En ook Wennie is bevallen! Haar zoon heet Robin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:47 schreef Jelief het volgende:
Hallo allemaal! We zijn weer thuis.
Ik wil eerst even Wennie feliciteren met Robin, datumtweeling van Onsje!!!
Dan wil ik jullie nu graag voorstellen aan Emma Sophie:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Emma is dus gisteren om 19.01 uur geboren na een behoorlijk heftige bevalling (in twee uur van 4 naar 10 cm ontsluiting en toen een uur persen, hele verhaal volgt van de week wel in bevallingsverhalen)
Maar toen ze er eenmaal was waren we erg blijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MikeAir is de beste en liefste coach geweest die ik me maar had kunnen wensen en ik ben in het ziekenhuis ontzettend goed begeleid en opgevangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar waar zo'n beetje iedereen verwachte dat Onsje een jongen zou zijn hebben we nu dus een heel mooi meisje! Emma woog 4220 gram bij de eerste keer wegenen is naar onze schatting ongeveer 54 cm lang.
En ze is uiteraard de mooiste baby van de hele wereld!!!!
Dank voor alle goede wensen, het deed me goed te weten dat er voor mij gejompeld en gepuft werd!
Bij mij ook alquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:03 schreef innepin het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zowel Emma als Sophie stonden/staan bij mij op mijn namen-voor-een-toekomstig-kind lijstjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:53 schreef Tamea het volgende:
[..]
Bij mij ook alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spannend!! Succesquote:Hier nog maar 5 dagen tot de echo en totdat we het iedereen gaan vertellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles komt vast goed! Alle kersverse ouders gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:24 schreef Djeez het volgende:
EW mooi dat het zo goed gaat met Kady!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wennie gefeliciteerd met Robin!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jelief gefeliciteerd met Emma! Wat een schatje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Biezb een heftige bevalling, maar met een mooi resultaat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben bang dat Pino in een stuit ligt en dat het een keizersnee wordt. En dat ze 2 weken overtijd gaat.
Ingrid zegt dat we de liggingecho donderdag eerst maar af moeten wachten. En dat het geen zin heeft je druk te maken. Dat is ook wel weer zo. Ingrid is morgen alweer 36 weken! Het schiet al best op!
Ik ben zo benieuwd naar pino!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop