobby tegen zich. Veel conservatieve groepen hebben reeds verklaard campagne tegen hem te zullen voeren indien hij zich kandidaat stelt.
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 14:42:26 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31837776
overigens kom je strax wel op het punt dat Saddam in de rechtzaal gaat beweren dat hij zijn krijgsgevangenen beter behandelde dan de tegenstander

wel leuke tv
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:05:18 #70
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31838443
Volgens mij wordt iemand in een isoleer cel opsluiten met alleen water en brood als eten al als marteling gezien. Abu Gail vond ik ook nog wel mee vallen, en was meer vernedering. Bij marteling denk ik toch aan amputaties en pijnlijke handelingen, en niet het door de plee spoelen van een koran.
I'm nobody's sheep
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 15:07:05 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31838483
mwah slaan en schoppen is best pijnlijk meestal ... als je er dood aangaat zit je iig al helemaal niet te lachen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31838949
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:05 schreef Scandum het volgende:
Volgens mij wordt iemand in een isoleer cel opsluiten met alleen water en brood als eten al als marteling gezien. Abu Gail vond ik ook nog wel mee vallen, en was meer vernedering. Bij marteling denk ik toch aan amputaties en pijnlijke handelingen, en niet het door de plee spoelen van een koran.
Dus als jij toevallig wordt opgepakt mag je ook best gedwongen worden sexuele handelingen te doen bij medegevangenen? 'Beetje vernederen mag best.' Wel lachen naar het vogeltje.

Is het je trouwens bekend dat er mensen zijn doodgeslagen en gestikt? Wist je dat de CIA amputaties e.d. overlaat aan 'bevriende' regimes die wat minder moeite hebben met bloed en verdwijningen? Saddam was ook ooit een Grote Vriend. Tot ie uit de gratie viel. Ene meneer Bin Laden eveneens. Nu zijn landen als Syrie Grote Vriend.

In Afghanistan werden mensen bij bosjes opgepakt, opeengestapeld in containers en richting 'verhoorcentra' gebracht. Leeftijd maakte niet zoveel uit. En inderdaad, moet je eens kijken hoe snel de topmannen van Al Quada zijn opgepakt. Het helpt echt!
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:08:21 #73
70154 klez
pi_31840270
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef Keromane het volgende:

[..]

Dus als jij toevallig wordt opgepakt mag je ook best gedwongen worden sexuele handelingen te doen bij medegevangenen? 'Beetje vernederen mag best.' Wel lachen naar het vogeltje.

Is het je trouwens bekend dat er mensen zijn doodgeslagen en gestikt? Wist je dat de CIA amputaties e.d. overlaat aan 'bevriende' regimes die wat minder moeite hebben met bloed en verdwijningen? Saddam was ook ooit een Grote Vriend. Tot ie uit de gratie viel. Ene meneer Bin Laden eveneens. Nu zijn landen als Syrie Grote Vriend.

In Afghanistan werden mensen bij bosjes opgepakt, opeengestapeld in containers en richting 'verhoorcentra' gebracht. Leeftijd maakte niet zoveel uit. En inderdaad, moet je eens kijken hoe snel de topmannen van Al Quada zijn opgepakt. Het helpt echt!
meer dan 28 grote aanslagen verijdeld
Ik neem aan dat gezien de uitgebreide samenwerking tussen westerse inlichtingendiensten, de conclusie dat deze methoden niet werken wat voorbarig is.
pi_31913383
Dus je mag best gemarteld worden, Klez. Ik zal het onthouden wanneer er weer rebellen worden getrained en van wapens voorzien, wanneer dictators in het zadel worden gehouden, wanneer weer een keer belastend bewijsmateriaal per ongeluk door de schredder gaat. Misschien kunnen we jou even aan de tand voelen.
quote:
CNN

Report: CIA holds terror suspects in secret prisons

NEW YORK (AP) -- The CIA has been hiding and interrogating some of its most important al Qaeda captives at a Soviet-era compound in Eastern Europe, according to U.S. and foreign officials familiar with the arrangement, the Washington Post reported.

The secret facility is part of a covert prison system set up by the CIA nearly four years ago that at various times has included sites in eight countries, including Thailand, Afghanistan and several democracies in Eastern Europe, as well as a small center at the Guantanamo Bay prison in Cuba, according to current and former intelligence officials and diplomats from three continents, the paper said Tuesday.
(..)
http://edition.cnn.com/2005/US/11/02/cia.report.ap/index.html

Waar zouden we zijn zonder al die 'schurkenstaten'.
  donderdag 3 november 2005 @ 18:37:12 #75
70154 klez
pi_31934889
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef Keromane het volgende:
Dus je mag best gemarteld worden, Klez. Ik zal het onthouden wanneer er weer rebellen worden getrained en van wapens voorzien, wanneer dictators in het zadel worden gehouden, wanneer weer een keer belastend bewijsmateriaal per ongeluk door de schredder gaat. Misschien kunnen we jou even aan de tand voelen.
[..]

http://edition.cnn.com/2005/US/11/02/cia.report.ap/index.html

Waar zouden we zijn zonder al die 'schurkenstaten'.
Waar schrijf ik dat ik het goedkeur? Het ging erover of het effectief was of niet.
Tekenend voor de tunnelvision in het anti-Bush kamp. Eigenlijk lijken jullie best veel op elkaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')