volgende week woensdag.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:18 schreef dutchie het volgende:
Jaja BE.
Evenstar wanneer moet je weer op controle? Volgens mij rommelt het al behoorlijk bij jou.
ik doe al bijna niksquote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef Belana het volgende:
evenstar, je moet iig rustig(er) aan doen denk ik.
Dutchie, waarom een nekplooimeting en wat is dat dan precies?
Hier voelt alles goed.
Niet? Ik dacht dat ik dat wel eens door heb laten schemeren. Loop er ook niet mee te koop hoor. Heb altijd wel duidelijk gezegd, dat ik uit het Oosten des lands kom.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:02 schreef Rottdog het volgende:
Dutch heb nooit geweten dat jij zo dichtbij zat![]()
Hier nog eentje uit het Oosten van het landquote:Op donderdag 10 november 2005 14:34 schreef dutchie het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat ik dat wel eens door heb laten schemeren. Loop er ook niet mee te koop hoor. Heb altijd wel duidelijk gezegd, dat ik uit het Oosten des lands kom.
Haha! Ik zal het zeggen. Maar hij is net aan zn nieuwe baan begonnen. En hij is nog steeds herstellende van een operatie. Dus ik vind het zielig als hij thuis ook nog eens veel moet doen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:48 schreef _evenstar_ het volgende:
ingrid succes en neem de rust die je nodig hebt.. laat djeez maar wat meer met zijn handjes wapperen![]()
vandaar de knipoogquote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Haha! Ik zal het zeggen. Maar hij is net aan zn nieuwe baan begonnen. En hij is nog steeds herstellende van een operatie. Dus ik vind het zielig als hij thuis ook nog eens veel moet doen.
Aangezien ik werkloos ben en thuis zit kan ik alles wel doen in huis. Moet het nu alleen in etappes doen.
Laat mijn schoonmoe maar es een keer soppen, die heeft er voor geleerd!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vandaar de knipoogmisschien dat iemand uit je omgeving ene keer grondig kan soppen etc.. zodat je alleen wat lichte klusje hoeft te doen zoals het ene beteje bij te houden
![]()
Weet ik. Daarom zei ik ook haha. Maar je hebt wel gelijk!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vandaar de knipoogmisschien dat iemand uit je omgeving ene keer grondig kan soppen etc.. zodat je alleen wat lichte klusje hoeft te doen zoals het ene beteje bij te houden
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Laat mijn schoonmoe maar es een keer soppen, die heeft er voor geleerd!
Dat is zo. Kan morgen wel vragen of ze een keer kan helpen. ik heb gisteren de douche een beetje gedaan en heb nu nog last van mijn rug. Geen goed plan dus!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Laat mijn schoonmoe maar es een keer soppen, die heeft er voor geleerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |